;
coinex

بهترین گجت های مناسب خودرو ؛ معرفی کاربردی‌ترین گجت‌ها برای راحتی بیشتر

بهترین گجت های مناسب خودرو برای افزایش راحتی راننده و دیگر سرنشینان در طول سفر و گردش طراحی شده‌اند. با معرفی بهترین گجت‌ها با ما باشید.

خودروهای مدرن امروز همیشه با آپشن‌ها و امکانات رفاهی و امنیتی متعددی عرضه می‌شوند و این موارد هر سال بیشتر هم می‌شود. اما با وجود تمام آپشن‌ها و انتخاب‌ها، شاید هنوز هم فقدان برخی ویژگی‌ها و قابلیت‌ها را در خودروها حس کنید. یا شاید هم نتوانید خودروهای گران‌قیمتی با آن همه آپشن تهیه کنید.

با توجه به این نکته، در ادامه این مطلب قصد داریم فهرستی از بهترین گجت ها مخصوص خودرو به شما معرفی کنیم که می‌توانند تجربه رانندگی را برای شما جذاب‌تر و راحت‌تر کنند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بهترین گجت های مناسب خودرو

بسیاری از افراد عمده ساعات روزمرگی خود را پشت فرمان و در جریان انجام کارهای روزانه یا سفرهای مختلف می‌گذرانند. سفر کردن با ماشین گرچه جذاب است اما در صورت تکرار زیاد و طولانی شدن می‌تواند بسیار خسته‌کننده و کسالت‌آور باشد.

شرکت‌های بزرگ فناوری و خودروسازی با توجه به این مهم کوشیده‌اند با طراحی بهترین گجت ها برای داخل خودرو لذت سفر را برای افراد بیشتر کرده و تجربه رانندگی جذاب‌تری خلق کنند. برخی از این گجت‌ها برای افزایش راحتی و برخی برای افزایش امنیت سفرها طراحی شده‌اند. در معرفی کاربردی ترین گجت ها برای خودرو با ما باشید.

شارژر USB روا

بهترین گجت های مناسب خودرو
بهترین گجت های مناسب خودرو

شارژر USB روا یکی از بهترین گجت ها مخصوص خودرو است که دو پورت USB دارد و امکان شارژ همزمان دو دستگاه هوشمند را دارد و با وجود آن دیگر نگرانی در خصوص شارژ گوشی‌های هوشمند در سفر و در حین رانندگی نخواهید داشت.

شارژر روا به عنوان یکی از بهترین گجت ها برای داخل خودرو از فناوری هوش مصنوعی و قابلیت ادغام با دستیار الکسا بهره می‌برد. این یعنی می‌توانید این گجت را با فرامین صوتی کنترل کنید و با آن به موسیقی یا پادکست گوش کنید و به تماس‌های تلفنی پاسخ دهید. مدیریت پیام‌ها، مسیریابی و یا حتی خرید آنلاین نیز از دیگر مواردی است که با این مورد از بهترین گجت های مناسب خودرو 2024 امکان‌پذیر است.

دتکتور لیزر ویسلر

بهترین گجت ها مخصوص خودرو

دتکتور لیزر وسیلر نیز از جمله کاربردی ترین گجت ها برای خودرو است که برای تشخیص لیزرهای دتکتور سرعت طراحی شده است. این دستگاه به عنوان یکی از گران ترین گجت های مناسب خودرو قابلیت نظارت 360 درجه‌ای بر محیط اطراف دارد و می‌تواند انواع لیزرها را تشخیص داده و به صورت صوتی و متنی به کاربر هشدار دهد.

این مسئله به رانندگان کمک می‌کند تا در مواقعی که ممکن است نسبت به سرعت‌سنج بی‌توجه باشند، از جریمه‌های احتمالی در امان باشند. دتکتور لیزر ویسلر به عنوان یکی از بهترین گجت ها برای داخل خودرو همچنین تنظیمات مختلفی برای رانندگی در شهر و مناطق روستایی دارد تا از همه هشدارهای اشتباه جلوگیری شود.

جاروبرقی خودرو بلک اند دکر

بهترین گجت ها برای داخل خودرو

جاروبرقی خودرو بلک اند دکر از جمله گران ترین گجت های مناسب خودرو محسوب می‌شود که برای نظافت فضاهای غیرقابل دسترس داخل خودرو بسیار ایده‌آل است.

نازل جاروبرقی بلک اند دکر به عنوان یکی از کاربردی ترین گجت ها برای خودرو به نحوی طراحی شده که می‌تواند به خوبی زیر صندلی‌ها رفته و بین درزها و زیر صندلی‌ها را تمیز کند.

از دیگر ویژگی‌های این مورد از بهترین گجت های مناسب خودرو 2024 باید به قابلیت تنظیم نازل آن اشاره کرد که برای تمیز کردن فضاهای کوچک و دشوار دسترس کاربرد دارد. فیلتر جاروبرقی بلک اند دکر به سادگی تمیز می‌شود و حتی قابلیت شستشو هم دارد بدون آنکه به آن آسیبی وارد شود.

قدرت مکش بالای جاروبرقی بلک اند دکر یکی دیگر ویژگی است که آن را به یکی از بهترین گجت ها مخصوص خودرو بدل کرده است و قدرت تمیزکنندگی بالایی برای آن به همراه دارد. این جاروبرقی نه تنها برای رانندگانی که مایل به حفظ دائمی نظافت خودرو هستند ایده‌آل است بلکه برای والدینی که با آلودگی ناشی از حضور کودکان در ماشین مواجه هستند هم مناسب است و یکی از بهترین گجت ها برای داخل خودرو محسوب می‌شود.

مانیتور ایمنی تایر نوندا

ارزان ترین گجت های مناسب خودرو

مانیتور ایمنی تایر نوندا یکی از کاربردی ترین گجت ها برای خودرو محسوب می‌شود که یک گجت هوشمند با امکان نظارت دقیق بر وضعیت تایرها است. این دستگاه با ارائه بازخوردهای لحظه‌ای درباره دما و فشار هر یک از تایرها، اطلاعات حساس تایرها را به گوشی هوشمند متصل به برنامه ارسال می‌کند.

این مانیتور می‌تواند هر نوع نشتی هوا را با بررسی تغییرات دما و فشار تایر تشخیص داده و قبل از وقوع مشکلات جدی مانند پنجری تایر، به کاربر هشدار دهد. نصب این مورد از گران ترین گجت های مناسب خودرو بسیار ساده است و در حدود 10 دقیقه و طی سه مرحله ساده انجام می‌شود.

طراحی کوچک و قابلیت حمل و نقل بالا از دیگر ویژگی‌های این گجت جذاب است. استفاده از این مورد از بهترین گجت ها مخصوص خودرو به صرفه‌جویی در هزینه و زمان شما کمک می‌کند و با اطمینان از داشتن تایرهایی با فشار مناسب و سلامت کامل، مصرف سوخت خودرو کاهش پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین ساعت های هوشمند 2024

بهترین تلویزیون های گیمینگ 2024

پایه نگهدارنده تبلت TFY برای صندلی عقب

گران ترین گجت های مناسب خودرو

یکی از بهترین گجت های مناسب خودرو 2024 پایه نگهدارنده تبلت TFY برای صندلی عقب است که امکان تجربه جذابی در سفرهای طولانی را برای کاربران در عقب خودرو به ارمغان می‌آورد.

این پایه با قابلیت اتصال ساده و راحت به پشت صندلی‌های جلو می‌تواند تبلت را در موقعیت مناسبی نگهدارد تا با استفاده از آن کاربر به تماشای فیلم، بازی و دیگر محتوای دیجیتالی بپردازد. این بی‌تردید یکی از کاربردی ترین گجت ها برای خودرو برای خانواده‌هایی است که کودکانی دارند و در طول سفر باید با ایجاد یک سرگرمی آن‌ها را مشغول کنند.

اسپیکر فون اتوموبیل وئو پلاس

بهترین گجت های مناسب خودرو 2024

اسپیکر فون اتومبیل وئو پلاس یکی از بهترین گجت ها برای داخل خودرو است که با نام B-PRO 2 نیز شناخته می‌شود و به عنوان یک ابزار بلوتوثی برای اتصال به تلفن هوشمند و دیگر گجت‌ها هم کاربرد دارد. این دستگاه با انواع خودروها و تلفن‌ها کاربرد دارد.

از مهمترین مزایای این مورد از بهترین گجت ها مخصوص خودرو باید به اتصال بلوتوثی با کیفیت بالا، امنیت و راحتی در رانندگی، نصب آسان و پشتیبانی از فرامین صوتی اشاره کرد.

با توجه به نظراتی که کاربران برای این مورد از ارزان ترین گجت های مناسب خودرو ثبت کرده‌اند این دستگاه با کیفیت صدای خوب، اتصال آسان و استفاده راحت خود شناخته می‌شود و برخی از کاربران از عملکرد خودکار روشن و خاموش شدن دستگاه و همچنین کیفیت صدای آن در مکالمات و پخش موسیقی نیز تمجید کرده‌اند.

سازماندهی‌کننده صندوق ماشین فورتم

کاربردی ترین گجت ها برای خودرو

سازماندهی‌کننده صندوق ماشین فورتم نیز از جمله بهترین گجت های مناسب خودرو 2024 است که برای سازماندهی فضای بار صندوق عقب مناسب است و ویژگی‌های بسیار خوبی دارد که آن را به یک گزینه کاربردی برای عموم صاحبان خودرو بدل می‌کند.

این محصول از جنس پلی‌استر 600 دنیر ساخته شده و به لطف دیواره‌ها و کفی‌های مقاوم خود مقاومت بسیار بالایی دارد. این ساختار به این مورد از کاربردی ترین گجت ها برای خودرو کمک می‌کند تا در زمانی که خالی است هم شکل خود را حفظ کند. این گجت با بازوبندهای ولکرو ضد لغزشی که در زیر آن تعبیه شده در زمان حرکت لیز نمی‌خورد و در صندوق عقب جابجا نخواهد شد.

این مورد از گران ترین گجت های مناسب خودرو به طور کلی سه محفظه بزرگ برای نگهداری ابزار، لوازم تمیزکاری، مواد غذایی، تجهیزات ورزشی، تجهیزات اضطراری و بسیاری از موارد دیگر دارد. علاوه بر این، این سازماندهی‌کننده صندوق عقب جیب‌های جانبی بسیاری دارد که برای جا دادن موارد کوچکی مانند نقشه، کتاب، مجله و غیره مناسب است.

با وجود این، این گجت نکات منفی کوچکی هم دارد که می‌توان از جمله به کیفیت ساخت پایین متریال آن، ضخامت کم آن و فقدان درپوش یا روکش برای محافظت کامل از ابزارها در برابر گرد و غبار و آلودگی اشاره کرد. از طرفی اندازه بزرگ این گجت شاید برای همه ابعاد صندوق عقب مناسب نباشد و فضای زیادی اشغال کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین هدست های پلی استیشن 4

بهترین میکروفون های گیمینگ 2024

دوربین بک آپ توگارد

بهترین گجت های تزئینی خودرو

دوربین بک آپ توگارد نیز از جمله بهترین گجت ها مخصوص خودرو است که کیفیت ساخت بالا و امکانات خوبی دارد و برای استفاده در خودروها طراحی شده است. این گجت دارای ویژگی‌های بسیاری است که در مجموع آن را به انتخاب ایده‌آلی برای رانندگان بدل می‌کند.

یکی از مدل‌های برجسته این مورد از ارزان ترین گجت های مناسب خودرو مدل Toguard CE70 2K Mirror Backup است که در دوربین جلوی آن قابلیت فیلمبرداری با وضوح 2K و دوربین عقب آن قابلیت فیلمبرداری 1080p دارد.

این دوربین تصاویر بسیار واضح و شفافی ثبت می‌کند و در شرایط مختلف نوری و روز یا شب امکان خواندن پلاک خودروها و دیدن همه اجزا را در گسترده وسیعی شامل 170 درجه و 140 درجه را فراهم می‌کند تا با یکی از بهترین گجت های مناسب خودرو مواجه باشیم.

از دیگر ویژگی‌های کلیدی این مورد از بهترین گجت ها برای داخل خودرو باید به قابلیت کنترل آن با فرامین صوتی آن اشاره کرد. این قابلیت امکان انجام دستورات مختلف مانند تغییر دوربین، شروع و توقف ضبط و قفل کردن ویدیو را بدون نیاز به دستکاری منو فراهم می‌کند. با این اوصاف بدون پرت شدن حواس در حین رانندگی می‌توانید یک رانندگی امن و راحت داشته باشید و در عین حال به ضبط ویدیو نیز بپردازید.

فشارسنج دیجیتال لاستیک لونوکس

بهترین گجت های مناسب خودرو

فشارسنج دیجیتالی لاستیک لونوکس نیز از جمله بهترین گجت های مناسب خودرو 2024 است که برای نظارت دقیق بر فشار باد تایرهای خودرو طراحی شده و طراحی بسیار ساده و خوبی دارد. این طراحی شامل یک نمایشگر LED کوچک برای نمایش باقی‌مانده باتری و همچنین دارای چراغ‌ قوه‌ای 100 لومنی با تنظیمات چشمک‌زن مختلف است که استفاده از آن را در روز و شب راحت‌تر می‌کند. این محصول با فناوری ضدجرقه و محافظت در برابر پلاریته معکوس، در مجموع امنیت بیشتری در زمان استفاده به ارمغان می‌آورد.

نگهدارنده لباس رود

بهترین گجت های مناسب خودرو

نگهدارنده لباس های رود نیز از جمله ارزان ترین گجت های مناسب خودرو است که برای افرادی مناسب است که نیاز به جابجایی و حمل البسه اتوکشیده و تمیز دارند. این محصول ساختاری فلزی و بسیار مقاوم دارد و طراحی قابل تنظیم آن به نحوی است که در صندلی عقب هر خودرویی قابل نصب است.

این گجت همچنان امکان تنظیم در هر زاویه‌ای دارد و از تفکیک‌کننده‌های لاستیکی برخوردار است که سبب می‌شود لباس‌ها در هر شرایطی و حتی در گردش‌های تند هم در جای خود باقی بمانند.

بیشتر بخوانید:

بهترین هدست های پلی استیشن 2024

بهترین مانیتورهای گیمینگ 2024

پخش کننده تصویری خودرو ناکامیچی NA-6100

بهترین گجت های مناسب خودرو

پخش کننده تصویری خودرو ناکامیچی نیز از جمله بهترین گجت های مناسب خودرو محسوب می‌شود که در صورتی که برای پخش محتوای تصویری در خودرو نیاز به یک نمایشگر باکیفیت و جذاب داشته باشید، گزینه بسیار مناسبی است.

برند ناکامیچی یکی از مهمترین و قدیمی‌ترین برندهای ژاپنی تولیدکننده انواع پخش‌کننده تصویری است که مدل NA-6100 از محصولات آن امکانات بسیار مناسب و کیفیت ساخت بالایی دارد. این پخش‌کننده تصویری یک نمایشگر بزرگ 6.95 اینچی لمسی از نوع IPS LCD دارد و از قابلیت پخش ویدیوهایی با کیفیت 1080p  پشتیبانی می‌کند.

این دستگاه به عنوان یکی از گران ترین گجت های مناسب خودرو دارای پورت USB برای متصل کردن حافظه جانبی و دستگاه‌های مختلف است. این محصول از بلوتوث 2.1 با برد 5 متری نیز برخوردار است که اتصال باکیفیت و پایداری به ارمغان می‌آورد.

پخش‌کننده تصویر ناکامیچی از خروجی مستقیم ساب ووفر هم پشتیبانی می‌کند و امکان نصب دوربین دنده عقب و پخش تصویر به صورت اتوماتیک هم در این محصول وجود دارد. بیشینه توان 4 در 50 وات نیز برای این محصول در نظرگرفته شده و با یک ریموت کنترل می‌توانید آن را کنترل کنید. با استفاده از ریموت کنترل امکان کنترل صدا و موزیک در این گجت وجود دارد.

این محصول از پخش انواع استانداردهای صوتی PAL / NTSC / SECAM پشتیبانی می‌کند و نسبت سیگنال به نویز آن 360 دسی‌بل اعلام شده است. پخش کننده تصویری ناکامیچی به عنوان یکی از بهترین گجت های تزئینی خودرو برای نصب روی همه خودروها قابل استفاده است است و از این بابت محدودیتی ندارد.

ردیاب خودرو ویرا مدل 404

بهترین گجت های مناسب خودرو

ردیاب خودرو ویرا مدل 404 نیز از جمله بهترین گجت های مناسب خودرو محسوب می‌شود که برای بسیاری از افراد کاربردی است. این محصول باکیفیت که از ارزان ترین گجت های مناسب خودرو است یک نمایشگر هشت اینچی با عرض 20 سانتی‌متر دارد که برای پخش تصاویر باکیفیت کاربرد دارد. با نصب یک اپلیکیشن روی گوشی می‌توانید از هر جا نسبت به موقعیت خودرو مطلع شوید و به فیلم و عکس‌های ثبت شده توسط دوربین دستگاه هم دسترسی پیدا کنید.

با نصب دوربین دنده عقب در کنار این گجت می‌توانید تصاویر شفافی در حین عقب رفتن داشته باشید. از طرفی با نصب مسیریاب‌هاینشان و بلد می‌توانید کار مسیریابی یا یافتن خودرو را به راحتی پیگیری کنید.

دوربین جلوی این مورد از ارزان ترین گجت های مناسب خودرو زاویه دید 170 درجه‌ای دارد و می‌تواند به طور مداوم ویدیوهایی با کیفیت فول‌اچ‌دی ضبط کند و به طور خودکار بعد از پر شدن حافظه، فیلم‌های جدید را جایگزین فیلم‌های قدیمی می‌کند. فیلم‌هایی که در آن‌‌ها حادثه‌ای رخ دهد هم قفل می‌شود و هرگز پاک نخواهد شد.

این محصول امکان اتصال به سیستم صوتی خودرو را نیز دارد و با آن می‌توانید به طور کاملا ایمن به تماس‌ها در حین رانندگی پاسخ دهید. این گجت از انواع فرمت‌های تصویری AVA ،MP۴ ،MOV پشتیبانی می‌کند و برای استفاده در همه خودروها مناسب است.

بیشتر بخوانید:

بهترین مانیتورهای برنامه نویسی 2024

بهترین هدفون های با سیم 2024

اسپرسو ساز فندکی الردی AIL-2-24

بهترین گجت های مناسب خودرو

در صورتی که از علاقه‌مندان قهوه هستید، یکی از بهترین گجت های مناسب خودرو که قطعا به دردتان خواهد خورد، اسپرسوساز فندکی الری مدل AIL-2-24  است که در خودرو دسترسی به قهوه تازه را در سریع‌ترین زمان ممکن فراهم می‌کند.

این محصول به عنوان یکی از ارزان ترین گجت های مناسب خودرو وزن کمی دارد و با ابعاد مناسبش می‌توانید آن را در هر مکانی با خود همراه داشته باشید. این مدل با برخ 24 ولت کار می‌کند و توان آن هم 280 وات است.

یک فنجان قهوه زیر دهانه خروجی اسپرسوساز وجود دارد و دکمه روشن شدن دستگاه روی بدنه آن فعال است. با فعال شدن دستگاه، اسپرسوساز شروع به جوش آوردن آب می‌کند و بعد از رسیدن به نقطه جوش روی قهوه موجود در فیلتر سرازیر شده و سپس قهوه در فنجان ریخته می‌شود. اسپرسوساز برقی الردی برای تهیه قهوه ترک و فرانسه هم کاربرد دارد و ظرفیت مخزن آن در هر استفاده تنها یک فنجان است.

این میزان آب برای تهیه یک فنجان قهوه 225 میلی‌لیتری مناسب است. فیلتر قهوه دستگاه نیز به سادگی قابل جداسازی و شستشو است. کابل دستگاه هم یک متر است که آزادی عمل خوبی برای کاربر فراهم می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این قهوه‌ساز باید به پایه‌های مقاوم و ضدلغزش و مقاومت بالای آن در برابر دما اشاره کرد.

یخچال کوچک AstroAI

بهترین گجت های مناسب خودرو

معمولا در سفر همیشه نیاز به جابجایی مواد غذایی فاسدشدنی داریم که بعضا نمی‌توان بیش از چند ساعت خارج از دمای یخچال نگهداری‌شان کرد در این شرایط یکی از بهترین گجت های مناسب خودرو که می‌توانید از آن استفاده کنید، یخچال کوچک AstroAI است که می‌تواند مواد غذایی را در دمای مناسبی نگهدارد. ظرفیت این مدل هم نسبت به ابعادش مناسب است و تا تقریبا شش قوطی نوشابه را در خود جای می‌دهد. می‌توانید علاوه بر نوشابه، مواد دیگری چون گوشت یا حتی میوه را هم در این یخچال ماشینی کوچک نگهداری کنید.

آینه وسط با دوربین دید عقب

بهترین گجت های مناسب خودرو

آینه وسط با دوربین دید عقب نیز ابزاری کاربردی برای خودرو است که برای خودروهای فاقد دوربین عقب می‌ـواند بسیار کاربردی باشد. این گجت که قیمت بالایی هم ندارد به طور کلی می‌تواند منجر به دید بهتری در زمان حرکت شود و ناوبری بهتری به ارمغان بیاورد.

بیشتر بخوانید:

بهترین موس گیمینگ 2024

بهترین کیبورد های گیمینگ 2024

جعبه نگه‌دارنده کلید و کارت

بهترین گجت های مناسب خودرو

عموما در خودرو نگهداری اشیا کوچک و قابل گم‌شدنی مانند کارت و کلید یک مشکل اساسی است، اما با وجود گجت‌های کاربردی مانانند جعبه نگهدارنده کارت و کلید، از این بابت مشکلی نخواهید داشت. این گجت‌ها دارای قفل ایمنی نیز هستند و منجر به افزایش ایمنی وسایل می‌شوند.

پد نگه‌دارنده موبایل و کلید

بهترین گجت های مناسب خودرو

پد نگهدارنده موبایل و کلید نیز از جمله بهترین گجت های مناسب خودرو است که می‌توانید مواردی چون موبایل یا ابزارهای دیگر را روی آن قرار دهید و با خیال راحت و بدون نگرانی از پرتاب شدن آن‌ها در زمان شتاب‌گیری یا ترمز ناگهانی، آن‌ها را رها کنید.

این پد ضد لغزش مانند یک آهنربا عمل می‌کند و هر گجتی که روی آن بگذارید به خوبی به آن متصل می‌شود. این پدها از آنجایی که در طرح‌های مختلفی عرضه می‌شوند می‌توانند از بهترین گجت های تزئینی خودرو باشند.

هودی دسته‌دنده

بهترین گجت های مناسب خودرو

هودی دسته دنده نیز از جمله بهترین گجت های تزئینی خودرو است که بسیار جالب و بامزه است. این هودی‌های کوچک و جذاب در رنگ‌های مختلفی تولید می‌شوند و استفاده از آن‌ها تجربه بسیار جالبی است.

پوشش صندلی گرم شونده

بهترین گجت های مناسب خودرو

یکی از جذابترین آپشن‌های خودروهای مدرن امروزی، گرم‌کن صندلی است. اما اگر خودروی ارزانی فاقد این آپشن دارید می‌توانید در زمان فرارسیدن فصل سرما، از پوشش صندلی گرم‌شونده برای افزودن این آپشن به خودرو خود اقدام کنید. این مدل برای عموم خودروها مناسب است و کاربرد دارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین هندزفری های گردنی 2024

بهترین هدست بلوتوثی 2024

پر کننده فاصله صندلی‌های جلو

بهترین گجت های مناسب خودرو

اگر از افتادن و گم‌شدن وسایل خود در فضای بین صندلی‌های جلو خودرو خسته شده‌اید یا کثیف شدن زیر صندلی دیوانه‌تان می‌کند، یکی از مناسب‌ترین گجت‌های خودرویی، استفاده از پرکننده فاصله صندلی‌ها است که باعث می‌شود ابزارهایی چون کارت و کلید یا حتی آشغال بین صندلی یا زیر آن نروند.

تمیزکننده هوای پرتابل

بهترین گجت های مناسب خودرو

دستگاه‌های تصفیه هوا در شهرهای بزرگ و آلوده‌ای چون شهرهای ایران از بهترین گجت های مناسب خودرو هستند. با استفاده از این گجت‌ها دیگر بوی بدی داخل کابین خودرو حس نمی‌کنید و حتی می‌توانید خودرو خود را خوش‌بو کنید.

تشک بادی داخل خودرو

بهترین گجت های مناسب خودرو

تشک بادی نیز ابزار مناسبی برای خودروها است و می‌توانید از آن برای استراحت کردن در سفرها یا گشت‌وگذارهای بیرون از منزل استفاده کنید. این تشک‌های بادی را می‌توانید در صندلی عقب یا فضای بار شاسی‌بلندها پهن کنید و روی آن استراحت کنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین هدفون های نویز کنسلینگ 2023

بهترین مانیتورهای گیمینگ 2023

دوربین روی داشبورد

بهترین گجت های مناسب خودرو

دوربین روی داشبورد نیز یک گجت امنیتی مناسب است که می‌توانید با آن وقایع مهمی را ثبت کنید. این دوربین‌ها وقایع را ثبت می‌کنند و در تصادف‌ها می‌توانید از محتوای ضبط شده توسط آن‌ها برای کمک به پلیس استفاده کنید.

جعبه کمک‌های اولیه

بهترین گجت های مناسب خودرو

عموم خودروها فاقد جعبه کمک‌های اولیه هستند و این گجت در عین حال اهمیت زیادی دارد. در تصادف ها یا وقوع هر سانحه خطرناک دیگری، یک جعبه کمک‌های اولیه می‌تواند بسیار کارآمد باشد، پس توصیه می‌کنیم حتما نسبت به تهیه یک مدل خوب اقدام کنید.

سوالات متداول

کاربرد سازماندهی‌کننده وسایل صندوق عقب چیست؟

با استفاده از این گجت می‌توانید بارها و وسایل و ابزاری که در صندوق عقب قرار می‌دهید را به خوبی سازماندهی کرده و در سفر آسوده خاطر باشید.

آیا وسایلی مانند یخچال یا اسپرسوساز سریعا باتری ماشین را خالی می‌کنند؟

عمده دستگاه‌های نیازمند برق از انرژی باتری خودرو استفاده می‌کنند. البته این گجت‌ها آنقدرها انرژی مصرف نمی‌کنند که به طور کامل باتری را تخلیه کنند. با این وجود پیشنهاد می‌شود در حد اعتدال از آن‌ها استفاده کنید تا همواره امنیت بیشتری داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره بهترین گجت های مناسب خودرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر