coinex
راهنمای خرید تکراتو

بهترین بازی های کودکانه اندروید ؛ معرفی بازی های موبایلی جذاب برای بچه‌ها

در این مطلب با بهترین بازی های کودکانه اندروید آشنا می‌شوید که می‌توانند بچه‌ها را برای مدت زیادی سرگرم کرده و مهارت‌های مفیدی را به آنها آموزش دهند.

اگر پدر یا مادر هستید، حتماً اطلاع دارید که پیدا کردن بازی‌های مناسب سن و سال کودکان، کار سختی است. این تصمیم گیری و انتخاب، در بازار موبایل سخت‌تر است چون امروزه در بسیاری از اپلیکیشن‌های موبایلی، شاهد نمایش تبلیغات زننده یا قابلیت‌هایی مثل اجرای تراکنش هستیم که برای کودکان مناسب نیستند.

با توجه به این محدودیت‌ها و شرایط خاص کودکان، در ادامه مطلب فهرست بهترین بازی های کودکانه اندروید را برای شما تهیه کرده‌ایم. پس اگر شما هم به دنبال ایجاد تجربه‌ای لذت بخش، آموزنده و متناسب با سن فرزندتان هستید، با ما همراه باشید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بهترین بازی های کودکانه اندروید

بازی‌های کودکانه، جزء موضوعات منحصربفرد و خاص محسوب می‌شوند. در دنیای پرسرعت امروزی، بچه‌ها هم خیلی سریع بزرگ می‌شود و خیلی از کودکان بزرگتر، به بازی‌های محبوبی مثل فورتنایت علاقه بیشتری دارند. در نتیجه، تمرکز ما در این مطلب، بچه‌های سن دبستان است که بیشتر علاقمند به بازی‌های آموزشی و بازی‌هایی با تم بچه گانه هستند.

بهترین بازی های کودکانه اندروید
بهترین بازی های کودکانه اندروید

همه بازی‌های معرفی شده در این مطلب، کاملاً برای کودکان مناسب هستند و جزء بهترین بازی های بچه‌ گانه اندروید محسوب می‌شوند. در بیشتر این بازی‌ها، قابلیت‌هایی مثل میکروتراکنش یا نمایش تبلیغات زننده وجود ندارد. بنابراین، می‌توانید با خیال راحت از این فهرست برای سرگرم کردن فرزندتان استفاده کنید.

1. Bubadu kids games

بهترین بازی های کودکانه اندروید

قیمت: رایگان/ متغیر

Bubadu یک استودیوی توسعه‌دهنده بازی است که بازی‌های زیادی را برای کودکان منتشر کرده و بسیاری از این بازی‌ها، جزء بهترین بازی های اندرویدی برای کودکان محسوب می‌شوند. این بازی‌ها هم ارزش آموزشی داشته و هم بسیار سرگرم کننده هستند؛ از جمله بازی‌هایی که در آنها کودکان نقش یک پزشک را بازی کرده، به سوپر مارکت می‌روند، کیک و چیزهای مختلف می‌سازند و غیره.

هر کدام از بازی‌های این استودیو، مکانیک‌های خاص خودشان را دارند اما یاد گرفتن آنها به هیچ وجه سخت نیست و اکثر افراد می‌توانند به راحتی مفاهیم این بازی‌ها را درک کنند. اکثر این بازی‌ها به صورت رایگان قابل دانلود هستند. نسخه کامل این بازی‌ها هم قیمت بالایی ندارد. در مجموع، اگر به دنبال بهترین بازی های کودکانه اندروید هستید، حتماً نگاهی به بازی‌های این استودیو داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های پلی استیشن از نظر هوش مصنوعی

بهترین بازی های قدیمی از نظر هوش مصنوعی

2. The Endless kids games

بهترین بازی های کودکانه اندروید

قیمت: رایگان / حداکثر 29.99 دلار

Endless Games مجموعه‌ای از بازی‌ های کودکانه اندروید است. از جمله بازی‌های این مجموعه می‌توان به بازی اعداد، کلمات، حروف و غیره اشاره کرد. انجام دادن این بازی‌ها نسبتاً راحت است. این بازی‌ها هم برای آموزش بسیار مفید هستند و نسخه رایگان آنها، محتوای زیادی دارد. برای دسترسی به محتوای غیررایگان، باید هزینه زیادی پرداخت کنید؛ اما قطعاً این بازی‌ها تجربه کم نظیر و ارزشمندی را برای کودکان رقم می‌زنند.

3. Human Heroes: Einstein’s Clock

بهترین بازی های کودکانه اندروید

قیمت: رایگان

بازی Human Heroes: Einstein’s Clock هم یکی دیگر از بهترین بازی های موبایلی برای کودکان است که عناصر آموزشی هم دارد. استیون فرای بازیگر مشهور، در این بازی صدا پیشه شخصیت انیشتین است. این بازی هم شامل مینی گیم‌های مختلفی است که به کودکان برای آشنایی با مفهوم زمان کمک می‌کنند.

البته، کودکان در این بازی با مفاهیم ابتدایی مربوط به زمان آشنا می‌شوند از جمله تشخیص زمان با ساعت‌های آنالوگ اما مطالب و موضوعات پیچیده‌تری هم در این بازی وجود دارد. در مجموع این بازی حتی برای کاربران بزرگتر هم جذابیت زیادی دارد و امیدواریم که در آینده، توسعه‌دهنده آن عناوین بیشتری را تولید و منتشر کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های ایکس باکس از نظر هوش مصنوعی

بهترین بازی های موبایل از نظر هوش مصنوعی

4. Intellijoy

بهترین بازی های کودکانه اندروید

قیمت: متغیر تا 2.99 دلار

Intellijoy یکی از توسعه‌دهندگان فعال در گوگل پلی است که در زمینه تولید بهترین بازی های کودکانه برای موبایل تخصص دارد. مجموعه آثار این توسعه‌دهنده، شامل عناوین ساده مثل بازی‌های اتصال نقطه و آموزش حروف و همچنین عناوین پیچیده‌تر مثل معماهای مناسب سن قبل از مدرسه و آموزش نقاشی هستند.

بیشتر اپلیکیشن‌ها و بازی‌های تولید شده توسط این توسعه‌دهنده، از سمت والدین و کودکان مورد استقبال خوبی قرار گرفته‌اند. بعضی از این بازی‌ها، رایگان نیستند اما اگر مایل به پرداخت هزینه نیستید، می‌توانید نسخه رایگان آنها را اجرا کنید که باز هم جزء بهترین بازی های کودکانه اندروید محسوب می‌شوند.

5. LEGO games

بهترین بازی های کودکانه اندروید

قیمت: رایگان/ متغیر

لگو یکی دیگر از طراحان بازی است که تا به امروز، تعداد زیادی از بهترین بازی های اندرویدی مخصوص کودکان را طراحی و تولید کرده است. این شرکت عناوین موفق و مشهور زیادی را تولید کرده از جمله نسخه‌های طراحی شده بر اساس کتاب‌های کمیک، جنگ ستارگان و غیره.

بیشتر بازی‌های لگو، جزء بازی‌های ماجراجویی با مکانیک‌های متنوع هستند اما یادگیری همه این بازی‌ها راحت بوده و جذابیت زیادی دارند. همچنین، اکثر این بازی‌ها رایگان هستند و تنها چند مورد آنها با محصولات این شرکت ارتباط و تعامل دارند. مثلاً می‌توانید شخصیت‌های دلخواه را خریده و در بازی Hidden Side از آنها استفاده کنید. همچنین، لگو جزء معدود شرکت‌هایی است که فناوری‌هایی مثل واقعیت افزوده را در بازی‌ها پیاده‌سازی کرده و ابتکارات و محصولات این شرکت، آن را تبدیل به یکی از قوی‌ترین طراحان بازی‌ های کودکانه اندروید کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های کامپیوتر از نظر هوش مصنوعی

معرفی بهترین بازی های قدیمی کامپیوتر

6. Minecraft

بهترین بازی های کودکانه اندروید

قیمت: 6.99 دلار با خریدهای درون برنامه‌ای

ماینکرفت یکی از محبوب‌ترین بازی‌های کل دوران و جزء بهترین بازی‌ های کارتونی اندروید است. کودکان، بزرگسالان و تقریباً همه از این بازی لذت می‌برند. این بازی را در یک جهان خالی شروع کرده و به مرور، لوازم مختلف را استخراج و تولید می‌کنید.

بازی ماینکرفت می‌تواند خلاقیت نوجوانان را شکوفا کند و کودکان هم می‌توانند حالت بقای آن را انجام دهند. قیمت این بازی محبوب 6.99 دلار است اما خریدهای درون برنامه‌ای صرفاً برای اسکین‌های قابل تنظیم بازی در نظر گرفته شده و تأثیری بر خود بازی ندارند.

7. PBS Kids games

بهترین بازی های کودکانه اندروید

قیمت: رایگان

PBS Kids استودیوی توسعه PBS برای کودکان است. این استودیو، بازی‌ها و اپلیکیشن‌های زیادی برای بچه‌ها طراحی کرده که علاوه بر سرگرمی، به آنها آموزش هم می‌دهند. مجموعه بازی‌های این استودیو بسیار متنوع و وسیع هستند. خیلی از بازی‌های این استودیو، شامل شخصیت‌هایی از برنامه‌های متنوع منتشر شده توسط PBS هستند.

یک بازی مخصوص به نام PBS Kids Games هم وجود دارد که بسیاری از این عناصر را با یکدیگر ترکیب کرده است. تقریباً همه محصولات و تولیدات این استودیو رایگان هستند. یکی از جدیدترین بازی‌های این شرکت به نام The Cat in the Hat Builds That هم جزء بهترین بازی های بچه‌ گانه اندروید محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های PS5

بهترین بازی های PS4

8. Pet Bingo

بهترین بازی های کودکانه اندروید

قیمت: رایگان

Pet Bingo یکی از بهترین بازی های کودکانه اندروید است که توسط Duck Duck Moose طراحی شده و ترکیبی از شبیه‌ساز حیوانات، بینگو و ریاضیات است. این بازی، یکسری معمای ریاضی ساده را در اختیار کودکان قرار می‌دهد که پس از حل آنها، حیوانات کوچکی در اختیارشان قرار می‌گیرد تا از آنها مراقبت کنند.

ریاضیات این بازی هم ساده بوده و به گفته طراحان Pet Bingo، این بازی برای کودکان 5 تا 10 ساله بهتر است. در توضیحات گوگل پلی هم اشاره شده که برای این بازی 50 درصد تخفیف در نظر گرفته شده اما گوگل پلی آن را به عنوان یک بازی رایگان ثبت کرده است.

9. Poio

بهترین بازی های کودکانه اندروید

قیمت: رایگان

Poio یکی از بهترین بازی های اندرویدی برای کودکان است و قیمت بالا و محتوای زیادی دارد. این بازی، خواندن متون را به کودکان آموزش می‌دهد و به مرور، متناسب با سطح یادگیری کودکان تطبیق پیدا می‌کند؛ بنابراین همواره آنها را به چالش می‌کشد. در انتهای بازی، کودکان امکان خواندن کتاب‌های داستان را پیدا می‌کنند. در مجموع، این بازی مفید یکی از بهترین بازی های کودکانه اندروید محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های پلی استیشن 2

بهترین بازی های شوتر اندروید

10. Toca Boca games

بهترین بازی های کودکانه اندروید

قیمت: رایگان / متغیر

Toca Boca تولید کننده مجموعه‌ای از محبوب‌ترین و بهترین بازی های موبایلی برای کودکان است. این بازی‌ها، کودکان را در شرایطی قرار می‌دهند که می‌توانند در آن کارهای مختلفی مثل آشپزی، مدرسه رفتن، آرایشگری و غیره را انجام دهند.

بیشتر این بازی‌ها، نسخه رایگان و غیررایگان دارند که می‌توانید متناسب با نیازهای خودتان، نسخه دلخواه را انتخاب کنید. بازی‌های این استودیو، علاوه بر آموزش کودکان برای آنها جذابیت زیادی داشته و کاملاً سرگرم کننده هستند.

جمع‌بندی

کودکی یکی از مهم‌ترین مراحل زندگی انسان است و به همین دلیل، والدین نسبت به آن حساسیت زیادی داشته و سعی دارند فرزندان خودشان را با ارایه بهترین آموزش‌ها بزرگ کنند. بهترین بازی های کودکانه اندروید می‌توانند در این مسیر برای والدین بسیار مناسب باشند و علاوه بر سرگرم کردن کودکان، کارهایی مثل شمارش اعداد و خواندن را به آنها آموزش دهند.

امیدواریم که این مطلب به شما برای انتخاب بهترین بازی های اندرویدی مخصوص کودکان کمک کرده باشد.

سوالات پرتکرار

بهترین بازی های کودکانه اندروید کدام بازی‌ها هستند؟

ماینکرفت، بازی‌های PBS Kids، لگو و Pet Bingo جزء بهترین بازی های طراحی شده برای کودکان هستند.

در حال حاضر، محبوب‌ترین بازی بین کودکان کدام بازی است؟

محبوب‌ترین بازی بین کودکان فورتنایت است که ترکیبی از گیم پلی پرسرعت، گرافیک‌های رنگارنگ و قابلیت‌های اجتماعی دارد. البته اجرای این بازی محبوب آنلاین، بیشتر برای کودکان بالاتر از 12 سال توصیه شده است.

آیا اجرای بازی Among Us برای کودکان 7 ساله توصیه می‌شود؟

خیر چون این بازی شامل یکسری تصاویر کارتونی خشن و همچنین قابلیت چت با غریبه‌ها است. رتبه سنی این بازی، 10 سال ذکر شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره بهترین بازی های کودکانه اندروید چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر