coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

گلرنگ همچنان در حال توسعه؛ قدم بعدی خشکشویی آنلاین و بانکداری

گزارش‌ها نشان می‌دهد که گروه صنعتی گلرنگ به دنبال گسترش فعالیت‌های خود و ورود به حوزه بانکداری است. این گروه در این راستا اقدامات مهمی انجام داده، که می‌توان به راه‌اندازی یک سرویس PSP و خرید یک باشگاه مشتریان اشاره کرد.

یکی از راهکارهای دیجیتالی که گلرنگ برای خریدهای آنلاین معرفی کرده، کیف پول الکترونیکی تارا بوده که توسط شرکت توسعه تجارت و فناوری تارا، زیرمجموعه گلرنگ، توسعه یافته است.

بیشتر بخوانید: وزیر ارتباطات: دولت در ایام نوروز در آماده‌باش ارتباطی است

ورود گروه صنعتی گلرنگ به سیستم بانکداری

در ادامه، طبق اخبار منتشر شده، گروه صنعتی گلرنگ قصد تاسیس بزرگترین شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکتی (CVC) را دارد.

علاوه بر این، گزارش‌ها نشان می‌دهند که گلرنگ وارد حوزه خدمات شده و در حال برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی خدمات خشکشویی آنلاین نیز هست.

گلرنگ ونچرز نیز با اعلام شعار “ورای محدودیت”، اعلام کرده که در زمینه سرمایه‌گذاری هیچ محدودیتی ندارد و در حال حاضر به دنبال سرمایه‌گذاری در صنعت بازی‌های رایانه‌ای است.

این شرکت در آخرین حرکت خود، سهامدار اصلی شرکت تپسی شده و پس از تغییر مدیرعامل آن، اکثر اعضای هیئت‌مدیره و مدیرعامل تپسی را از شرکت‌های زیرمجموعه خود انتخاب کرده است. این حرکت جدید نیست زیرا گلرنگ پیشتر با خرید الوپیک و راه‌اندازی پلتفرم سفارشگیری آنلاین افود، در اکوسیستم استارتاپی بسیار موفقیت‌آمیزی شناخته شده بود.

بیشتر بخوانید: 

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر