coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

اپل دوباره اپلیکیشن اسپاتیفای را در اتحادیه اروپا مسدود کرد

ماجراهای بین اپل و اسپاتیفای تمامی ندارد. بعد از قضایای بوجود آمده، اپلیکیشن اسپاتیفای نسخه جدیدی از برنامه iOS خود را با اطلاعات قیمت درون برنامه در اتحادیه اروپا ارائه کرد اما اپل بار دیگر آن را رد کرد.اپل دلیل اینکار خود را پیروی نکردن اپلیکیشن اسپاتیفای از قوانینش اعلام کرده. این کمپانی از اسپاتیفای خواسته که قوانین به‌روز شده خود را در مورد حق سرویس‌های استریم موسیقی قبول کرده و برای خریدهای درون برنامه‌ای به اپل 30 درصد کمیسیون پرداخت کند اما اسپاتیفای از این کار اجتناب می‌کند.

بیشتر بخوانید: اسپاتیفای اپل را به مسدود کردن بروزرسانی برنامه‌های خود در اتحادیه اروپا متهم می‌کند

جین موران، سخنگوی اسپاتیفای به مجله TheVerge گفت: «اپل بار دیگر تصمیم کمیسیون اروپا را رد کرد و به‌روزرسانی ما را به دلیل تلاش برای برقراری ارتباط با مشتریان در مورد قیمت‌هایمان نپذیرفت، مگر اینکه مالیات جدیدی به اپل پرداخت کنیم.»

به نظر می‌رسد جریمه 1.8 میلیاردی اتحادیه اروپا هم بر اپل تاثری نداشت و این کمپانی همچنان از قدرتش استفاده می‌کند. اسپاتیفای حتی می‌خواست به کاربران اجازه دهد برنامه‌ها را مستقیماً از برنامه خود خریداری کنند، اما اپل آن را هم قبول نکرد. به هر حال با وجود تلاش‌های بسیار اپل همچنان بر قوانین خودش پافشاری کرده که در این صورت کاربران اسپاتیفای iOS در اتحادیه اروپا باید به خارج از برنامه Spotify رفته و از طریق وب سایت خود اشتراک خریداری کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره اپلیکیشن اسپاتیفای چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر