coinex
otetmarket
propification.com

شیائومی میکس فلیپ در مرجع صدور گواهی 3C چین ظاهر شد

شیائومی میکس فلیپ گواهی 3C چین را دریافت کرد. این دستگاه به عنوان اولین گوشی تاشو عمودی شیائومی به زودی در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد.

شیائومی قرار است که به زودی با گوشی شیائومی Mix Flip وارد بازار تاشوهای عمودی شود. با اینکه مشخصات و ویژگی‌های این دستگاه هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارند، ظاهر شدن آن در وب‌سایت صدور گواهی 3C چین، به عرضه قریب‌الوقوع آن اشاره دارد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات شیائومی میکس فلیپ

در لیست قرار گرفته در پلتفرم صدور گواهی 3C مستقیما به شیائومی میکس فلیپ اشاره نشده و تنها یک شماره مدل یعنی 2405CPX3DC ذکر شده است. با این حال، قبلا برخی از منابع داخلی برند، این شماره مدل را متعلق به شیائومی میکس Flip دانسته‌اند. در هر صورت، این گواهینامه پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی را برای این گوشی تایید کرده است.

شیائومی میکس فلیپ

متاسفانه در این گواهی درباره سایر مشخصات شیائومی Mix Flip حرفی به میان نیامده، اما همین که این تاشو در 3C ظاهر شده نشان می‌دهد که شیائومی به طور فعال در حال کار بر روی این گوشی بوده و زمان عرضه آن از آنچه که فکر می‌کنیم نزدیک‌تر است.

به گفته افشاگری به نام Digital Chat Sation، شیائومی به احتمال زیاد از این گوشی در کنار شیائومی میکس فولد 4 در سه ماهه سوم سال 2024 در چین رونمایی خواهد کرد.

انتظار می‌رود که این گوشی از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با تثبیت‌کننده اپتیکال تصویر و یک سنسور ½.8 اینچی Omnivision OV60A با زوم 2 برابر برای دوربین تله فوتو برخوردار باشد.

شیائومی میکس فلیپ

گفته می‌شود که این دستگاه از قابلیت‌هایی مانند شارژ بی‌سیم و مقاومت در برابر آب برخودار خواهد بود. از آنجایی که هیچ یک از تاشوهای شیائومی تاکنون در برابر آب مقاوم نبوده‌اند، این ویژگی می‌تواند برای مخاطبان بسیار خوشایند و دلپذیر باشد. همچنین گفته می‌شود که بخش سخت افزار این دستگاه با پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام تقویت خواهد شد.

بر اساس گزارش‌ها، Xiaomi Mix Flip در کشورهای مختلف از جمله ترکیه در دسترس خواهد بود. البته ظاهرا بازار هند از این قاعده مستثنی است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی تاشو شیائومی میکس فلیپ چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر