;
coinex

برندگان عکاسی حیات وحش 2024 بریتانیا معرفی شدند

برندگان عکاسی حیات وحش 2024 بریتانیا معرفی شدند؛ این مسابقه با هدف به نمایش گذاشتن میراث طبیعی این کشور برگزار شد و منتخبان برتر از بین 14000 تصویری که ارسال شده بود انتخاب شدند.ویل نیکلاس رئیس مسابقه عکاسی حیات وحش در این باره می‌گوید: «این مجموعه، نه تنها یک گالری از تصاویر نیست؛ بلکه یک احترام و یادآوری از زیبایی‌های دائمی حیات وحش بریتانیا است، و همچنین یک فریاد برای حفظ فضاهای طبیعی که از داشتن آن‌ها لذت می‌بریم.»

بیشتر بخوانید: بهترین مکان های گردشگری در نوروز 1403

معرفی برندگان عکاسی حیات وحش 2024 بریتانیا

برنده کلی مسابقه عکاسی حیات وحش در سال 2024 بریتانیا در خصوص عکس خود بیان کرد: «بالای آب چیزی جز توپ فوتبال نیست. اما درست آن پایین، در زیر خطر آب، زندگی وجود دارد. این توپ پس از سفری طولانی و گذر از اقیانوس اطلس به دورست رسیده. زباله‌ها خطر اینکه جانوران بیشتری از سواحل و محل زندگی خود دور شوند و به گونه‌ی مهاجم تبدیل شوند را افزایش می‌دهد.»

در تصویر منتخب این دوره از عکاسی حیات وحش که در زیر مشاهده می‌کنید، عکس یک توپ که در زیر آن گروهی از صدف‌های ماهی غاز (کشتی چسب غازی/ Goose Barnacle) چسبیده‌اند دیده می‌شوند که بومی انگلستان نیستند.

«آواره بریتانیایی»، رایان استاکر
«آواره بریتانیایی»، رایان استاکر.

تصویر ثبت شده توسط رایان استاکر، علاوه بر برنده شدن در بخش کلی، برنده بخش ساحل و دریا نیز شد.

تصاویر منتخب مسابقه عکاسی حیات وحش

در مسابقه عکاسی حیات وحش بریتانیا بزرگسالان در 10 رشته مختلف فتار حیوانات، پرتره حیوانات، گیاه‌شناسی بریتانیا، سیاه و سفید، فصل‌های بریتانیا، ساحل و دریا، زیستگاه، بریتانیای پنهان، حیات وحش شهری و جنگل‌های وحشی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

علاوه بر بزرگسالان، نوجوانان نیز در رده سنی 12 تا 14 و 15 تا 17 در دو قسمت عکاسی مستند و ویدیو، تصاویر و فیلم‌های ثبت شده‌ی خود را به منظور رقابت با یکدیگر ارسال کردند.

برای تماشای تصاویر بیشتر به سایت bwpawards مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید: 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر