;
coinex

ساعت پخش سریال مونارک: میراث هیولاها از شبکه چهار در ماه رمضان و نوروز 1403

مونارک: میراث هیولاها به کارگردانی کریس بلک و مت فرکشن، به‌زودی از شبکه چهار روی آنتن می‌رود. برای اطلاع از ساعت پخش سریال مونارک: میراث هیولاها با ما همراه شوید.

مجموعه فرمانروا: میراث هیولاها یا مونارک: میراث هیولا (Monarch: Legacy of Monsters) یک سریال اکشن، ماجراجویی، علمی تخیلی و فانتزی است که فصل اول آن در سال 2023 میلادی توسط سه کمپانی Legendary Television و Safehouse Pictures و Toho Company تولید شد و مورد توجه بینندگان قرار گرفت.

اگر از علاقه‌مندان سریال‌های امریکایی ژاپنی هستید، می‌توانید سریال مونارک: میراث هیولاها را از سه‌شنبه 29 اسفند ماه سال 1402، از شبکه چهار تماشا کنید. در ادامه، ساعت پخش سریال مونارک: میراث هیولاها ، زمان تکرار و خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی را با شما به اشتراک می‌گذاریم.


ادامه مطلب در پایین

بیشتر بخوانید:


ساعت پخش سریال مونارک: میراث هیولاها از شبکه چهار در ماه رمضان و نوروز 1403

بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه یک، زمان پخش سریال مونارک: میراث هیولاها ساعت 24:00 خواهد بود. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، ساعات 11:00 و 16:00 روز بعد که زمان پخش تکرار سریال مونارک: میراث هیولاها از شبکه چهار است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

ساعت پخش سریال مونارک: میراث هیولاها
ساعت پخش سریال مونارک: میراث هیولاها

فیلمنامه سریال مونارک: میراث هیولاها را کریس بلک، میلا بل هارت، اندرو کولویل، کارل تارو گرینفلد، ال لتسون، آماندا اورتون، ماریکو تاماکی و مت فرکشن به صورت مشترک نوشته‌اند.

جالب است بدانید که کرت راسل و وایت راسل پدر و پسر هستند که وایت راسل نقش نسخه جوان‌ شخصیت پدرش را در سریال بازی کرده است. کارگردانی دو قسمت اول سریال Monarch: Legacy of Monsters بر عهده مت شکمن بوده است و باقی قسمت‌ها توسط جولیان هلمز، مرضیه الماس، اندی گودارد و هیرومی کاماتا کارگردانی شده‌اند. لئوپالد راس هم وظیفه ساخت موسیقی متن این سریال را بر عهده داشته است.

ساعت پخش سریال مونارک: میراث هیولاها

کریس بلک یکی از کارگردانان سریال مونارک: میراث هیولاها درمورد ساخت این مجموعه گفته است: «دو موضوع وجود داشت. اولی، از نظر بودجه اجرایی (مطمئنم قابل درک است) ما سعی داشتیم ده ساعت برنامه تلویزیونی با بودجه‌ای کمتر از هزینه یکی از آن فیلم‌های بلند بسازیم. ما به سادگی آن منابع مالی را نداشتیم و می‌دانستیم که در جلوه‌های بصری ریسک وجود دارد. نه مردمی که به تماشای فیلم‌های گودزیلا عادت کرده بودند، و نه خود ما نسخه تلویزیونی بی‌کیفیت از این فرنچایز را نمی‌پذیرفتیم. می‌دانستیم که جلوه‌های بصری، موجودات و تایتان‌ها باید از ویژگی‌های خاصی برخوردار باشند، و برای انجام این کار، فقط باید عاقلانه‌تر عمل می‌کردیم.

دومی این بود که احساس نمی‌کردیم که بشود یک سریال را فقط با هیولاها جذاب کرد. باوجودی که تایتان‌ها تماشایی هستند، فکر می‌کنم اگر هر قسمت یک مبارزه با هیولاهای غول پیکر داشت، مردم خسته می‌شدند. ما باید یک سریال اپیزودیک با گروهی از شخصیت‌ها می‌‎ساختیم که مردم بخواهند هر هفته دنبال کنند.»

بازیگران سریال مونارک: میراث هیولاها

  • کرت راسل در نقش لی شاو
  • وایت راسل در نقش لی شاو جوان
  • آنا ساوای در نقش کیت راندا، یک معلم سابق مدرسه که در جستجوی رازهای خانوادگی خود به ژاپن می‌رود.
  • کیرسی کلمونز در نقش می، یک مرد سابق آمریکایی که برای محافظت از خود و دیگران از توانایی‌های خود استفاده می‌کند.
  • رن واتابه در نقش کنتارو، یک مرد جوان که در جستجوی راه خود و کشف استعدادهایش است.
  • ماری یاماموتو در نقش کیکو
  • اندرس هولم در نقش بیل راندا، یک محقق در Monarch.
  • جان گودمن در نقش یک راندای مسن تر که نقشش را از فیلم “Kong: Skull Island” نیز بازی کرده است.
  • جو تیپت در نقش تیم

خلاصه داستان سریال مونارک: میراث هیولاها

پس از پرداختن به ساعت پخش سریال مونارک: میراث هیولاها از شبکه چهار سیما سراغ قصه‌ی این مجموعه ژاپنی امریکایی می‌رویم که اتفاقات آن در دو خط زمانی متفاوت جریان دارد و بیشتر به شخصیت‌های انسانی پرداخته است.

زمان پخش سریال مونارک: میراث هیولاها از شبکه چهار
زمان تکرار سریال مونارک: میراث هیولاها از شبکه چهار

در خلاصه داستان سریال مونارک: میراث هیولاها آمده است: «پس از نبرد میان گودزیلا و تایتان‌ها که به دنیا حقیقت تکان‌دهنده‌ واقعی بودن هیولاها را اثبات کرد، دو خواهر و برادر راه پدر خود را دنبال می‌کنند تا ارتباط خانواده خود را با سازمانی مخفی معروف به مونارک کشف کنند. این حماسه دراماتیک تا سه نسل را در بر می‌گیرد و رازهایی از دنیای هیولاها و تاثیر آن‌ها بر زندگی انسان‌ها را فاش می‌کند.»

سوالات متداول

کدام بازیگرها در سریال مونارک: میراث هیولاها نقش‌آفرینی کرده‌اند؟

در مجموعه مونارک: میراث هیولاها کرت راسل، وایت راسل، آندرس هولم، آنا ساوایی، کرسی کلمونس، ماری یاماموتو، رن واتابه و کریستوفر هیردال به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال مونارک: میراث هیولاها چند قسمتی است؟

مجموعه مونارک: میراث هیولاها در 10 قسمت 42 تا 49 دقیقه‌ای به کارگردانی کریس بلک و مت فرکشن ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص ساعت پخش سریال مونارک: میراث هیولاها چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر