;
coinex

آپدیت جدید Skype تجربه کاربری اندروید را بهبود می‌بخشد

به گزارش منابع رسمی، کاربران Skype Insiders اکنون می‌توانند آخرین به‌روزرسانی زیر نسخه 8.115 را تست کنند. آپدیت جدید Skype در تمام پلتفرم‌های پشتیبانی شده در دسترس قرار گرفته است، با این حال تغییرات اصلی در این نسخه بیشتر بر روی بهبود تجربه کاربری در اندروید متمرکز شده است.

نسخه 8.115.76.207 بهبودهایی در قالب قالب‌بندی متن غنی اضافه کرده است، که امکان افزودن قلم‌های ضخیم، کج، خط خورده و کد به پیام‌های شما را آسان‌تر می‌کند.

بیشتر بخوانید: واتساپ قابلیت تگ کردن مخاطبان در بروزرسانی‌های وضعیت را اضافه می‌کند

آپدیت جدید Skype

به گفته‌ی اطلاعات منتشر شده در انجمن رسمی جامعه مایکروسافت، آخرین نسخه Skype Insider با شماره 8.115 به‌طور کامل منتشر شده؛ در این نسخه، بهبودهای زیر اعمال شده که شامل

پشتیبانی از HTML بافت غنی در اندروید

با دریافت آخرین بروزرسانی Skype می‌توانید متون خود را به شکل‌های مختلف مرتب کنید و سبک خاص خود را داشته باشید. برای مثال چند نمونه از تغییراتی که می‌توانید با دانلود نسخه آخر Skype از آن بهره‌مند شوید.

آپدیت جدید Skype
آپدیت جدید Skype

 

  1. با فشار طولانی بر روی هر متنی که تایپ می‌کنید، گزینه‌های قالب‌بندی مانند ضخیم، کج، زیرخط، خط خورده، کد، اشتراک و خواندن بصورت بلند فعال می‌شود. پیام‌های خود را به راحتی قالب‌بندی کنید!
  2. از بین قالب‌بندی‌های حرفه‌ای، غیررسمی یا سرگرم‌کننده، می‌توانید برای هر گفتگویی استفاده کنید.
  3. با ویژگی‌های بهبودیافته متن غنی در اندروید، بازی پیام‌های خود را در چت‌های Skype تغییر دهید!

بعلاوه در آپدیت جدید Skype، باگ مربوط به Caller ID SMS که با فعال کردن آن، فایل اکسپلورر باز می‌شد نیز برطرف شده است.

قابل ذکر است که به‌روزرسانی قبلی Skype ویژگی‌های دیگری را نیز معرفی کرد، از جمله توانایی تایپ متن پیام‌های صوتی، بهبود بندانگشتی‌های PDF، پاسخ‌های بازطراحی شده و بسیاری موارد دیگر. اگرچه برخی افراد ادعا می‌کنند که Skype به مانند قبل کارایی ندارد، اما مایکروسافت به‌صورت منظم به‌روزرسانی‌های مرتب با بهبودها و قابلیت‌های جدید ارائه می‌دهد تا یکی از قدیمی‌ترین پیام‌رسان‌ها را دور از مرگ نگه دارد.

بیشتر بخوانید: 

منبع: neowin

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر