coinex
راهنمای خرید تکراتو

یوتیوب Music برای Android یک برگه اشتراک‌گذاری مجدد طراحی کرده است

به روزرسانی جدیدی برای اپلیکیشن YouTube Music برای سیستم عامل اندروید منتشر شد که شیوه به اشتراک‌گذاری موزیک‌ها را با طراحی جدیدی بهبود بخشیده است. بر اساس گزارش‌های منتشر شده یوتیوب Music برای Android یک برگه اشتراک‌گذاری مجدد طراحی کرده است.

Google در حال به‌روزرسانی برنامه YouTube Music برای Android با یک برگه اشتراک‌گذاری بازطراحی‌ شده است که سازماندهی‌ شده‌‌تر به نظر می‌رسد و در مقایسه با ورژن قدیمی‌تر فضای بسیار کمتری از صفحه‌نمایش را اشغال می‌کند. طرح اشتراک‌گذاری جدید همان طراحی موجود در برنامه YouTube برای سیستم عامل است.

بیشتر بخوانید: به مناسبت 20 سالگی جیمیل ؛ دروغ آوریلی که واقعیت داشت

تا به حال، وقتی روی دکمه اشتراک‌گذاری کلیک می‌کردید، برنامه منویی را نمایش می‌داد که حداقل دو سوم صفحه نمایش را به صورت عمودی اشغال می‌کرد. این گزینه به شما نشان می‌داد که پیوند آهنگ و همچنین تمام برنامه‌های موجود در تلفن خود را که می‌توانید با آن آهنگ را به اشتراک بگذارید، کپی کنید.

اما از این پس وقتی روی دکمه اشتراک‌گذاری کلیک می‌کنید، برنامه منویی با اندازه بسیار کوتاه‌تر به شما نمایش داده می‌شود. در واقع این صفحه شبکه‌ای از گزینه‌ها دارد که شامل گزینه اشتراک‌گذاری آهنگ با استفاده از Nearby Share و چهار برنامه است که می‌توانید آهنگ را به اشتراک بگذارید. در زیر آن نیز گزینه‌ای برای کپی کردن پیوند به آهنگ و گزینه‌ای برای نمایش لیستی از سایر برنامه‌های نصب شده روی دستگاه شما که می‌توانید آهنگ را به اشتراک بگذارید، به شما نشان می‌دهد.

تاکنون برگه اشتراک‌گذاری مجدد در آخرین نسخه پایدار برنامه (نسخه 6.44.54) در Galaxy S23 و Galaxy S24+  دیده شده است. انتظار می‌رود گوگل آن را در اختیار سایر دستگاه‌ها هم قرار داده باشد. بنابراین، یوتیوب موزیک را در تلفن خود به‌روزرسانی کنید تا از برگه اشتراک‌گذاری جدید لذت ببرید. البته YouTube Music برای iOS نیز قابل دسترسی است.

بیشتر بخوانید: 

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر