;
coinex

ساعت پخش سریال دهن لق از شبکه تهران در نوروز 1403 [+ ساعت پخش تکرار]

مجموعه کره‌ای دهن لق به کارگردانی اوه چونگ هوان و به هیون جین، به‌زودی از شبکه تهران روی آنتن می‌رود. برای اطلاع از ساعت پخش سریال دهن لق با ما همراه شوید.

سریال کره‌ای دهن لق ( 빅마우스) به قلم کیم ها رام به نگارش درآمده است. این مجموعه حقوقی و جنایی در ژوئیه و سپتامبر ۲۰۲۲ از شبکه ام‌بی‌سی پخش شد.

اگر از علاقه‌مندان سریال‌های کره‌ای هستید، می‌توانید سریال دهن لق را از چهارشنبه یکم فروردین ماه سال 1403، از شبکه تهران تماشا کنید. در ادامه، ساعت پخش سریال دهن لق ، زمان تکرار و خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی را با شما به اشتراک می‌گذاریم.


ادامه مطلب در پایین

بیشتر بخوانید:


ساعت پخش سریال دهن لق از شبکه تهران

بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه تهران، زمان پخش سریال دهن لق هر شب ساعت 23:00 خواهد بود. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، ساعت 11:00 و 19:00 روز بعد که زمان پخش تکرار سریال دهن لق از شبکه تهران است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

داستان سریال دهن لق
ساعت پخش سریال دهن لق

خلاصه داستان سریال دهن لق

پس از پرداختن به ساعت پخش سریال دهن لق از شبکه تهران سراغ قصه‌ی این مجموعه کره‌ای می‌رویم که درباره وکیل جوانی به نام چانگ هو است که تاکنون در هیچ یک از پرونده‌هایش موفق نشده و بدهی زیادی دارد. چانگ هو علاوه بر شکست در کارش، در آستانه‌ی جدا شدن از همسرش است.

در خلاصه داستان سریال دهن لق آمده است: «پارک چانگ‌هو، وکیلی سطح پایین است که در هیچ یک از پرونده‌هایش موفقیت کسب نکرده، او وضعیت مالی مناسبی ندارد و در آستانه جدایی از همسرش است. هو می‌هو، همسر پارک چانگ‌هو است، آن‌ها علاقه‌ی زیادی به یکدیگر دارند، اما مشکلات مالی و دست و پا چلفتی بودن همسرش سبب شده به فکر جدایی بیفتد.»

زمان پخش تکرار سریال دهن لق از شبکه تهران

چوی دوها: شهردار شهر گوچون است که پارک چانگ‌هو را استخدام می‌کند تا وکیل سه نفر از افراد مهم شهر باشد و آن‌ها را از اتهام قتل تبرئه کند. چانگ‌هو به جرم اینکه یکی از مشهورترین تبهکاران گمنام کره جنوبی، به نام «موش بزرگ» است دستگیر می‌شود. او از این وضعیت به شدت شوکه شده و به زندان می‌رود و احساس می‌کند که همه زندگی‌اش را باخته است و راهی برای نجات ندارد.

نگهبانان و زندانیان تصور می‌کنند که او واقعا موش بزرگ است و در نهایت چانگ‌هو تصمیم می‌گیرد که خودش را به جای موش بزرگ جا بزند و با پیدا کردن تبهکار واقعی بی‌گناهی‌اش را اثبات کند.

بازیگران سریال دهن لق

لی جونگ سوک در نقش پارک چانگ هو: یک وکیل درجه سه که بیشتر از اینکه اهل عمل کردن باشد، تمایل به حرف زدن دارد، و به همین دلیل بین آشنایان حقوقی خود به «دهن لق» (Big Mouth) معروف است. زندگی او وقتی که با یک کلاهبردار نابغه به اسم «موش بزرگ» (Big Mouse) اشتباه گرفته می‌شود، ناگهان به خطر می‌افتد.

داستان سریال دهن لق
زمان پخش تکرار سریال دهن لق,

یونا در نقش گو می هو: همسر حامی چانگ هو که یک پرستار است و در کارش بسیار موفق است. کیم جو هون در نقش چوی دو ها: شهردار جاه‌طلب گوچون را ایفا می‌کند.

  • لی جونگ سوک در نقش پارک چانگ-هو
  • ایم یون آه در نقش کو می هو
  • کواک دونگ-یئون در نقش جری
  • اوک جا یون در نقش هاین جوو هی
  • یانگ کیونگ-وون در نقش گنگ جی هون
  • کیم جو هون در نقش چوی دو ها
  • یانگ هیونگ ووک در نقش نو پارک
  • کیم دو-وان در نقش چانگ-هو
  • اوه ایوی-شیک در نقش کیم سون تای
  • کیم دونگ وون در نقش گن سو جاچئول
  • هونگ جی هی در نقش جینگ های جین
  • پارک هون در نقش سییو جی یانگ
  • جونگ جائه سونگ در نقش پارک یون گپ
    یو سو-بین در نقش چانگ هو
  • کیم گیو سون در نقش اَشلی کیم
  • لی یو جون در نقش هان جی هو
  • جیان گوک هوان در نقش کنگ سیانگ جئون
  • لی کی یانگ در نقش کو جی کوانگ
  • جانگ هیوک جین در نقش چوی جونگ راک
  • کیم جونگ هیون در نقش جونگ چای بانگ

صداپیشگان سریال دهن لق

شبکه‌ی تهران، مسئولیت رصد این سریال کره‌ای را بر عهده داشته است و پس از طی مراحل تایید و روند‌های ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله، به‌زودی این سریال برای مخاطبان شبکه تهران پخش خواهد شد. مدیر دوبله این سریال شیلا آژیر است و صدابرداری آن به عهده علی اکبر صالحی بوده است.

رضا آفتابی، بابک اشکبوس، ارغوان افراسیاب، رضا الماسی، دانیال الیاسی، محمد بهاریان، علی بیگ محمدی، محمد تنهایی، علی جلیلی باله، ارسلان جولایی، محمدرضا حسینیان، امیر حکیمی، مونا خجسته، حسین سرآبادانی، ابوالفضل شاه بهرامی، مریم شاهرودی، ابراهیم شفیعی مهیار، پریا شفیعیان، خشایار شمشیرگران، محمد صادقیان، سحر صحامیان، بهروز علی محمدی، میلاد فتوحی، پویا فهیمی، شروین قطعه ای، امیربهرام کاویانپور، نسرین کوچک خانی، مریم معینیان، امیر منوچهری، علی همت مومیوند، علیرضا ناصحی، نیما نکویی فرد، حسین نورعلی و نازنین یاری و شیلا آژیر سریال دهن لق را دوبله کرده‌اند.

سوالات متداول

کدام بازیگرها در سریال دهن لق نقش‌آفرینی کرده‌اند؟

در این مجموعه لی جونگ سوک، ایم یونا،‌ جو ـ هیون کیم، کواک دونگ ـ یئون، سان هوا هان، یانگ کیونگ وون، جا یئون اوک و اوه ایوی شیک به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال دهن لق چند قسمتی است؟

مجموعه دهن لق در 16 قسمت 45 دقیقه‌ای به کارگردانی اوه چونگ هوان و به هیون جین ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص ساعت پخش سریال دهن لق چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

{“@context”:”https://schema.org”,”@type”:”FAQPage”,”mainEntity”:[{“@type”:”Question”,”name”:”کدام بازیگرها در سریال دهن لق نقش‌آفرینی کرده‌اند؟”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”در این مجموعه لی جونگ سوک، ایم یونا،‌ جو ـ هیون کیم، کواک دونگ ـ یئون، سان هوا هان، یانگ کیونگ وون، جا یئون اوک و اوه ایوی شیک به ایفای نقش پرداخته‌اند.”}},{“@type”:”Question”,”name”:”سریال دهن لق چند قسمتی است؟”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”مجموعه دهن لق در 16 قسمت 45 دقیقه‌ای به کارگردانی اوه چونگ هوان و به هیون جین ساخته شده است.”}}]}

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر