coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

پلتفرم دیوار از هوش مصنوعی برای شناسایی کلاهبرداران استفاده می‌کند

تیم فنی دیوار یک مدل هوش مصنوعی تخصصی برای شناسایی و نظارت بر فعالیت‌های کلاهبرداری توسعه داده است. هدف هوش مصنوعی دیوار ، افزایش امنیت معاملات کاربران و جلوگیری از فعالیت‌های مشکوک و کلاهبرداری است. این مدل هم‌اکنون روی پلتفرم دیوار فعال بوده و نتایج مثبتی در شناسایی و پیشگیری از فعالیت‌های کلاهبردارانه ارائه داده است. هوش مصنوعی دیوار با تحلیل ویژگی‌های مختلف کاربران، رفتارهای مشکوک را شناسایی و افراد را بر اساس احتمال تخلف طبقه‌بندی می‌کند.


بیشتر بخوانید:


هوش مصنوعی دیوار قادر به تفکیک گزارش‌های واقعی از جعلی است

کاربران با ریسک بالا، با محدودیت‌ها و مجازات‌های مختلفی مواجه می‌شوند. این افراد تنها قادر به مشاهده آگهی‌ها خواهند بود و از انتشار آگهی، چت یا مشاهده شماره تلفن‌ها منع می‌شوند تا زمانی که هویتشان به صورت ویدیویی تایید شود.

کاربرانی که حسابشان به دلیل فعالیت‌های مشکوک محدود می‌شود، باید از طریق احراز هویت ویدیویی از این محدودیت‌ها خارج شوند. این فرآیند شامل وارد کردن شماره تلفن، کد ملی و تاریخ تولد و سپس ثبت عکس و ویدئو می‌شود. پس از تطابق اطلاعات و تایید هویت، محدودیت‌ها برداشته خواهد شد.

یکی از عوامل کلیدی هوش مصنوعی دیوار ، گزارش‌های کاربران است که با دقت بالایی گزارش‌های واقعی را از جعلی تفکیک می‌کند و از آنها برای جلوگیری از فعالیت‌های متخلفانه بهره می‌برد. هدف اصلی دیوار، فراهم‌ کردن شرایطی امن و راحت برای معاملات و تعاملات کاربران است.

به همین منظور، تیم فنی و محصولی دیوار به طور مستمر در حال بهبود و افزودن ویژگی‌های جدیدی مانند پرداخت امن و احراز هویت ویدیویی هستند. با توجه به اینکه بسیاری از کلاهبرداری‌ها خارج از پلتفرم دیوار انجام می‌شود، افزایش آگاهی کاربران در مورد روش‌های کلاهبرداری و احتیاط در زمان معامله، تاثیر این اقدامات را بیشتر خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: 

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر