;
coinex

بازیگران سریال زیرخاکی 4 [ بیوگرافی + عکس]

همزمان با ماه رمضان، پخش فصل چهارم سریال زیرخاکی با بازی پژمان جمشیدی و ژاله صامتی آغاز شده است. برای آشنایی با بازیگران سریال زیرخاکی 4 با ما همراه شوید.

مجموعه زیرخاکی به نویسندگی و کارگردانی جلیل سامان، اولین بار در سال 99 از شبکه یک پخش شد و براساس آمار رسمی سازمان صداوسیما توانست عنوان پربیننده‌ترین مجموعه تلویزیونی مناسبتی (ماه رمضان) را از آن خود کند. با استقبال گسترده مخاطبان، تا کنون سه فصل از این مجموعه ساخته و پخش شده و حالا فصل چهارم زیرخاکی از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، گیتی قاسمی، سیاوش چراغی پور و رایان سرلک، برخی از بازیگران مطرحی هستند که در سریال زیرخاکی 4 نقش‌آفرینی می‌کنند. در ادامه، علاوه بر زندگینامه بازیگران و بیوگرافی کارگردان، اسامی عوامل تولید و عکس بازیگران سریال زیرخاکی 4 را هم با شما به اشتراک می‌گذاریم.


ادامه مطلب در پایین

بیشتر بخوانید:


بازیگران سریال زیرخاکی 4

یکی از عوامل موفقیت سریال پرطرفدار زیرخاکی، بازی حرفه‌ای بازیگران مطرح و توانمند آن بود. پژمان جمشیدی، ژاله صامتی و رایان سرلک سه بازیگری هستند که در فصل اول سریال «زیرخاکی» ایفاگر اعضای خانواده سه نفره باغ‌بیشه (فریبرز، پریچهر و کاوه) بودند. حالا در فصل چهارم مجموعه زیرخاکی بازیگران جدیدی به گروه هنرمندان سه فصل پیشین این سریال طنز اضافه شدند.

بازیگران سریال زیرخاکی 4
بازیگران سریال زیرخاکی 4

پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، گیتی قاسمی، سیاوش چراغی پور، رایان سرلک، بهراد خرازی، منصور نصیری، خسرو احمدی، اصغر نقی زاده، مریم موسویان، مهری آل آقا، کوروش سلیمانی، محمد شیری و هومن برق‌نورد بازیگران فصل چهارم سریال زیرخاکی هستند.

سریال «زیرخاکی» به تهیه‌کنندگی رضا نصیری‌نیا و سفارش مرکز سیما فیلم ساخته شد. در فصل چهارم که از ابتدای آذر ماه در تهران، کرج، جزیره خارک، شهرک‌های غزالی و دفاع مقدس ضبط شده، مخاطبان شاهد ادامه ماجراجویی‌های «فریبرز باغ‌بیشه» خواهند بود که در پیوند با ماجراهای قبلی اما در فضاهایی جدید و جذاب رخ می‌دهد.

ژاله صامتی

عکس بازیگران سریال زیرخاکی 4

بیوگرافی بازیگران سریال زیرخاکی 4 را با ژاله صامتی، بازیگر مطرح سینما و تلویزیون آغاز می‌کنیم. ژاله صامتی در چهاردهم فروردین ماه ۱۳۵۱ در تهران به دنیا آمد. پدر و مادر او اهل ازنا هستند و درواقع صامتی اصالتی لری دارد.

ژاله صامتی فارغ‌التحصیل رشته تئاتر از دانشکده هنر تهران اسـت و بازیگری را از سال ۱۳۶۸ با حضور در تئاتر آغاز کرد. وی کار هنری خود را با بازی در فیلم دت یعنی دختر، به کارگردانی ابوالفضل جلیلی ادامه داد. او در سال ۱۳۷۳ به عنوان بازیگر نقش اول فیلم «دشت ارغوانی» به کارگردانی نادر مقدس انتخاب شد.

ژاله صامتی همسر ایرج سنجری، بازیگر سینما و تئاتر است. این زوج هنرمند دو دختر به نام‌ یاس و نیاز دارند.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های شبکه نمایش خانگی

بازیگران سریال سنجرخان [ بیوگرافی + عکس]

پژمان جمشیدی

عکس بازیگران سریال زیرخاکی 4
عکس بازیگران سریال زیرخاکی 4

پژمان جمشیدی زاده‌ی بیستم شهریور ماه سال ۱۳۵۶ است. وی بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال بوده و در حال حاضر یکی از مشهورترین، محبوب‌ترین و پولسازترین بازیگران تلویزیون و سینماست.

جمشیدی اولین تجربه بازی خود را در سال ۱۳۹۰ به صورت بازیگر مهمان در یک قسمت از مجموعه پرطرفدار ساختمان پزشکان (به کارگردانی سروش صحت) کسب کرد. او در همین سال در نخستین کار سینمایی خود، فیلم آتش‌بس 2 (اثر تهمینه میلانی) نیز به ایفای نقش پرداخت.

پژمان جمشیدی در سال ۱۳۹۲ در سریال تلویزیونی پژمان با بازی در نقش خودش به شهرت رسید. پس از آن در فیلم طنز خوب بد جلف خوش درخشید و مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. زوج هنری پژمان جمشیدی و سام درخشانی که در سریال پژمان شکل گرفته بود با این فیلم محبوبیت ویژه‌ای در میان مخاطبان پیدا کرد.

جمشیدی با بازی خاص خود نظر کارگردانان مطرح بسیاری را به سوی خود جلب کرد، به‌طوری‌ که در سال ۱۳۹۷ در یک مجموعه تلویزیونی، شش فیلم سینمایی و یک تئاتر ایفای نقش کرد و یکی از پرکارترین بازیگران این سال شد. وی علاوه بر تلویزیون و سینما در تئاتر نیز حضور فعالی داشته و در سال‌های ۹۳ تا ۹۸ در ۲۰ نمایش به نقش‌آفرینی پرداخته است.

آنتن، آتش ‌بس ۲، ۵۰ کیلو آلبالو، خوب بد جلف، لونه زنبور، آذر، تگزاس، ایده اصلی، سوءتفاهم، هزارتو، تگزاس ۲، جهان با من برقص، خوب بد جلف ۲، آرسنیک و دینامیت از آثار کارنامه هنری پژمان جمشیدی هستند.

رایان سرلک

عکس بازیگران سریال زیرخاکی 4

در ادامه زندگینامه بازیگران سریال زیرخاکی 4 می‌رسیم به رایان سرلک که با ایفای نقش کاوه در فصل اول این مجموعه به شهرت رسید. رایان سرلک در بیست‌و یکم اسفند ماه سال 1392 در تهران به دنیا آمد. پدر رایان طراح و معمار و مادرش کارشناس شیمی است.

وی از 5 سالگی، بعد از اجرای دابسمش‌های جالب با حمایت خانواده پس از گذراندن کلاس‌های بازیگری مهرنوش دارا، وارد عرصه‌ی تئاتر شد.

سپس در نمایش چرا خرس ها دم های کوتاهی دارند نقش‌آفرینی کرد. او در فیلم سینمایی راند چهارم به کارگردانی علیرضا امینی، نقش پسر پژمان بازغی و الهه حصاری را بازی کرد. رایان سرلک با بازی در نقش کاوه در زیرخاکی به شهرت رسید.

بیشتر بخوانید:

بازیگران سریال گناه فرشته [بیوگرافی + عکس]

بهترین سریال های طنز ایرانی

گیتی قاسمی

عکس بازیگران سریال زیرخاکی 4
بازیگران زیرخاکی 4

گیتی قاسمی در شانزدهم مرداد ماه سال ۱۳۵۵در ملایر به دنیا آمد. او دانش‌آموخته‌ی رشته‌ی کارگردانی از دانشکده هنرهای زیبا بوده و بازیگری را از نوجوانی در تئاتر آغاز کرده است.

گیتی قاسمی از بازیگران سریال نیسان آبی 2 و مجموعه‌های طنز موفق است. او در سال 86 برای اولین بار در سریال پربیننده‌ی پیامک از دیار باقی به کارگردانی سیروس مقدم بازی کرد و پس از آن در مجموعه‌های موفقی چون چک برگشتی و زیرخاکی به ایفای نقش پرداخت.

قاسمی یکی از بازیگران با تجربه تئاتر کشور است و کارنامه هنری پربار و درخشانی در تئاتر دارد. او برای ایفای نقش در فیلم سینمایی ویلایی‌ها، در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر، نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد.

گیتی قاسمی از بازیگران سریال جادوگر  بود. این مجموعه کمدی خانوادگی، یکی از پرمخاطب‌ترین سریال های شبکه نمایش خانگی 1401 بود که از شبکه خانگی فیلیمو و نماوا منتشر شد.

کوروش سلیمانی

عکس بازیگران سریال زیرخاکی 4

کوروش سلیمانی در سوم مرداد ۱۳۵۲ در کرمانشاه متولد شد. وی پس از تحصیل در رشته‌ی علوم آزمایشگاهی در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به خدمت سربازی رفت.

سلیمانی پس از سربازی در دانشگاه تهران به ادامه تحصیل پرداخت. او دانش‌آموخته‌ی مقاطع کارشناسی کارگردانی تئاتر و کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران است.

کوروش سلیمانی فعالیت هنری خود در تئاتر و تلویزیون را از سال ۱۳۷۰ از شهر کرمانشاه و فعالیت خود در سینما را از سال ۱۳۷۸ با فیلم متولد ماه مهر آغاز کرد. او از سال‌های نخست فعالیت هنری خود، در ده‌ها نمایش، فیلم سینمایی، مجموعه تلویزیونی، تله تئاتر و فیلم تلویزیونی بازی کرده و تئاترهای متعددی را به عنوان کارگردان به صحنه برده است.

سلیمانی که علاوه بر بازیگری و کارگردانی تئاتر، در زمینه طراحی صحنه و نویسندگی نیز فعالیت داشته، پس از اتمام تحصیلات به دعوت دانشکده، به مدت دو سال به عنوان دستیار استاد حمید سمندریان در پردیس هنرهای زیبا تدریس کرده است. در دهه هفتاد و هشتاد مقاله‌ها و نقدهای بسیاری در زمینه تئاتر از او در نشریات تخصصی منتشر شده‌ است.

ایشان در فاصله‌ی سال‌های ۱۳۸۷ تا ۱۳۹۰ مجری و کارشناس برنامه‌ی تلویزیونی سینما یک بود. سلیمانی در فیلم‌های سینمایی متولد ماه مهر، اتوبوس شب، یک گزارش واقعی، روزهای زندگی، دوچ، تیغ و ترمه، راه شیری و سردباد نقش آفرینی کرده است.

کوروش سلیمانی متاهل است و  دو فرزند دارد. دخترش مهرآفرین متولد ۲۴ فروردین ۱۳۹۵ و پسرش بزرگمهر در ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ به دنیا آمده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های 2024

بهترین سریال های کره ای 2024

هومن برق نورد

بیوگرافی بازیگران سریال زیرخاکی 4
بیوگرافی بازیگران سریال زیرخاکی 4

هومن برق نورد در پنجم دی ماه سال ۱۳۴۸ در تهران به دنیا آمد. مادر او شاعر و پدرش مهندس است. هومن دو خواهر دارد که یکی از آن‌ها دانش‌آموخته‌ی رشته کارگردانی سینماست و دیگری استاد نقاشی است و خارج از کشور زندگی می‌کند.

برق نورد دیپلم برق دارد و بازیگری را از سال ۱۳۶۹ آغاز کرده است. وی در هیچ کلاس بازیگری شرکت نکرده و به صورت تجربی بازیگری را آموخته است. برق‌نورد در سال ۱۳۷۴ با مجموعه ابووهیب بهلول، وارد قاب تلویزیون شد و 11 سال بعد با ایفای نقش در فیلم یک تکه نان به کارگردانی کمال تبریزی بازی در سینما را تجربه کرد.

در سال 1392 هومن برق نورد در سریال مناسبتی ماه رمضان با نام دودکش به همراه بهنام تشکر به نقش‎آفرینی پرداخت و بازی او مورد توجه مخاطبان زیادی قرار گرفت.

هومن برق‌نورد در آثار بسیاری از جمله سریال‌های پرده نشین، دودکش، دزد و پلیس، زمانه، در مسیر زاینده رود، ساختمان پزشکان و فیلم های سینمایی لونه زنبور، آرایش غلیظ، جیب بر خیابان جنوبی و آدم آهنی بازی کرده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های تاریخی 2024

بهترین سریال های چینی 2024

بهراد خرازی

بازیگران سریال زیرخاکی 4

بهراد خرازی متولد ششم اسفند ماه سال ۱۳۵۲ است. او در سریال مجید دلبندم در کنار بازیگران محبوب و مشهوری همچون زیبا بروفه، مجید صالحی و یوسف تیموری هنرنمایی کرده بود.

نقش‌آفرینی بهراد خرازی در مجموعه‌های سیب خنده و مجید دلبندم از کارهای شاخص او در دهه هفتاد است.

به گفته خودش، زندگی پر فراز و نشیبی داشته و پس از چند کار موفق در تلویزیون، مدتی برای کاری غیر از بازیگری به کشور روسیه رفته و بعد از چند سال دوباره به ایران بازگشته و بازیگری را از سر گرفته است.

اصغر نقی‌زاده

بازیگران سریال زیرخاکی 4
زندگینامه بازیگران سریال زیرخاکی 4

اصغر نقی‌زاده زاده‌ی ۱۳۴۱ در تهران است. او دارای مدرک دیپلم اقتصاد بوده و فعالیت خود در بازیگری را با بازی در فیلم توبه نصوح آغاز کرده است.

او در فیلم‌های دیگری همچون مهاجر و پس از آن آژانس شیشه‌ای، خاکستر سبز، از کرخه تا راین و گاهی به آسمان نگاه کن نقش‌آفرینی کرده است.

او بیشتر در نقش یک رزمنده در فیلم‌ها ایفای نقش کرده است. نقی زاده در دوازدهمین دوره جشنواره فجر، نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای بازی در فیلم خاکستر سبز شد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های نتفلیکس 2024

بهترین سریال های ترکی

محمد شیری

بازیگران سریال زیرخاکی 4

محمد شیری متولد سی‌ام بهمن 1328 در مشهد است. او بازیگری را از سال 1349 با تئاتر تل به کارگردانی مرحوم هادی اسلامی آغاز کرد و پس از آن در سال 1352 برای اولین بار با ایفای نقش در سریال کیمیاگر وارد تلویزیون شد.

وی سال‌ها به عنوان بازیگر در تئاتر و تلویزیون فعالیت کرد تا اینکه در سال 1359 وارد سینما شد. اما اوج شهرت شیری در عرصه بازیگری، سال ۱۳۸۴ با سریال شب های برره به کارگردانی مهران مدیری رقم خورد.

فیلم‌های سینمایی پیشی میشی، لازانیا، قانون مورفی، یکی برای همه، دردسر بزرگ، سریال‌های ساختمان پزشکان، چارخونه، گنج مظفر، ناکجا کجا، جایزه بزرگ، تله فیلم چقدر وقت داری؟ و مجموعه نمایش خانگی جیران از دیگر کارهای این هنرمند هستند.

سیاوش چراغی‌پور

عکس بازیگران سریال زیرخاکی 4
بازیگران زیرخاکی 4

سیاوش چراغی‌پور در یکم فروردین ماه سال 1342 در قصرشیرین به دنیا آمد. او دوره بازیگری را با هنرکنده آناهیتا زیر نظر مصطفی اسکویی شروع کرد. او متاهل است و دو فرزند دختر به نام‌های خورشید و باران دارد.

چراغی پور فعالیت حرفه‌ای را از سال 1380 با فیلم من ترانه پانزده سال دارم آغاز کرد، و در 1397 با بازی در سریال پربیننده‌ی لیسانسه‌ها و بچه مهندس به شهرت رسید.

خسرو احمدی

بازیگران سریال زیرخاکی 4

بیوگرافی بازیگران سریال زیرخاکی 4 را با خسرو احمدی به پایان می‌رسانیم که زاده‌ی بیست و هشتم خرداد ماه سال ۱۳۴۲ در تهران است. او دیپلم رشته‌ی تجربی دارد و بدون شرکت در دوره یا کلاس بازیگری، وارد دنیای بازیگری شده است.

احمدی با بازی در مجموعه تلویزیونی و کودکانه‌ی النگ و دولنگ به کارگردانی ایرج طهماسب به شهرت رسید. او در فیلم‌های سینمایی بسیاری همچون سه بیگانه، کلاه قرمزی و بچه ننه، دونده زمین، مینی بوس، خوابگاه دختران، کلاه قرمزی و سروناز و سریال‌های قطار ابدی، چراغ جادو و نون و ریحون حضور داشته است.

خلاصه داستان سریال «زیرخاکی»

بازیگران سریال زیرخاکی 4
عکس بازیگران سریال زیرخاکی 4

پس از پرداختن به زندگینامه بازیگران سریال زیرخاکی 4 سراغ قصه‌ی این مجموعه مناسبتی می‌رویم که همانند سه فصل قبل در ژانر کمدی ساخته شده است و روایتگر بلندپروازی‌های مردی جاه‌طلب به‌ نام فریبرز است.

در خلاصه داستان سریال «زیرخاکی» آمده است: «فریبرز (فری خاکی) می‌خواهد با پیدا کردن گنج، یک شبه ره صدساله را برود. او که به همراه همسرش پریچهر و پسرش کاوه در یکی از مناطق جنوب شهر تهران زندگی می‌کند، به‌واسطه برادرش که یکی از افسران انقلابی نیروی هوایی است درگیر ماجراهایی می‌شود که به موازات تلاشش برای یافتن گنج، او را ناخواسته وارد مبارزات انقلابی می‌کند. این ماجراها پس از پیروزی انقلاب نیز ادامه پیدا می‌کند تا این که شرایطی رقم می‌خورد که او را ناگزیر به خروج از کشور می‌کند. این تصمیم او با آغاز جنگ تحمیلی همزمان می‌شود. فصل چهارم در ادامه قصه فصل سوم رقم می‌خورد.»

بیشتر بخوانید:

بهترین مینی سریال های کره ای

بهترین مینی سریال های ترکی

کارگردان سریال زیرخاکی

جلیل سامان کارگردان سریال زیرخاکی، در بیست‌و‌دوم مهر ماه سال ۱۳۴۸در استهبان استان فارس به دنیا آمده است. سامان در سال ۱۳۸۹با ساخت مجموعه ارمغان تاریکی مشهور شد.

او دو سال بعد با سریال پروانه به شبکه سه آمد و نشان داد که به روایت داستان‌هایی که مضمون تاریخی دارند، علاقه‌مند است. وی با کارگردانی سریال نفس در ۱۳۹۶رویدادهای تاریخی ایران در دهه‌های پنجاه و شصت را هنرمندانه به تصویر کشید.

بازیگران سریال زیرخاکی 4

جلیل سامان در سال 1399 با تلفیق ژانر کمدی و تاریخی، سریال «زیر خاکی» را ساخت و تحسین منتقدان را برانگیخت. با استقبال بسیار خوب بینندگان تلویزیون از سریال زیرخاکی، فصل دوم و سوم آن نیز ساخته شد و در نوروز ۱۴۰۱ از شبکه یک سیما روی آنتن رفت.

سامان علاوه بر نویسندگی و کارگردانی به عنوان تهیه‌کننده نیز با چندین پروژه همکاری داشته است. مستند بازسازی سوسنگرد از مجموعه روایت فتح، سریال ترس و لرز و مستند بازسازی قیام جنوب برخی از آثاری هستند که او تهیه‌کننده آن‌ها بوده است.

دیگر عوامل اصلی این سریال زیرخاکی 4

  • فیلمنامه و مدیر هنری: جلیل سامان
  • سرپرست گروه کارگردانی: رضا شریفی
  • مدیر فیلمبرداری: رضا شیبانی
  • طراح گریم: عباس عباسی
  • مدیر صدابرداری: جواد مقدس
  • طراحی و ترکیب صدا: محمد کشفی
  • موسیقی: آرش بادپا
  • طراح لباس: مهرناز اکبری
  • طراح صحنه: بهنام جعفری طادی
  • تدوین: علی سامان
  • جانشین تولید: مهدی نصرالهی
  • مدیر برنامه ریزی: میثم نجفی
  • جلوه‌های ویژه میدانی: حمید رسولیان
  • جلوه‌های ویژه بصری: علیرضا اکبری و شهرزاد اکبری
  • منشی صحنه: ساناز هرندی و آزاده جهانبخش
  • فیلمبردار: کیوان ارجمند عین الهی
  • دستیار فیلمنامه: نسترن شفاف
  • مدیر تدارکات: محمود کوچکی
  • عکاس: فاطمه راجزی
  • تیتراژ: محراب مشهدبان
  • مدیر روابط عمومی: مریم عرفانیان

سوالات متداول

کدام بازیگرها در سریال زیرخاکی 4 نقش‌آفرینی کرده‌اند؟

پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، گیتی قاسمی، سیاوش چراغی پور، رایان سرلک، بهراد خرازی، منصور نصیری، خسرو احمدی، اصغر نقی زاده، مریم موسویان، مهری آل آقا، کوروش سلیمانی، محمد شیری و هومن برق‌نورد در این مجموعه به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال زیرخاکی 4 چند قسمتی است؟

مجموعه زیرخاکی 4 در 16 قسمت 45 دقیقه‌ای به کارگردانی جلیل سامان ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص بازیگران سریال زیرخاکی 4 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر