;
coinex

بهروز وثوقی می تواند به ایران بازگردد و فیلم بازی کند

رئیس سازمان سینمایی، صراحتاً اعلام کرد که بهروز وثوقی می‌تواند به ایران برگردد و به فعالیت هنری خود ادامه دهد. به نظر می‌رسد حواشی بازگشت معین به ایران با نقلی تازه به قیصر سینمای ایران سرایت کرده است.

بالاخره سال 1403 با ویژه برنامه نوروزی آغاز شد. در این ویژه برنامه فارق از برنامه‌ها و مهمانان بسیاری که به جشن نوروزی دعوت شده بودند، اظهانظر محمد جزاعی، رئیس سازمان سینمایی مورد توجه همه قرار گرفت. وی صراحتاً اعلام کرد که بهرو وثوقی (قیصر سینمای ایران) می‌تواند به کشور بازگردد و در وطنش به بازیگری ادامه دهد.

آنطور که پیداست برنامه دولت برای بازگشت چهره‌های سرشناس ایرانی مقیم کشورهای خارجی به ایران جدی است و مسئولین نیز پر پیاز داغ آن اضافه می‌کنند. چندی پیش وزیر ارشاد بیان کرد که معین می‌تواند به ایران برگردد و کنسرت برگزار کند. حواشی بازگشت معین و واکنش‌ها به این خبر در فضای مجازی و رسانه‌های ایرانی وایرال شد و همه دوست داشتند که این خبر روزی به حقیقت بپیوندد. البته این را اضافه کنیم که رئیس سازمان سینمایی گفته: «هنرمندان زیادی درخواست بازگشت به ایران را دارند» پس احتمالاً دولت درحال بررسی درخواست این افراد است.

بیشتر بخوانید: آیا کنسرت معین در ایران برگزار خواهد شد؟

پس از نعین، نوبت به بهروز وثوقی رسیده است

محمد خراعی، رئیس سازمان سینمایی شب گذشته در ویژه برنامه نوروز 1403 در شبکه 2 سیما حضور یافت و به نقل جملاتی پرداخت. مهمترین بخش صحبت‌های وی که بازتاب گسترده‌ای تاکنون داشته است، خبر بازگشت بهروز وثوقی به ایران است. وی در این خصوص گفت: «درخواست‌های زیادی داریم از هنرمندان خارج از کشور که خواهان بازگشت به کشور را دارند.»

خراعی ادامه داد:

«هر کدام از هنرمندان خارج از کشور که در چارچوب قوانین بخواهند کار کنند مشکلی وجود ندارد.»

رئیس سازمان سینمایی گفت: «من حتی میخواستم از استاد بیضایی دعوت کنم فیلم جدیدش را در ایران بسازد.»

خراعی افزود:

بهروز وثوقی می‌تواند برگردد و کارش را انجام دهد و مشکلی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درخصوص بازگشت چهره‌های شاخصی همچون بهروز وثوق به ایران چیست؟ لطفاً نظرات خود را بیان کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر