coinex
راهنمای خرید تکراتو

آیفون 17 پلاس صفحه نمایش کوچک‌تری نسبت به نسل‌های قبلی خواهد داشت

با اینکه هنوز سری آیفون 16 به بازار عرضه نشده، پخش شایعات درباره گوشی‌های سال آینده اپل آغاز شده است. ظاهرا قرار است که آیفون 17 پلاس نمایشگر کوچک‌تری نسبت به همزادهای پیشین خود داشته باشد.

همان‌طور که می‌دانید اندازه صفحه نمایش آیفون 15 پلاس درست مانند آیفون 15 پرو مکس و برابر 6.7 اینچ است. شایعاتی که تاکنون درباره آیفون 16 پلاس پخش شده نیز خبر از نمایشگر برابر با مدل‌های بالاتر می‌دهد. اما ظاهرا قرار است که این رویه در آیفون‌های سال آینده یعنی سری 17 تغییر کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


اندازه صفحه نمایش آیفون 17 پلاس

به تازگی یکی از مشاوران زنجیره تامین نمایشگر گوشی‌های اپل، راس یانگ (Ross Young)، ادعا کرده است که آیفون 17 پلاس نمایشگر کوچک‌تری نسبت به آیفون 15 پلاس و آیفون 16 پلاس خواهد داشت.

آیفون 17 پلاس

او به اندازه دقیق پنل‌های آیفون 17 پلاس را اشاره نکرده، اما می‌گوید که ابعاد این پنل چیزی بین آیفون 17 ساده و آیفون 17 پرو مکس خواهد بود. بنابراین اگر اندازه نمایشگر آیفون 16 پرو مکس به 6.9 اینچ برسد، می‌توان این موضوع را برای آیفون 16 پلاس نیز درست دانست.

البته هنوز خیلی زود است که بخواهیم این شایعات درباره خانواده آیفون 17 را باور کنیم اما این مسئله چندان هم دور از انتظار نیست و مطمئنا ممکن است که اتفاق بیفتد. بهتر است تا زمانی که اندازه‌های واقعی منتشر شوند صبر کنیم تا متوجه تصمیم نهایی اپل درباره سری جدید آیفون‌ها بشویم. با این وجود، همه می‌دانیم که راس یانگ سابقه خوبی در به اشتراک‌گذاری این نوع اطلاعات داشته، بنابراین اگر سال آینده اپل از اندازه‌های متفاوت برای متمایز کردن انواع مدل‌های گوشی‌های هوشمند خود استفاده کند، تعجب نخواهیم کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره آیفون 17 پلاس و کوچک شدن نمایشگر آن چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر