coinex
راهنمای خرید تکراتو

مایکروسافت رسما تبلیغات در منوی استارت ویندوز 11 را آغاز کرد

تبلیغات در ویندوز قدمت دیرینه‌ای دارد اما مایکروسافت اکنون شروع به ارائه تبلیغات در منوی استارت ویندوز 11 کرده است. در جدیدترین نسخه‌های Insider ویندوز 11، کاربران شاهد تبلیغات مبدل به عنوان «توصیه‌ها» در کنار برنامه‌های اخیر خود خواهند بود.منوی استارت، مایکروسافت در حال حاضر برنامه‌های «پین‌شده» را بالای مجموعه‌ای از «توصیه‌ها» نشان می‌دهد. این توصیه‌ها معمولاً شامل فایل‌ها یا برنامه‌هایی است که اخیراً استفاده یا نصب کرده‌اید.

بیشتر بخوانید: مایکروسافت و OpenAI برای ساخت یک ابر رایانه جدید هوش مصنوعی همکاری می‌کنند

تبلیغات در منوی استارت ویندوز 11

با این حال، آنها اکنون توصیه‌هایی را از فروشگاه مایکروسافت ارائه می‌دهند که شبیه تبلیغات هستند. حتی اگر توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌ها هزینه آن‌ها را پرداخت نکنند، مایکروسافت تعداد کمی از برنامه‌ها را از طریق فروشگاه خود توزیع می‌کند، بنابراین تبلیغ محسوب می‌شود.

مایکروسافت در یک پست (از طریق The Verge) توضیح می‌دهد: «با تکیه بر پیشرفت‌های اخیر مانند گروه‌بندی برنامه‌های نصب‌شده اخیر و نمایش برنامه‌های پرکاربرد شما، اکنون در حال آزمایش توصیه‌هایی هستیم که به شما کمک می‌کند برنامه‌های عالی را از فروشگاه مایکروسافت در زیر توصیه‌شده در منوی استارت پیدا کنید. این فقط برای Windows Insiders در کانال بتا در ایالات متحده ظاهر می‌شود و برای دستگاه‌های تجاری (دستگاه‌های مدیریت شده توسط سازمان‌ها) اعمال نمی‌شود.

با رفتن به Settings > Personalization > Start و خاموش کردن کلید «نمایش توصیه‌ها برای نکات، تبلیغات برنامه‌ها و موارد دیگر» می‌توانید آن را غیرفعال کنید. ناگفته نماند، ما به طور مرتب تجربیات و مفاهیم جدیدی را امتحان می‌کنیم که ممکن است هرگز با Windows Insiders منتشر نشوند تا بازخورد دریافت کنیم. اگر این تجربه را در منوی استارت مشاهده کردید، نظر خود را با ما در میان بگذارید. ما در ابتدا شروع به ارائه این به مجموعه کوچکی از خودی‌ها در کانال بتا کرده‌ایم.»

به نظر می‌رسد مایکروسافت کار خود را شروع کرده زیرا یکی از کاربران در ایکس اعلام کرد که قبلاً متوجه این تبلیغات در دستگاه خود شده است.

خوشبختانه شما می‌توانید با مراجعه به بخش تنظیمات، شخصی سازی و انتخاب گزینه «نمایش توصیه‌ها برای نکات، میانبرها، برنامه‌های خبری و موارد دیگر» این گزینه را غیرفعال کنید.

بیشتر بخوانید:

لطفا دیدگاه خود را درباره‌ی تبلیغات در منوی استارت ویندوز 11 در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی ایران و جهان را با ما دنبال کنید.

منبع:9to5google

 

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر