;
coinex

قابلیت ذخیره پیش‌نویس به تردز اینستاگرام اضافه شد

پس گذر موفق از یک آزمایش دو هفته‌ای، تردز اینستاگرام به طور رسمی قابلیت ذخیره پیش نویس‌های پست‌ها را به کاربرانش ارائه می‌دهد. این تنها یک قابلیت است که این اپلیکیشن پس از حدود دو هفته آزمایش به گروه محدودی از کاربران، ارائه می‌کند.این ویژگی جدید به کاربران این امکان را می‌دهد که پست‌های خود را به عنوان پیش نویس ذخیره کرده و در آینده به آن‌ها باز گردند، که این امر به برنامه‌ریزی و تدوین محتوای آنها کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید: عملکرد خوب تردز در سال 2023 ، آن را به محبوب‌ترین اپلیکیشن اپ استور تبدیل کرده است

چگونگی ذخیره پیش نویس در تردز اینستاگرام

برای ذخیره پیش نویس، به سادگی به پایین اسکرین اسوایپ کنید یا روی “لغو” ضربه بزنید و سپس بر روی “ذخیره پیش نویس” در پستی که در حال نوشتن آن هستید، کلیک کنید. برای بازبینی پیش نویس خود در زمان دیگر، به سادگی روی آیکون نوشتن ضربه بزنید. علاوه بر این، می‌توانید با نگه داشتن دکمه نوشتن، مطلبی جدید را منتشر کنید بدون اینکه پیش نویس خود را حذف کنید.

توجه داشته باشید که در حال حاضر هر کاربر تنها مجاز به داشتن یک پیش نویس است و امکان ذخیره پیش نویس در پاسخ به پست‌ها وجود ندارد. بنابراین، در صورتی که پاسخی طولانی یا جزئی برای یک پست می‌نویسید و قصد حذف پست را دارید، توصیه می‌شود که پیش از حذف، مطالب خود را در یک اپلیکیشن یادداشت یا جایی دیگر ذخیره کنید. این اقدام جلوی از دست رفتن پاسخ زمان‌بر و طولانی شما را می‌گیرد و از اطلاعات مفید شما حفاظت می‌کند.

علاوه بر پیش نویس‌ها، Threadsقابلیت دیگری نیز به تردز اینستاگرام افزوده شده؛ کاربران از این پس می‌توانند از داخل اپلیکیشن عکسبرداری کنند.

شما می‌توانید این کار را با ضربه زدن به دکمه نوشتن و سپس ضربه زدن به آیکون دوربین جدید انجام دهید. این نیز یکی دیگر از ویژگی‌هایی است که در طول دو هفته آزمایش شده و حالا در دسترس کاربران قرار گرفته است.

چگونگی ذخیره پیش نویس در تردز اینستاگرام

یکی دیگر از قابلیت‌هایی که به برنامه‌ی تردز اضافه شده، قابلیت گوش دادن به نظرات و تجربه‌های کاربران است و سعی می‌کند بنا بر داده‌هایی که از طریق نظرهای کاربران به دست می‌آورد، عملکرد بهتری ارائه کند. این ویژگی در واقع نشان‌دهنده اهمیتی است که اینستاگرام به نظرات و کاربران می‌دهد و تلاش می‌کند تا تجربه کاربری را بر اساس نیازها و ترجیحات آنها بهبود ببخشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی قابلیت جدید تردز اینستاگرام چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار فناوری ایران و جهان را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر