coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

نسخه بتا اندروید 15 به زودی برای گوشی‌های هوشمند منتشر خواهد شد

نسخه بتا اندروید 15 به زودی در برخی از گوشی‌های اندرویدی در دسترس خواهد بود. شرکت گوگل امروز در رویداد I/O 2024 از نسخه بتا 2 نیز رونمایی کرده است.

گوگل رسما اعلام کرده که نسخه بتا 2 اندروید 15 را به زودی در دسترس گوشی‌های اندرویدی قرار خواهد داد. بسیاری از تولیدکنندگان گوشی‌های اندرویدی قبلا نسخه بتا 1 اندروید 15 را برای برخی از دستگاه‌های خود منتشر کرده‌اند. برای مثال می‌توان به وان پلاس 12، ریلمی 12 پرو پلاس و ناتینگ فون 2a اشاره کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


نسخه بتا اندروید 15

در رویداد I/O سال 2024، تمرکز عمده گوگل بر روی ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی Gemini بوده است. حالا گوگل رسما از نسخه بتا 2 اندروید 15 رونمایی کرده و به زودی آن را در دسترس تولیدکنندگان گوشی‌های اندرویدی قرار خواهد داد. متأسفانه گوگل هیچ اشاره‌ای به ویژگی‌های نسخه بتا جدید اندروید 15 نداشته، بنابراین برای آشنایی با آنها باید تا زمان عرضه نسخه جدید اندروید در گوشی‌ها صبر کنیم.

نسخه بتا اندروید 15

با اینکه بسیاری از تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند نسخه بتا 1 اندروید 15 را برای مدل‌های خاصی از گوشی‌های خود منتشر کرده‌اند، اما نصب نسخه‌های بتا به طور کلی توصیه نمی‌شود. افرادی که سیستم عامل خود را به اندروید 15 بتا 1 ارتقا داده‌اند، با مشکلات جدی مواجه شده‌اند. بنابراین اگر فقط یک گوشی دارید، نصب نسخه بتا اندروید 15 اصلا ایده خوبی نیست.

زمان عرضه این نسخه از سیستم عامل اندروید هنوز مشخص نیست اما چیزی که مسلم است این است که گوشی‌های پیکسل گوگل اولین دریافت‌کنندگان آن خواهند بود. اگر مشتاق هستید که این نسخه را امتحان کنید و با قابلیت‌ها و ویژگی‌های جدید آن آشنا شوید، به راحتی می‌توانید آن را دانلود و نصب کنید اما اصلا انتظار پایداری نسخه‌های اصلی را نداشته باشید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره نسخه بتا 2 اندروید 15 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر