;
coinex

ویژگی جدید واتساپ ایمنی چت را تضمین می‌کند

متا همیشه در تلاش است تا تجربه کاربران را بهبود بخشد. اگر می‌خواهید بدانید که آیا چت واتساپ شما امن است یا نه از ویژگی جدید استفاده کنید.

واتس‌اپ به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های پیام‌رسان جهان، دائماً در تلاش است تا با به‌روزرسانی‌های منظم و ویژگی‌های جدید، تجربه کاربران را بهبود دهد.

بیشتر بخوانید: متا: اپلیکیشن واتساپ به زودی در این گوشی‌ها غیر فعال می‌شود

چت واتساپ شما امن است؟

WABetaInfo، منبع قابل اعتماد برای به‌روزرسانی‌های واتساپ، اعلام کرد که برنامه متعلق به Meta در حال معرفی ویژگی‌ای برای نشان دادن مکالمات رمزگذاری شده است. این ویژگی جدید در آخرین نسخه بتا واتساپ برای اندروید 2.24.6.11 کشف شد که در حال حاضر در فروشگاه Google Play قابل دسترسی است.

هدف از این ویژگی این است که تشخیص اینکه کدام چت‌ها رمزگذاری شده‌اند را برای شما ساده کرده و به شما اطمینان می‌دهد که مکالمات شما ایمن هستند.

پس از به روزرسانی یک برچسب جدید در زیر نام مخاطب یا گروه در چت‌ها نمایش می‌دهد که شما را از وضعیت چت‌ها آگاه می‌کند. ویژگی جدید واتساپ  تضمین می‌کند که همیشه می‌دانید چه زمانی چت‌های شما با استفاده از پروتکل سیگنال رمزگذاری شده است. این یک نشانه بصری است که از پیام‌ها و تماس های شما در برابر افراد کنجکاو محافظت می‌کند.

این ویژگی رمزگذاری سرتاسری در چت‌ها، در حال حاضر برای آزمایش‌کنندگان بتا که آخرین به‌روزرسانی‌های واتساپ بتا را برای اندروید از فروشگاه Google Play نصب کرده‌اند، در دسترس قرار داده است. انتظار می‌رود این ویژگی طی هفته‌های آینده در اختیار کاربران بیشتری قرار بگیرد.

رمزگذاری نقش مهمی در برنامه‌های پیام‌رسان مدرن بازی می‌کند و تضمین می‌کند که مکالمات محافظت شده و ایمن باقی می‌مانند. رمزگذاری End-to-End (E2EE) یک روش امنیتی است که داده‌ها را بین دو دستگاه ارتباطی مانند تلفن‌های هوشمند به هم می‌زند. داده‌ها فقط برای هر کسی که کلید ویژه‌ای برای بازکردن آن (رمزگشایی) به شکل اصلی (متن ساده) ندارد، غیرقابل خواندن است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران درباره‌ی ایمن تر شدن چت واتس اپ چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر