coinex
راهنمای خرید تکراتو

از ایلان ماسک تیک آبی ایکس رایگان دریافت کنید!

ایلان ماسک اعلام کرده که از این پس، کاربران ایکس (توییتر سابق) که بیش‌تر از 2500 دنبال‌کننده تأییدشده دارند، می‌توانند به‌طور رایگان تیک آبی ایکس را دریافت کنند. این تصمیم با هدف تقویت اعتبار این شبکه‌ی اجتماعی اتخاذ شده یک سری چالش‌هایی هم دارد. مثلا شاید تصور کنید داشتن 2500 کاربر فعال کافی است، اما اینطور نیست، منظور از دنبال‌کنندگان تائید شده، منظور کاربران پریمیوم است.

بیشتر بخوانید: 

تیک آبی ایکس رایگان می‌شود!

این تصمیم در جامعه‌ی کاربران این شبکه، واکنش‌های مختلفی را به‌دنبال داشته است. برخی از کاربران با این تصمیم موافقت کرده و از این امکان بهره‌مند شده‌اند، اما برخی دیگر این تغییر را مورد نقد و انتقاد قرار داده‌اند. برخی از افراد، مثل کتی نوتوپولوس، خبرنگار ارشد بیزنس اینسایدر، با طنز به این موضوع پاسخ داده‌اند. او اظهار کرده است: “احتمالاً این تغییر به دلیل انتشار پست‌های بیش‌ازاندازه است.”

قبلاً، تیک آبی در این شبکه نماد قدرت و اعتبار بود، اما اکنون با تغییر در قوانین و شرایط این شبکه، معنای آن نیز تغییر کرده است. در گذشته، این تیک به افراد معروف، اینفلوئنسرها و رسانه‌ها کمک می‌کرد تا اعتبار و تأثیر خود را به‌نمایش بگذارند و از جعل و انتشار اطلاعات نادرست جلوگیری کنند، اما این تصمیم جدید ممکن است تأثیرات متفاوتی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: 

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر