;
coinex

گوگل کروم عملکرد گلکسی بوک مجهز به اسنپدراگون را بهبود می‌بخشد

گوگل به طور رسمی اعلام کرد که نسخه جدیدی از مرورگر خود را با قابلیت‌های بهتر عرضه خواهد کرد. همچنین مشخص شد که گوگل کروم عملکرد گلکسی بوک مجهز به اسنپدراگون را نیز افزایش می‌دهد.

گوگل اعلام کرده است که عرضه نسخه پایدار گوگل کروم را آغاز کرده است که برای کامپیوترهایی با استفاده از پردازنده های ARM بهینه شده‌اند. گوگل همچنین اشاره کرد که جدیدترین نسخه از مرورگر وب خود را ساخته که عملکرد بسیار سریع‌تر و روان‌تری روی پردازنده آینده اسنپدراگون X Elite دارد.

بیشتر بخوانید: بروزرسانی سری گلکسی S24 سامسونگ، عملکرد دوربین را بهبود می‌بخشد

چگونه عملکرد گلکسی بوک بهبود می‌یابد؟

این موضوع نه تنها لپ تاپ آینده سامسونگ گلکسی بوک 4 با تراشه اسنپدراگون ایکس الیت بلکه لپ تاپ‌های گلکسی بوک موجود با تراشه‌های نسل قبلی اسنپدراگون نیز سود خواهند برد.

نسخه جدید گوگل کروم بهینه سازی شده برای پردازنده ARM و Snapdragon X Elite اکنون برای دانلود در دسترس است. گوگل و کوالکام مدتی است که روی این پروژه کار کرده و می‌گویند که «بهبود عملکرد چشمگیری» ارائه می‌کند. نسخه بهینه‌سازی شده برای ARM گوگل کروم از ژانویه 2024 در مرحله آزمایش بتا قرار گرفته و افرادی که آن را بر روی رایانه‌هایی با پردازنده‌های مبتنی بر ARM و سیستم عامل ویندوز 11 آزمایش کرده‌اند، از بهبود عملکرد قابل توجهی از نظر روانی و سرعت خبر داده‌اند.

کریستیانو آمون، رئیس و مدیر عامل شرکت کوالکام، گفت: «نسخه جدید گوگل کروم به تثبیت نقش اسنپدراگون ایکس الیت به عنوان پلتفرم برتر برای محاسبات ویندوز از اواسط سال 2024 کمک خواهد کرد.» او افزود: «در حالی که وارد عصر رایانه‌های شخصی هوش مصنوعی می‌شویم، نمی‌توانیم منتظر درخشش کروم با بهره‌گیری از سیستم قدرتمند Snapdragon X Elite باشیم.»

سامسونگ پس از معرفی Snapdragon X Elite تایید کرد که در حال ساخت دستگاهی بر اساس چیپست جدید است. چند هفته پیش فاش شد که این دستگاه را می‌توان گلکسی بوک 4 اج نامید. گزارش اخیر ادعا می‌کند که گلکسی بوک 4 اج دارای صفحه نمایش 14 اینچی، اسنپدراگون ایکس الیت، 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت SSD است. همچنین مشخص شده که این دستگاه با قیمت 1800 یورو در اروپا عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:sammobile

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر