;
coinex

ساعت پخش برنامه مهمونی از شبکه نسیم در نوروز 1403 [+ ساعت پخش تکرار]

مجموعه عروسکی مهمونی با اجرا و کارگردانی ایرج طهماسب از شبکه نسیم روی آنتن می‌رود. برای اطلاع از جزئیات و ساعت پخش برنامه مهمونی با ما همراه شوید.

مهمونی یک مجموعه عروسکی و گفتگو محور به نویسندگی ایرج طهماسب و تهیه‌کنندگی حسن خدادای است که در فروردین ۱۴۰۱ از شبکه نمایش خانگی نماوا پخش شد و مورد استقبال بینندگان قرار گرفت. امسال این برنامه طنز از شبکه نسیم پخش می‌شود.

اگر از علاقه‌مندان برنامه‌های طنز عروسکی هستید، می‌توانید برنامه مهمونی را از چهارشنبه یکم فروردین ماه سال 1403، از شبکه نسیم تماشا کنید. در ادامه، ساعت پخش برنامه مهمونی ، زمان تکرار و جزئیات این مجموعه تلویزیونی را با شما به اشتراک می‌گذاریم.


ادامه مطلب در پایین

بیشتر بخوانید:


ساعت پخش برنامه مهمونی از شبکه نسیم

بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه نسیم، زمان پخش برنامه مهمونی هر شب ساعت 21:15 است. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، ساعت 01:30، 9:00 و 15:00 روز بعد که زمان پخش تکرار برنامه مهمونی از شبکه نسیم است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

زمان پخش تکرار برنامه مهمونی
ساعت پخش برنامه مهمونی از شبکه نسیم

طهماسب مانند مجموعه کلاه قرمزی خودش خوانندگی تیتراژ آغازین برنامه مهمونی را بر عهده دارد. ترانه این آهنگ را سولماز نراقی سروده است. آهنگسازی آن توسط امیر توسلی انجام شده و اجرای گیتار را میلاد نودست بر عهده داشته است.

حالا ایرج طهماسب به همراه برنامه مهمانی بعد از ۶ سال به تلویزیون برگشته است. برنامه مهمانی با اجرای ایرج طهماسب و حضور شخصیت‌های مهمونی و کلاه قرمزی از شبکه نسیم پخش می‌‎شود.

زمان پخش تکرار برنامه مهمونی

خانم مرضیه محبوب، عروسک‌ساز شخصیت‌های عروسکی مجموعه کلاه قرمزی با برنامه مهمونی ایرج طهماسب همکاری دارد. بیشتر صداپیشگان شخصیت‌های عروسکی برنامه مهمونی از شاگردان ایرج طهماسب هستند. هوتن شکیبا، کاظم سیاحی، بهادر مالکی، سهیل مستجابیان، محمد شعبانپور، نازنین شعبانی و امیر ادیب صدا پیشگان برنامه مهمونی هستند.

داستان برنامه مهمونی

پس از پرداختن به ساعت پخش برنامه مهمونی از شبکه نسیم سراغ قصه‌ی این مجموعه عروسکی کمدی می‌رویم که درباره‌ی همسایگان خانه‌ی جدید آقای مجری است.

ماجرا از این قرار است که در همسایگی خانه جدید آقای طهماسب که به تازگی به آن‌جا اسباب کشی کرده است، یک سالن عروسی قرار دارد. شخصیت‌های عروسکی جدیدی که بیشتر آنها کارکنان این سالن عروسی هستند به زندگی او اضافه می‌شوند و زمینه‌ساز اتفاق‌های خاص و جذابی می‌شوند.

زمان پخش تکرار برنامه مهمونی از شبکه نسیم
زمان پخش تکرار برنامه مهمونی از شبکه نسیم

گفتنی است علاو بر از شخصیت‌های بچه، پشه، مگسی، قیمه و دیگر عروسک‌های برنامه مهمونی، شخصیت‌های فامیل دور، ببعی، آقای همساده و جیگر که از شخصیت‌های مجموعه کلاه قرمزی هستند نیز در سری جدید برنامه مهمانی که از شبکه نسیم پخش می‌شود، حضور دارند.

کارگردان و مجری برنامه مهمونی

ایرج طهماسب کارگردان و مجری برنامه مهمونی، زاده‌ی ۳۰ اردیبهشت ماه سال ۱۳۳۸ در تهران است. وی دانش آموخته‌ی رشته تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است. مرجان مدرسی همسر وی و ناصر طهماسب برادر او است. او همکاری خوبی را با حمید جبلی در فیلم‌‌ها و مجموعه‌‌های خود داشته است.

زمان پخش تکرار برنامه مهمونی از شبکه نسیم

طهماست فعالیت هنری‌‌اش را با ‌نقش‌آفرینی در فیلم آن سوی مه به کارگردانی منوچهر عسگری ‌نسب در سینما شروع کرد. او سال‌هاست مجری تلویزیون، هنرپیشه، صداپیشه، عروسک گردان، کارگردان، فیلمنامه‌نویس و استاد دانشگاه است.

این هنرمند محبوب و مشهور، بازیگری، کارگردانی و نویسندگی آثاری مانند کلاه قرمزی ۹۱، کلاه‌ قرمزی و پسرخاله، یکی بود یکی نبود، شهر موش‌ها، کلاه‌ قرمزی و سروناز، دختر شیرینی ‌فروش، زیر درخت هلو و کلاه‌ قرمزی و بچه ‌ننه را در کارنامه هنری‌ خود دارد.

ایرج طهماسب در سریال‌های آرایشگاه زیبا، النگ و دولنگ، خانواده عجیب و کلاه‌ قرمزی به ایفای نقش پرداخته و در برنامه صندوق پست و نخستین حضور شخصیت عروسکی کلاه‌ قرمزی در تلویزیون، به‌ عنوان مجری حضور داشته‌ است.

طهماسب در زمستان ۱۳۹۵ اولین کتاب داستان خود را با نام سه قصه چاپ و منتشر کرد. او علاوه بر تدریس در دانشگاه‌های کشور، از نیمه دوم سال ۱۳۹۶ جزو استادان رشته‌ی سینمای دانشگاه پارس است.

عوامل برنامه مهمونی ایرج طهماسب

  • کارگردان: ایرج طهماسب
  • تهیه‌کننده: حسن خدادادی، علیرضا فراهانی، امیر جاودان
  • صداپیشگان: کاظم سیاحی، هوتن شکیبا، الی امامی، نازنین شعبانی، محمد بحرانی، امیر ادیب، سهیل مستجابیان
  • فیلم‌برداران: علیرضا نادری، علیرضا اسدنژاد، مجید غیاثوند، مسعود سرابی، حمید پورغلام، علی رجایی، ابوالفضل بختیار، سعید جراح
  • پویانماها: سید علی جوکارنراقی، امیرحسین خوشدونی فراهانی، پارسا نوائی، نیما مهرزاد
  • تدوین‌گران: احسان فانیان، رضا وحدانی
  • عروسک‌گردان‌ها: مرضیه محبوب، محمد لقمانیان، شیما بخشنده، علی پاکدست، نگار شهبازی، هانی حسینی، سینا رستگاری
  • سازنده موسیقی متن: امیر توسلی

سوالات متداول

صدا پیشگان برنامه مهمونی کدام هنرمندان هستند؟

هوتن شکیبا، کاظم سیاحی، بهادر مالکی، سهیل مستجابیان، محمد شعبانپور، نازنین شعبانی و امیر ادیب صدا پیشگان برنامه مهمونی هستند.

برنامه مهمونی چند قسمتی است؟

برنامه مهمونی در 30 قسمت 50 دقیقه‌ای به کارگردانی ایرج طهماسب ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص ساعت پخش برنامه مهمونی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر