coinex
راهنمای خرید تکراتو

گوشی‌های آکسون 60 و آکسون 60 لایت زد تی ای با طراحی آیفون مانند معرفی شدند

زد تی ای از گوشی‌های جدید خود با نام‌های آکسون 60 و آکسون 60 لایت در مکزیک رونمایی کرد. این دو گوشی اقتصادی در رنگ‌بندی متنوع و جذاب در بازار موجود شده‌اند.

اگر به یاد داشته باشید برند ZTE ماه گذشته از گوشی پرچمدار Axon 60 Ultra رونمایی کرد. اکنون این برند، دو دستگاه جدید را به سری آکسون 60 اضافه کرده است. این دو دستگاه Axon 60 و Axon 60 Lite نام دارند و در مکزیک معرفی شده‌اند. هر دو مدل، از طراحی یکسان و مشخصات کم و بیش مشابه برخوردار هستند و می‌توان گفت که یک گزینه ایده‌آل برای خریداران با بودجه پایین هستند. در ادامه با ما همراه باشید تا با مشخصات، قابلیت‌ها و قیمت این دو گوشی اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه آشنا شوید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


قیمت و مشخصات زد تی ای آکسون 60 (Axon 60) و آکسون 60 لایت (Axon 60 Lite)

طراحی زد تی ای آکسون 60 و آکسون 60 Lite با قاب صاف و لبه‌های تخت و جزیره دوربین مربعی شکل با سه سنسور، تا حد زیادی مشابه گوشی‌های رده بالای برند اپل است. دکمه پاور در هر دو گوشی در سمت راست قرار گرفته و با رنگ قرمز برجسته شده است. شایان ذکر است که این دکمه به عنوان اسکنر اثر انگشت نیز عمل می‌کند.

آکسون 60

علاوه بر این، در بالای نمایشگر هر دو گوشی، یک بریدگی سوراخ پانچ در وسط قرار گرفته که عملکردی مشابه جزیره پویا آیفون‌ها دارد. زدتی‌ای این بریدگی را Live Island نامیده و اعلام کرده که اعلان‌ها، نوتیفیکیشن‌ها، یادآوری‌ها و موارد دیگر در این قسمت نشان داده خواهند شد. نسخه پایه یعنی ZTE Axon 60 دارای یک صفحه نمایش 6.72 اینچی با وضوح فول‌اچ‌دی پلاس و نسخه لایت دارای یک صفحه نمایش 6.6 اینچی با وضوح اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 90 هرتزی است.

دوربین اصلی هر دو گوشی یک لنز 50 مگاپیکسلی است. در مدل پایه، دوربین اصلی با یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی و یک لنز عمق سنج همراهی می‌شود. در مدل لایت نیز به دوربین اصلی، یک لنز عمق سنج 2 مگاپیکسلی و یک لنز هوش مصنوعی اضافه شده است. دوربین‌های سلفی در این دو گوشی به ترتیب 32 و 8 مگاپیکسلی هستند.

آکسون 60

سیستم سخت افزاری در ZTE Axon 60 از تراشه یونیساک T616 با 6 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی تشکیل شده است. در عین حال، ZTE Axon 60 Lite از تراشه یونیساک T606 با 4 گیگابایت رم (با پشتیبانی از رم مجازی) و 256 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. منبع تغذیه هر دو مدل یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است که از شارژ 22.5 واتی پشتیبانی می‌کند. هر دو گوشی با سیستم عامل اندروید 13 وارد بازار می‌شوند.

قیمت آکسون 60 برابر 3699 پزو (معادل 219 دلار) و قیمت آکسون 60 لایت برابر 2999 پزو (معادل 177 دلار) است. هر دو گوشی در چهار رنگ طلایی، بنفش، مشکی و آبی در بازار به فروش می‌رسند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی‌های آکسون 60 و آکسون 60 لایت زدتی‌ای چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر