;
coinex

لینک دانلود نسخه ویندوزی تردز در دسترس قرار گرفت [+ لینک دانلود]

تردز که در واقع برای رقابت با ایکس به میدان آمد، حالا دوستداران خودش را پیدا کرده. این اپلیکیشن که در واقع زیرمجموعه‌ی اینستاگرام محسوب می‌شود یک پلتفرم متنی است که پیش از این نسخه موبایلی آن قابل استفاده بود. حالا گزارش‌های نشان می‌دهند که لینک دانلود نسخه ویندوزی تردز در دسترس قرار گرفته و قابل نصب است.

تردز اینستاگرام  یک برنامه‌ی اجتماعی سرگرم‌کننده مبتنی بر متن است که افراد مختلف برای بحث و گفتگو درباره موضوعات مختلف از مسائل مهم روز تا مسائلی که در آینده به موضوعات مهم تبدیل خواهند شد، با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کنند. در این اپلیکیشن، کاربران می‌توانند به صورت مستقیم با خالقان محتوا و افرادی که به موضوعات مشابه علاقه‌مندند، ارتباط برقرار کنند و با یکدیگر از نظرات و ایده‌های خود به اشتراک بگذارند.

بیشتر بخوانید: قابلیت ذخیره پیش‌نویس به تردز اینستاگرام اضافه شد

لینک دانلود نسخه ویندوزی تردز

اپلیکیشن مکالمات متنی Threads بیشتر امکانات و ارتباطات را برای کاربران فراهم می‌کند. اگر شما نیز علاقمند به استفاده از نسخه ویندوزی تردز هستید می‌توانید از این لینک آن را دانلود کرده و از بهره‌مند شوید.

امکانات متعددی در Threads فراهم شده است از جمله دسترسی به دنبال‌کنندگان اینستاگرام. همچنین کاربران می‌توانند محدودیت‌های دسترسی به محتوا و مدیریت پاسخ‌ها را به دلخواه خود تنظیم کنند.

این اپلیکیشن همچنین به کاربران امکان مشارکت در بحث‌های گروهی، مشاهده آخرین رویدادها و روندها، و همچنین یافتن ایده‌ها و الهام‌بخشی‌ها را ارائه می‌دهد.

با توجه به اطلاعات اعلام شده، در آینده قابلیت‌های بیشتری نیز به این اپلیکیشن افزوده خواهد شد که امکان کشف محتوا و رسیدن به جمعیت بیشتر را برای کاربران فراهم خواهد کرد و به اعتقاد سازندگان، می‌تواند آینده اینترنت را تحت تاثیر قرار دهد.

بیشتر بخوانید:

شما از طریق لینک دانلود نسخه ویندوزی تردز می‌توانید آن را بر روی دسکتاپ خود نصب کرده و از امکانات آن بهره‌مند شوید.

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر