;
coinex

بهترین رستوران های اصفهان [+آدرس و شماره تلفن]

اصفهان با معماری زیبای ایرانی، پل‌های سرپوشیده، مسجدها و مناره‌های منحصر به فردش، نصف جهان لقب گرفته است. اگر قصد سفر به این شهر زیبا را دارید، برای آشنایی با بهترین رستوران های اصفهان با ما همراه شوید.

اصفهان شهری در قلب ایران است که زیباترین آثار باستانی را دارد و توانسته به‌زیبایی هرچه تمام، اصالت و تاریخ ایران را به رخ جهان بکشد. در سال ۲۰۰۶ استان اصفهان به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام معرفی شد. اصفهان در حال حاضر یکی از مقاصد اصلی گردشگران داخلی و خارجی است.

یکی از مهم‌ترین بخش‌های سفر، انتخاب هتل و رستوران است. ما در این نوشتار تلاش کردیم تا بهترین رستوران های اصفهان با موسیقی زنده و نیز بهترین رستوران سنتی اصفهان را به شما معرفی کنیم تا از غذاهای خاص اصفهان همچون جاذبه‌های دیدنی آن خاطره‌ای خوش در ذهن‌تان به یادگار بماند.

بیشتر بخوانید:

بهترین هتل های اصفهان از نگاه مسافران

مراکز خرید اصفهان

بهترین رستوران های اصفهان

اصفهان شهری است که مهد هنر ارزشمند ایرانی اسلامی شناخته می‌شود و نام آن در ذهن همه‌ی مردم ایران و گردشگران با دیدنی‌ترین جاذبه‌های گردشگری ایران از جمله از منارجنبان، سی و سه پل، پل خواجو، کاخ چهل ستون و عمارت عالی قاپو ثبت شده است.

البته برای مسافران، رستوران و غذای سنتی هر شهر به اندازه‌ی آثار دیدنی آن ارزشمند است. اصفهان یکی از شهرهایی است که بهترین رستوران ها و غذاهای سنتی را دارد.

در ادامه به معرفی بهترین باغ رستوران های اصفهان و رستوران های لاکچری اصفهان می‌پردازیم تا در سفر به این شهر زیبا از طعم انواع غذاهای اصیل ایرانی و البته فرنگی لذت ببرید.

رستوران شهرزاد

بهترین رستوران های اصفهان
بهترین رستوران های اصفهان
  •  آدرس: اصفهان، خیابان چهار باغ عباسی، ابتدای خیابان عباس آباد
  •  تلفن: 03132204490
  • ساعت کاری: 11:30 تا 23

شهرزاد نام یکی از رستوران‌های قدیمی اصفهان است که از 1346 آغاز به کار کرده است. این رستوران معروف در یکی از بهترین مناطق شهر اصفهان واقع شده و فاصله کمی تا قصر هشت بهشت و زاینده رود دارد.

طراحی داخلی این رستوران قدیمی ایرانی است و فضایی آرامش‌بخش دارد. شهرزاد یکی از بهترین رستوران های اصفهان با موسیقی زنده است.

رستوران شهرزاد دارای یک سالن اصلی بزرگ و یک سالن مخصوص مراسم‌ها با ظرفیت 120 نفر است؛ با این حال در تعطیلات و آخر هفته‌ها، شلوغ می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم پیش از رفتن، رزرو کردن را فراموش نکنید تا سریع‌تر وارد رستوران شوید.

یکی از معروف‌ترین غذاهای اصفهان بریانی است و بریانی‌های رستوران شهرزاد طعمی بی‌نظیر دارند. همچنین کباب بره، جوجه کباب، کباب مخصوص شهرزاد و چلو خورشت‌های این رستوران خوش‌مزه هستند. خوب است بدانید در منوی رستوران شهرزاد غذاهای فرنگی مانند استیک نیز دیده می‌شود.

رستوران نقش جهان

بهترین رستوران های اصفهان

  • آدرس: اصفهان، پشت مسجد شیخ لطف الله، سرای اسپادانا
  • تلفن: 03132200729
  • ساعات کاری: 12 تا 15:45، 19:30 تا 22:45

طراحی رستوران نقش جهان اصفهان ایرانی و اصیل است. البته در بخشی از این رستوران از چیدمان و صندلی‌های مدرن نیز استفاده شده است. این رستوران، گزینه خوبی برای صرف وعده ناهار و شام شما و حتی صبحانه است.

در منوی رستوران نقش جهان اصفهان غذاهای متنوعی مانند غذاهای سنتی اصفهان، غذاهای فرنگی و غذاهای ایرانی دیده می‌شوند که این غذاها مطابق با ذائقه ایرانی‌ها تهیه و طبخ می‌شود. در کنار این غذاها، از شنیدن موسیقی زنده هم لذت خواهید برد، چون نقش جهان یکی از بهترین رستوران های اصفهان با موسیقی زنده است.

خوراک سینی ویژه سفره خانه، خوراک کباب مخصوص سفره خانه، خوراک گردن گوسفندی، خوراک کباب میکس سفره خانه، ته چین مرغ، کشک بادمجان، چلو کباب کوبیده سفره خانه، خوراک جوجه کباب با استخوان و خوراک جوجه کباب بدون استخوان سفره خانه از غذاهای اصلی این رستوران هستند.

این رستوران با اجرای موسیقی زنده اوقات خوشی را برای شما و دوستان و خانواده به ارمغان می‌آورد. پیشنهاد می‌کنیم قبل از اینکه به این رستوران تشریف ببرید، تماس بگیرید تا از زمان دقیق اجرای موسیقی، هزینه ورودی موسیقی و پر نبودن ظرفیت اطمینان پیدا کنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین رستوران های کیش

بهترین رستوران های قشم

رستوران شب نشین

بهترین رستوران های اصفهان
بهترین باغ رستوران های اصفهان
  • آدرس: اصفهان، بلوار آتشگاه، بعد از کوه آتشگاه
  •  تلفن: 03133393633
  • ساعت کاری: 12-16، 19:30-23:30

شب نشین از بهترین باغ رستوران های اصفهان است که در سال 1390 در محوطه سرسبز و خوش آب و هوا بنا شده و با سرو غذاهای خوشمزه در دو وعده نهار و شام، از مهمانان و مسافران میزبانی می‌کند.

رستوران شب نشین ظرفیت گنجایش حدود 600 نفر را دارد و شما می‌توانید از فضای بزرگ و زیبای این رستوران برای برگزاری جشن‌ها و مراسم خود استفاده کنید. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی، دریایی و بومی با کیفیت مطلوب، توسط آشپزان ماهر طبخ شده و پس از تزئین زیبا در اختیار سفارش دهندگان قرار می‌گیرد.

از جمله غذا هایی که در منوی باغ رستوران شب نشین وجود دارد می توان خوراک ماهی قزل آلا، سینی مخصوص 3 نفره شب نشین، جوجه چینی با سس تاتار، باقالی پلو با گوشت گردن، کباب شیشلیک، جوجه کباب ران مخصوص، باقالا پلو با ماهیچه، سینی مخصوص 6 نفره شب نشین، فیله کباب سالمون با سس رمولاد، کباب باغی بلدرچین، جوجه کباب بختیاری، باقالا پلو با شنیسل ماهی قزل آلا، کباب میکس، کباب کوبیده گوسفندی، کباب فیله پیچ، باقالا پلو با ماهی شوریده مخصوص و خورشت ماست اصفهانی را نام برد.

رستوران شب نشین یکی از بهترین رستوران های اصفهان با موسیقی زنده است که دو بخش داخلی و بیرونی دارد که مهمانان با سلیقه خود می‌توانند نسبت به رزرو میز در هر بخش اقدام نمایند. یک ویژگی بسیار جذاب که در رستوران شب نشین وجود دارد این است که میهمانان و مسافران می‌توانند یادداشتی از خود به یادگار بگذارند.

رستوران بریانی اعظم

بهترین رستوران های اصفهان

  • آدرس شعبه ۱ رستوران بریانی اعظم: اصفهان، دروازه دولت، ابتدای چهارباغ پایین
  • شماره تماس: ۳۲۲۰۲۰۷۰-۰۳۱
  • آدرس شعبه ۲ رستوران بریانی اعظم: اصفهان، خیابان مسجد سید، جنب اداره پست
  • شماره تماس: ۳۳۳۸۳۰۷۰-۰۳۱
  • آدرس شعبه 3 رستوران بریانی اعظم: اصفهان، خیابان چهارباغ بالا، چهارراه نظر، جنب پمپ‌ بنزین
  • شماره تماس: ۳۶۲۸۰۹۳۹-۰۳۱

رستوران بریانی اعظم در سال ۱۲۹۵ افتتاح شد و از همان زمان پاتوق کسانی بوده که بریانی جزو غذاهای مورد علاقه‌شان است. بریانی را از ۴۰۰ سال قبل در اصفهان طبخ می‌کنند. این غذا یکی از معروف‌ترین غذاهای اصفهان است. در رستوران بریانی اعظم می‌توانید بریانی و آبگوشت بریانی را با دوغ محلی سفارش دهید، میل کنید و از طمع بی‌نظیر آن لذت ببرید.

البته آبگوشت بریانی با آنچه به‌عنوان آبگوشت در ذهن دارید متفاوت است، برای همین باید امتحان کنید و ببینید این غذا را دوست دارید یا نه. آبگوشت بریانی را به‌همراه گوشت بریانی و تکه‌های نان ریز شده در آن سرو می‌کنند. باید بدانید که هر دوی این غذاها آن‌قدر چرب و پرکالری هستند که بعد از خوردن آنها می‌توانید تمام اصفهان را بدون احساس خستگی و گرسنگی پیاده‌روی کنید.

رستوران بریانی اعظم یکی از رستوران های لاکچری اصفهان است که هم اکنون چهار شعبه دارد و همه‌ی آن‌ها در خیابان‌های شلوغ و توریستی اصفهان قرار دارند. تمام شعبه‌های بریانی اعظم در روزهای تعطیل بسیار شلوغ می‌شوند و حتی ممکن است به شما غذا نرسد. به همین خاطر می‌توانید به‌صورت بیرون‌بر غذای خود را تحویل بگیرید، یا اینکه چند ساعت زودتر بروید تا به شلوغی نخورید.

رستوران ترنج

بهترین رستوران های اصفهان
بهترین رستوران سنتی اصفهان
  • آدرس: اصفهان، خیابان خاقانی، کوچه هوانس شیرازی، کوچه رامین، خانه هوانس (خانه ترنج)
  • شماره تلفن: ۳۶۲۹۳۷۸۸-۰۳۱

رستوران ترنج در محله جلفا واقع شده و در دل یک خانه تاریخی اصفهان قرار دارد. این رستوران در واقع یک خانه تاریخی بوده که در جوار کلیسای تاریخی هوانس قرار گرفته است. این خانه قدیمی معماری خاص و زیبایی دارد که در دو بخش ساخته شده است. بخش غربی این خانه قدیمی‌تر است و بخش شرقی بعدها به آن اضافه شده است.

مجموعه رستوران ترنج یا هوانس شامل رستوران، کافی‌شاپ و شربت‌خانه است. کافی‌شاپ رستوران ترنج در شاه‌نشین قرار گرفته و شربت‌خانه‌ی آن در سردآب است. در فصل‌های گرم سال می‌توانید در حیاط باصفای رستوران ترنج، کنار حوض آبی بنشینید و در ماه‌های سرد هم، داخل این خانه تاریخی محلی برای سرو سفارش‌تان می‌شود. معماری خانه هوانس توسط معروف‌ترین معماران اصفهانی انجام شده و از تماشای گوشه گوشه‌ آن لذت‌ خواهید برد.

بیشتر بخوانید:

بهترین رستوران های بابلسر

بهترین هتل های دبی

رستوران خوان گستر

بهترین رستوران های اصفهان

  • آدرس: اصفهان، خیابان کلیسای وانک جنب کلیسای وانک
  • شماره تلفن: ۳۶۲۷۸۹۸۹ ۰۳۱

یکی از بهترین رستوران های اصفهان که در این محله وانک قرار دارد رستوران خوان گستر است که در طبقه همکف هتل جلفاست. این رستوران با محیطی مدرن و غذاهایی خوش‌مزه از اواسط دهه 60 مشغول خدمت‌رسانی به مهمانان، مسافران و مشتریان بوده است.

هنگامی که وارد رستوران خوان گستر می‌‌شوید اولین چیزی که نظرتان را جلب می‌کند دکور آبی و لاجوردی آرامش‌بخش این رستوران است. در کنار این زیبایی آرامش‌بخش در سالن رستوران خوان گستر نقاشی‌هایی خواهید دید از بزرگ‌ترین چهره‌های هنری کشورمان؛ بدون شک تا سفارش شما آماده شود از تماشای این نقاشی‌ها سرتان لذت خواهید برد. بین غذاهای خوش‌مزه منوی رستوران پرطرفدار، ته‌چین مرغ محبوبیت بیشتری دارد.

رستوران و سفره‌خانه سنتی حکیم باشی

بهترین رستوران های اصفهان
بهترین رستوران های اصفهان
  • آدرس: خیابان حکیم، بین کازرونی و سپاه
  • تلفن: 03132120274
  • ساعت کاری: 7 تا 22

رستوران و سفره‌خانه سنتی حکیم باشی یکی از بهترین رستوران سنتی اصفهان است. معماری این رستوران برگرفته از فرهنگ شهر اصفهان و معماری دوره صفویه است. شیشه‌های رنگی، پله‌های چوبی، طاق‌ها، گنبد بزرگ و نقاشی‌های بسیار زیبایی که روی دیوار و سقف‌ها کشیده شده است، بسیار زیبا و چشم نواز هستند.

منوی این رستوران شامل انواع غذاهای ایرانی و سنتی شهر اصفهان است. علاوه‌بر فضای زیبا و آرامش‌بخش، کیفیت بالای غذاها باعث جذب مشتریان بسیاری شده است. رستوران حکیم باشی نزدیک اماکن گردشگری بسیاری مانند کاخ چهل‌ستون، منارجنبان، مسجد جامع و موزه عصارخانه شاهی قرار گرفته است.

رستوران هرمس

بهترین رستوران های اصفهان

  • آدرس شعبه اول رستوران هرمس: اصفهان، نظر شرقی، کوچه کلیسا وانک، کوچه جلفا
  • شماره تماس شعبه اول رستوران هرمس: ۳۵۵۵۵۵۵۵-۰۳۱
  • آدرس شعبه دوم رستوران هرمس: اصفهان، سیتی سنتر، طبقه دوم
  • آدرس شعبه سوم رستوران هرمس: اصفهان، خیابان میر، چهارراه آب ٢۵
  • شماره تماس شعبه سوم رستوران هرمس: ۳۶۶۱۱۱۵۱-۰۳۱

اگر مدت اقامت شما در اصفهان طولانی شد و انواع غذاهای سنتی اصفهان را میل کردید و دلتان هوس غذاهای فست‌فودی کرد، می‌توانید یک پیتزای ایتالیایی بی‌نظیر را در رستوران هرمس اصفهان سفارش دهید و از خوردن آن لذت ببرید، و یا اگر می‌خواهید پس از یک روز گشت‌ و گذار در اصفهان، با یک قهوه نفسی تازه کنید، هرمس کافه، می‌تواند بهترین پیشنهاد برای شما باشد.

رستوران هرمس چندین شعبه در اصفهان دارد و از بهترین رستوران های اصفهان است. استیک‌های آبدار، ساندویچ‌های خوشمزه، پیتزاهای کش‌دار در کنار دکوراسیون مدرن و لاکچری این رستوران، طرفداران غذاهای فست‌فودی و به‌ویژه پیتزا را به مشتریان ثابت رستوران هرمس تبدیل کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

بهترین هتل های آنتالیا

جاهای دیدنی تایلند

کافه رستوران سنتی آزادگان (سرای حاج میرزا)

بهترین رستوران های اصفهان
بهترین رستوران سنتی اصفهان
  • آدرس: میدان امام، به سمت سر در قیصریه، سرای حاج میرزا (کافه رستوران آزادگان)
  • تلفن: 03132211225
  • ساعت کاری: از 7 تا 22

سرای حاج میرزا یکی از بهترین رستوران های اصفهان است که نامش در کتاب Lonly planet آمده و گردشگران زودتر از محلی‌ها آن را پیدا می‌کنند. این کافه رستوران به نام چاه حاج میرزا که در زمان صفویان ساخته شده، در ابتدا خسته‌خانه نام داشت و مردم برای رفع خستگی به آنجا می‌آمدند. ولی کم کم این سرا به سرای طوطی، چایخانه و قهوه‌خانه تغییر نام داد. اما محلی‌ها هنوز هم کافه رستوران سنتی آزادگان را به نام سرای حاج میرزا می‌شناسند.

کافه رستوران سنتی آزادگان از بهترین رستوران سنتی اصفهان است که وقتی وارد آن می‌شوید، انگار به یک فروشگاه عتیقه‌ رفته‌اید و یا وارد موزه‌ای شده‌اید، اما کمی که به فضا و وسایل این رستوران عادت می‌کنید، می‌بینید آن‌ها بخشی از دکوراسیون رستوران سنتی هستند که صاحب خوش‌ذوق سرای حاج میرزا در طول سال‌ها، آن‌ها را جمع آوری کرده است.

در این رستوران، هر سه وعده صبحانه، ناهار و شام سرو می‌شود. اگر می‌خواهید پس از بازدید از جاهای دیدنی اصفهان، از حال و هوای دوران صفویه دور نشوید، یک وعده غذا را در این رستوران میل کنید. دوغ و گوش فیل رستوران آزادگان معمولا جزو پرتقاضاترین سفارش آن است.

رستوران آرک

بهترین رستوران های اصفهان

  • آدرس: اصفهان، خیابان جلفا، کوچه کلیسای وانک، رستوران آرک
  • شماره تماس: ۳۳۰۳۰۳۸۵-۰۳۱
  • ساعت کاری: 9 تا 23:50

رستوران آرک یکی دیگر از بهترین رستوران های اصفهان است که در یکی از مناطق جذاب برای گردشگران قرار گرفته است. این رستوران فضای بسیار آرام و دلنشین و حیاط باصفایی دارد.

انواع استیک‌ها، انواع پاستا، سالاد و انواع ساندویچ‌ها در این رستوران سرو می‌شود. کافه رستوران آرک آ از آشپزان ایرانی بسیار حرفه‌ای و با تجربه در طبخ غذاها استفاده می‌کند. کافه رستوران آرک آ قهوه‌های دمی و اسپرسوی خوش‌طمع و معروفی دارد. البته آرک جزو گران‌قیمت‌ترین رستوران‌های اصفهان است.

منوی غذایی رستوران آرک تنوع بالایی دارد و برای هر نوع مزاج و ذائقه‌ای غذا خواهید دید؛ بنابراین تفاوتی ندارد که گیاهخوار هستید یا گوشت‌خوار، چون در هر صورت، در این رستوران برای همه سلیقه‌ها، غذای خوشمزه وجود دارد.

رستوران هتل قصر منشی

بهترین رستوران های اصفهان
رستوران های لاکچری اصفهان
  • آدرس: اصفهان، خیابان نشاط، کوچه قصر منشی
  • شماره تماس: 031 3131 7044
  • ساعت کاری: 8 تا 23

رستوران هتل قصر منشی، خانه‌ای تاریخی با معماری زیبا و تماشایی از دوران قاجار است. چند سالی است این خانه تاریخی، مرمت و بازسازی شده و هم‌اکنون یک هتل بسیار زیبا است.

هتل قصر منشی اصفهان به خاطر معماری کم‌نظیر و زیبایش و امکانات مناسبی که در اختیار مهمانان قرار می‌دهد محبوبیت زیادی در بین مسافران و گردشگران داخلی و خارجی دارد. رستوران قصر منشی اصفهان رستوران اختصاصی این هتل است که علاوه بر مسافران هتل، مهمانان نیز می‌توانند از خدمات آن استفاده کنند.

منو رستوران قصر منشی پر از غذاهای محلی و سنتی اصفهان است که در کمتر جایی می‌توانید آن‌ها را با این کیفیت پیدا کنید. فسنجان، زرشک پلو، باقالی پلو، سوپ آماج اصفهان، کله جوش، قرمه سبزی، شوربا، خورش ماستف خورش آلو اسفناج، آلبالو پلو، آش رشته، کشک بادمجان از غذاهای منوی رستوران قصر منشی هستند.

بیشتر بخوانید:

جاهای دیدنی شیراز در تابستان

بهترین هتل های مشهد

رستوران آراخوان

بهترین رستوران های اصفهان

  • آدرس: سی وسه پل، ابتدای چهارباغ بالا، جنب مجتمع کوثر
  • شماره تماس: 03136284549
  • ساعت کاری: 12 تا 24

رستوران آراخوان که تا 100 نفر گنجایش پذیرایی دارد در نزدیکی سی‌‌وسه‌پل و مجتمع کوثر قرار دارد و با ایستگاه متروی سی‌و‌سه‌پل فاصله‌ی زیادی ندارد. دیوارهای رستوران آراخوان دارای طاق‌نماهای آیینه‌کاری شده و نقاشی‌های مینیاتور به سبک و سیاق قاجاری است و نقوش اسلیمی ختایی‌ طراحی شده بر دیوارها و گچ‌بری‌های حاشیه دیوارها فضای سنتی زیبایی را ایجاد کرده‌ است.

رستوران آراخوان پذیرای تمامی سلیقه‌هاست و در منوی متنوع آن انواع غذاهای بین‌المللی و ایرانی، غذاهای دریایی و انواع سالاد دیده می‌شود. سالاد، انواع ترشیجات، ماست و دسر به صورت بوفه سرو شده و شما می‌توانید محتویات سالاد خود را طبق سلیقه‌تان انتخاب کنید.

رستوران آراخوان دو طبقه است. در طبقه‌ی همکف این رستوران پرطرفدار غذاهای فرنگی سرو می‌شود و چیدمان این طبقه کاملا کلاسیک است. در طبقه اول رستوران نیز کافه تریا قرار دارد و می‌توانید نوشیدنی‌های گرم و سرد، بستنی و یا انواع ساندویچ را سفارش دهید. در طبقه‌ی دوم غذاهای ایرانی متناسب با تمام ذائقه‌‌ها سرو می‌شود.

سوالات متداول

بهترین رستوران های اصفهان با موسیقی زنده کدامند؟

نقش جهان، شهرزاد و شب‌نشین از بهترین رستوران های اصفهان با موسیقی زنده به شمار می‌آیند.

رستوران های لاکچری اصفهان کدام ها هستند؟

بریانی اعظم، ترنج، خوان گستر، آرک و شهرزاد از رستوران های لاکچری اصفهان هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص بهترین رستوران های اصفهان چیست؟ آیا رستوران دیگری را می‌شناسید که در این لیست قرار بگیرد؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (23 نظر)

    جان اسنک واقعا جاش تو این لیست خالیه،
    بهترین و تمییزترین فست فودی که تا به حال خوردم😋

    پاسخ

    یا این مطلب قدیمیه یا اطلاعات نویسنده. رستوران آرک حداقل ۳ ساله که نیست تو کوچه کلیسا وانک.

    پاسخ

    اون منطقه انتهای خیابان اتشگاه وچسبیده به محله جروکان وروبروی محله اشنستان هست وهیچ ربطی به سده نداره درضمن محدوده سده ازاول خیابان امیرکبیروفلکه درچه محسوب میشه وربطی به کوه اتشگاه وخیابان اتشگاه نداره ،حالا چون یه خیابان خاکی وباغی ازصحرااحمدااباد ازسده میخوره به کوه اتشگاه فکرکردی اونجا مال همایونشهره؟!

    پاسخ

    رستوران بریانی اعظم دیگه چه لاف جدیدی است؟
    کجاش به رستوران میخوره!!!!!!

    پاسخ

    رستوران فست فود وگرتی خیابان دشتستان چهارراه دشتستان بسیار عالی

    پاسخ

    عقل و انسانیت کجا یاد می دهند ..فقط و فقط شکم پرستی و شهوت جوانان هم دنبال ماهیچه زور و بازو عقل کجا پیدا میشه

    پاسخ

    انصافا که باید رو نظر خوبتون تامل کرد

    پاسخ

    گل گفتی .

    پاسخ

    رستوران زیگورات در خیابان توحید هم عالیه

    پاسخ

    همه را گفتی ولی بهتریو بهترینها را در بین رستورانهای اصفهان جاگذاشتی ! چرا که پانته آ از بهترین بهترینهاست به آدرس :

    اصفهان، خیابان پروین، پل سرهنگ، ابتدای خیابان عطار نیشابوری، رستوران پانته آ

    پاسخ

    همه را گفتی ولی بهتریو بهترینها را در بین رستورانهای اصفهان جاگذاشتی ! چرا که پانته آ از بهترین بهترینهاست به آدرس :

    اصفهان، خیابان پروین، پل سرهنگ، ابتدای خیابان عطار نیشابوری، رستوران پانته آ

    پاسخ

    رستوران آشپزخونه هیئت علوی سبزه میدون ساندویچی هم اکبر سگ پز احمداباد

    پاسخ

    بیا دعوت من

    پاسخ

    شهرزاد و شب نشین موسیقی زنده ندارند.
    برخی اطلاعات غلطه.

    پاسخ

    فکر کنم رستوران سه کاج هم بشه روش حساب کرد

    پاسخ

    رستوران سه کاج هم در محله دستگرد خمینی شهر قرار گرفته

    پاسخ

    نه در محدوده خمینی شهر نیست. خیابان آتشگاه را مسقیم برید قبل از نجف آباد میشه

    پاسخ

    آقا داریوش درست گفتند. خمینی شهر بین نجف آباد و اصفهان قرار گرفته. یه سر نقشه جغرافیایی استان اصفهان را نگاه کنید بعدا نظر بدید.

    پاسخ

    رستوران شب نشین در محدوده خمینی شهر هست.

    پاسخ

    رستوران شب نشین نبش خیابان مهربین و جز رستوران های خمینی شهر به حساب می آید،یکم باید دست از نژاد پرستی بر داریم،کوه آتشگاه(دژ ماربین) هم از اول تا به الان جز خمینی شهر بوده و هست و خواهد ماند

    پاسخ

    اون منطقه انتهای خیابان اتشگاه وچسبیده به محله جروکان وروبروی محله اشنستان هست وهیچ ربطی به سده نداره درضمن محدوده سده ازاول خیابان امیرکبیروفلکه درچه محسوب میشه وربطی به کوه اتشگاه وخیابان اتشگاه نداره ،حالا چون یه خیابان خاکی وباغی ازصحرااحمدااباد ازسده میخوره به کوه اتشگاه فکرکردی اونجا مال همایونشهره؟!

    پاسخ

    وهیچ ربطی به سده نداره درضمن محدوده سده ازاول خیابان امیرکبیروفلکه درچه محسوب میشه وربطی به کوه اتشگاه وخیابان اتشگاه نداره ،حالا چون یه خیابان خاکی وباغی ازصحرااحمدااباد ازسده میخوره به کوه اتشگاه فکرکردی اونجا مال همایونشهره؟!

    پاسخ

    محدوده خمینی شهرازفلکه درچه شروع میشه وازانتهای خیابان اتشگاه جزو محدوده اصفهانه وهیچ ربطی به سده نداره ورستوران شب نشین هم چسبیده به محله جروکان وروبروی اشنستانه که جزومحله های اصفهانه درضمن محدوده سده ازفلکه درچه محسوب میشه وخوددرچه هم جزو سده هست ولی ربطی به کوه اتشگاه وخیابان اتشگاه نداره ،حالا چون یه خیابان خاکی وباغی ازصحرااحمدااباد ازسده میخوره به پشت کوه اتشگاه فکرکردی اونجا مال همایونشهره؟!

    پاسخ