;
coinex

قابلیت آرشیو برنامه به اندروید 15 اضافه خواهد شد

ماه گذشته، Mishaal Rahman، قابلیت آرشیو برنامه را معرفی کرده بود. این افزودنی مفید، احتمالاً در نسخه پایدار اندروید 15 قرار دارد و به شما اجازه می‌دهد فضای دستگاه خود را بدون حذف کامل برنامه‌ها بازیابی کنید.نسخه جدید اندروید 15 قصد دارد با جابجا کردن برنامه‌های استفاده نشده و در عین حفظ داده‌های شما، فضای ذخیره‌سازی بیشتری را برای شما باز کند.

بیشتر بخوانید: ویژگی های اندروید 15 ؛ هرآنچه باید درباره نسخه جدید سیستم عامل اندروید بدانید

قابلیت آرشیو برنامه اندروید 15 چیست؟

به جای اینکه برنامه را حذف کنید، وقتی یک برنامه را آرشیو (بایگانی) می‌کنید، سیستم عامل همه چیز را به جز آیکون و کد برنامه از بین می‌برد. این به شما اجازه می‌دهد به راحتی برنامه را از طریق Google Play با فقط لمس آیکون، بازیابی کنید و در صورت تصمیم به نصب مجدد، مطمئن باشید که داده‌هایتان بدون دردسر منتقل می‌شوند.

طبق گزارش رحمان، به نظر می‌رسد که با نسخه جدید اندروید 15 کاربر می‌تواند برنامه‌ها را به صورت دستی بایگانی کند یا به شکلی تنظیم کند تا خود گوشی به شکل خودکار این کار را انجام دهد. کل سیستم بر اساس آنچه گوگل آرشیو شده APKها می‌نامد، عمل می‌کند.

اگر اتصال اینترنت سریعی داشته باشید، نصب مجدد یک برنامه بایگانی شده در چند ثانیه انجام می‌شود و زمانی تصمیم‌تان عوض شود و بخواهید مجدد از آن برنامه استفاده کنید، پس از نصب دوباره، همه چیز به مانند لحظه‌ای که آن را آرشیو کرده‌اید خواهد بود.

بیشتر بخوانید: 

منبع: androidcentral

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر