coinex
راهنمای خرید تکراتو

متا بالاخره هوش مصنوعی واتساپ را راه‌اندازی کرد

هوش مصنوعی واتساپ هم بالاخره راه‌اندازی شد و به عنوان یک پیشرو در فناوری‌های هوش مصنوعی اکنون در پیام‌رسان واتساپ برای گروهی از کاربران منتخب هندی در دسترس قرار گرفته است.چت‌بات متا AI پس از طی کردن یک دوره‌ی آزمایشی محدود، به صورت رسمی به کاربران واتساپ در این کشور عرضه شده است. با توجه به تعداد بالای کاربران واتساپ در هند، این قدم به منظور بهبود تجربه‌ی کاربری آنها بسیار ارزشمند است.

بیشتر بخوانید: 

هوش مصنوعی واتساپ

چت‌بات متا AI با نمایش یک آیکون در گوشه‌ی سمت راست بالای لیست چت‌ها، به کاربران این امکان را می‌دهد تا به راحتی با آن تعامل کرده و از خدمات آن بهره‌مند شوند. این هوش مصنوعی از توانایی مدل زبانی بزرگ شرکت Meta بهره می‌برد که به نام Llama شناخته می‌شود. این مدل زبانی به کاربران این امکان را می‌دهد تا با استفاده از هوش مصنوعی واتساپ در موضوعات مختلف گفت‌وگو کنند و از آن بهره‌مند شوند.

در اعلام اولیه‌ی معرفی این هوش مصنوعی، اشاره شده که این ابزار با همکاری با شرکت مایکروسافت راه‌اندازی شده است. به نظر می‌رسد که چت‌بات واتساپ به‌صورت بلادرنگ نتایج وب را از موتور جستجوی بینگ فراخوانی کرده و با استفاده از آن، به سؤالات کاربران پاسخ می‌دهد.

در حال حاضر، این ابزار فقط برای یک تعداد محدودی از کاربران واتساپ در هند قابل دسترسی است، اما احتمالاً در آینده نزدیک، برای بیشتر کاربران در سراسر جهان عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: 

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر