coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

بهترین سریال های کره ای نتفلیکس ؛ سریال کره ای Netflix چی ببینیم؟

بهترین سریال های کره ای نتفلیکس در ژانرها و سبک‌های مختلف ساخته شده‌اند و هر کدام، توجه طیف خاصی از مخاطبان را به خود جلب کرده‌اند. اگر از تماشای محتوای نتفلیکس و محصولات سینمای کره لذت می‌برید، ترکیب آنها را در لیست سریال های کره ای نتفلیکس مشاهده خواهید کرد.

بسیار پیش‌تر از آن که فیلم انگل در یک سال همه جوایز مهم سینمایی را درو کند و مورد تحسین شناخته‌شده‌ترین افراد دنیای هنر هفتم قرار بگیرد، فرهنگ و هنر این کشور کوچک شرق آسیایی، مرزهای بین المللی را درنوردیده بود.

حداقل برای ما ایرانیان، این بخش از هنر کره‌ای، یعنی سریال‌هایش مدت‌هاست که به لطف صدا و سیما با دوبله و پخش یک دسته خاص از این آثار، یعنی سریال‌های ژانر تاریخی کره‌ای نظیر افسانه جومونگ شناخته شده بود.

البته، چیزی که ما با صدا و سیما به‌عنوان سریال کره ای شناختیم، حتی یک دهم توان واقعی و پتانسیل کره‌ای‌ها در هنر هفتم را به ما نشان نمی‌داد. بحثی بر سر محبوبیت این ژانر و دسته آثار نداریم، ولی توصیه می‌کنیم حتما با بهترین سریال های نتفلیکس کره ای آشنا شوید و آنها را از دست ندهید!


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بهترین سریال های کره ای نتفلیکس

نتفلیکس صرفا به آثار هالیوودی اختصاص ندارد و در موارد زیادی، آثاری از سایر ملل را نیز منتشر می‌کند. آثاری که بعضا با استقبال خوبی نیز مواجه می‌شوند و طرفداران پرشماری پیدا می‌کنند. با توجه به استقبال بالای مخاطبان از سریال های کره‌ای، نتفلیکس تصمیم گرفت جذاب ترین سریال های کره ای را در دسترس مخاطبان خود قرار دهد. این فهرست به معرفی بهترین و جدیدترین سریال های کره ای نتفلیکس اختصاص دارد؛ اما پیشنهاد می‌کنیم لیست بهترین سریال های نتفلیکس 2024، بهترین سریال های نتفلیکس 2023، بهترین مینی سریال های کره ای و بهترین سریال های کره ای 2024 را نیز بررسی کنید.

ملکه اشک ها (Queen of Tears)

بهترین سریال های کره ای نتفلیکس
بهترین سریال های کره ای نتفلیکس
  • تاریخ پخش: 2024
  • ژانر: درام، خانوادگی، عاشقانه
  • کارگردان: جانگ یونگ وو، کیم هی وون
  • بازیگران: کیم سو هیون، کیم جی وون

ملکه اشک ها از بهترین و جدیدترین سریال های نتفلیکس به‌کارگردانی جانگ یونگ وو و کیم هی وون است. این سریال نتفلیکس کره ای امتیاز 8.3 را در IMDB دریافت کرده و از پربیننده ترین سریال های کره ای به حساب می‌آید.

در این سریال، زندگی یک زن و شوهر را در شرایط بحرانی می‌بینیم. هونگ هه این (با بازی کیم جی وون)، وارث  نسل سوم بیزنس موفق کویینز گروپ است که با بک هیون وو (با بازی کیم سو هیون)، پسر کشاورزی اهل یونگ‌دو ری، ازدواج کرده و زندگی عاشقانه‌ای دارد. در این سریال، شاهد تلاش‌های آنها برای مقابله با مشکلات و حفظ زندگی عاشقانه‌شان هستیم. اگر می‌خواهید یکی از بهترین سریال های کره ای عاشقانه نتفلیکس را تماشا کنید، ملکه اشک ها را که تاکنون با استقبال فوق‌العاده‌ای روبه‌رو شده، از دست ندهید.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های کره ای 2024

بهترین سریال های کره ای 2023

پارادوکس قاتل (A Killer Paradox)

بهترین سریال های کره ای جدید

  • تاریخ پخش: 2024
  • ژانر: کمدی سیاه، جنایی، دلهره‌آور
  • کارگردان: لی چانگ هی
  • بازیگران: چوی وو شیک، سون سوک کو، لی هی جون

پارادوکس قاتل از بهترین سریال های کره ای جدید است که امتیاز 100 درصد را در راتن تومیتوز و 7.2 از 10 را در IMDB دریافت کرده است. این سریال براساس وب‌تونی به همین نام، اثر کومابی ساخته شده و داستان مردی را روایت می‌کند که خیلی اتفاقی، یک قاتل زنجیره‌ای را به قتل می‌رساند و یک کارآگاه سمج، همواره او را تغقیب می‌کند.

این سریال نتفلیکس کره ای در ژانر کمدی تاریک ساخته شده و تاکنون، بازخوردهای مثبتی را از سوی مخاطبان و منتقدان دریافت کرده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های کره ای 2023

بهترین فیلم های کره ای

ما همه مرده‌ایم (All of Us Are Dead)

بهترین سریال های کره ای نتفلیکس

  • تاریخ پخش: 2022
  • ژانر: اکشن، درام، فانتزی
  • کارگردان: لی جه کیو، کیم نام سو
  • بازیگران: پارک جی هو، یون چان یونگ، لومون

در سریال همه ما مرده‌ایم، ستارگان محبوبی همچون یون چان یانگ، پارک جی هو، جو یی هیون، پارک سولومون و یو این سو به ایفای نقش پرداخته‌اند.

ژانر این سریال کره ای نتفلیکس زامبی‌محور است و داستان گروهی از دانش‌آموزان دبیرستانی را روایت می‌کند که داخل مدرسه خود به دام می‌افتند. یک ویروس زامبی در میان جمعیت پراکنده می‌شود. به این صورت تعداد کثیری از دانش آموزان درگیر این ویروس می‌شوند و ماجراهایی بسیاری در پس آن اتفاق خواهد افتاد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های کره ای کمدی

بهترین فیلم های نتفلیکس

عدالت برای نوجوانان (Juvenile Justice)

بهترین سریال های کره ای نتفلیکس

  • تاریخ پخش: 2022
  • ژانر: درام، جنایی
  • کارگردان: هونگ جونگ چان
  • بازیگران: کیم هه-سو، کیم مو یول، لی سونگ مین، لی جونگ-اون

عدالت برای همه از بهترین سریال های کره ای نتفلیکس است که بسیار موفق بوده و امتیاز 7.9 از 10 را در IMDB دریافت کرده است. کی سه هو، بازیگر توانا و محبوب کره‌ای در این سریال کره ای و محبوب نتفلیکس نقش‌آفرینی می‌کند. او که در سریال جنایی-کمدی Hyena نقش اصلی را برعهده داشت، اکنون در سریال عدالت برای نوجوانان، یکی از نقش‌های مهم را ایفا می‌کند.

در این سریال نتفلیکس، او در نقش یک قاضی حضور خواهد داشت. یک قاضی بدنام که به دلیل بیزاری از نوجوانان معروف شده‌ است. این قاضی برای دادگاه اطفال در ناحیه یونهوا تازه انتصاب شده است.

او در دوران نوجوانی خود یک قربانی بوده و در این راه، با پرونده‌های مختلف مربوط به بزهکاران نوجوان روبه‌رو است. این مسیر به او کمک می‌کند تا معنای واقعی بزرگسالی را کشف کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های ترسناک نتفلیکس

بهترین انیمیشن های نتفلیکس

نام من (My Name)

سریال های کره ای نتفلیکس

  • تاریخ پخش: 2021
  • ژانر: اکشن، جنایی، درام
  • کارگردان: کیم جین-مین
  • بازیگران: هان سو-هی، پارک هی-سون، آن بو-هیون

نام من با امتیاز 7.8 از 10 در IMDB، یکی از بهترین سریال های کره ای نتفلیکس به حساب می‌آید که به کارگردانی کیم جین مین و نویسندگی کیم با دا ساخته شده است.

داستان این سریال جنایی کره ای درباره زنی است که برای انتقام از مرگ پدرش، به یک باند تبهکار می‌پیوندد و به‌عنوان مامور مخفی به نیروی پلیس نفوذ می‌کند تا از حقیقت پشت مرگ پدرش پرده بردارد. اگر از تماشای ژانر اکشن، درام و دلهره‌آور لذت می‌برید، سریال کره ای Netflix نام من را در واچ‌ لیست خود قرار دهید.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های ترکی نتفلیکس

بهترین سریال های علمی تخیلی نتفلیکس

صدا (Voice)

بهترین سریال های کره ای نتفلیکس

  • تاریخ پخش: 2017 – 2021
  • ژانر: دلهره‌آور، جنایی
  • کارگردان: کیم هونگ-سون (فصل ۱)، کیم سانگ-هون (فصل ۱)، لی سونگ-یونگ (فصل ۲)، نام کی-هون (فصل ۳)، شین یونگ-هی (فصل ۴)
  • بازیگران: جانگ هیوک، لی هانا، بک سونگ هیون، کیم جه ووک، یون ایون سو

سریال Voice از بهترین سریال کره ای نتفلیکس در ژانر جنایی است. این سریال کره ای Netflix در زمان پخش خود نمرات بسیار خوبی از مراجع معتبر دریافت کرد و توانست به‌خوبی توجه علاقه‌مندان به بهترین سریال های جنایی کره ای را جلب کند.

این سریال را Kim Hong Seon کارگردان سرشناس کره‌ای کارگردانی کرده است و بازیگرانی چون جانگ هیوک، لی هانا، بک سونگ هیون، کیم جه ووک و یون ایون سو در آن به ایفای نقش می‌پردازند.

این سریال روایتی از داستان‌های یک کارآگاه است که همسر خود را از دست داده و درگیر مشکلاتی جدی می‌شود. درواقع او حین یک ماموریت شبانه و طی یک تماس تلفنی از قتل همسر خود باخبر می‌شود. این مجموعه تلویزیونی از عناصر روانشناختی خاصی بهره گرفته و در نتفلیکس با محبوبیت خاصی مواجه شد و حالا در شمار بهترین سریال های کره ای نتفلیکس قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های 2024

بهترین سریال های HBO در سال 2024

وینچنزو (Vincenzo)

سریال های کره ای نتفلیکس

  • تاریخ پخش: 2021
  • ژانر: اکشن، کمدی، جنایی
  • کارگردان: کیم هی وون
  • بازیگران: سونگ جونگ-کی، جون یو بین، اوک تک-یون، کیم یئوجین، کواک دونگ-یون، جو هان-چول

سریال وینچنزو یکی از عناوین محبوب است که سروصدای زیادی به‌ پا کرد و به‌خوبی در جلب نظر مخاطبان موفق بود. این مجموعه که جزء بهترین سریال های کره ای نتفلیکس به حساب می‌آید، اولین بار در 20 فویه 2021 پخش شد.

داستان این سریال حول محور پارک جو هیونگ جریان دارد که در هشت سالگی پس از فرزند خواندگی توسط خانواده کاسانو به ایتالیا می‌رود و از آن پس به نام وینچنزو کاسانو شناخته می‌شود. او به دلیل ثروت زیادی که در کره، مخفی و بدون صاحب مانده به این کشور باز می‌گردد ولی در اینجا با وکیلی سرسخت به نام هونگ چا یونگ مواجه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های مارول 2024

بهترین سریال های طنز ایرانی

خانه شیرین (Sweet Home)

جذابترین سریال های کره ای نتفلیکس

  • تاریخ پخش: 2020
  • ژانر: درام، فانتزی، ترسناک
  • کارگردان: لی یونگ بوک، جانگ یانگ وو، پارک سو هیون
  • بازیگران:‌ سونگ کانگ، لی جین-ووک، لی شی-یونگ، لی دو-هیون، گو مین شی، پارک گیو-یونگ، گو یون-جونگ

خانه شیرین از محبوبترین سریال های کره ای ترسناک و پسا آخرالزمانی است که در سال 2020 از پلتفرم نتفلیکس پخش شد. این سریال کره ای بر اساس وب‌تونی به همین نام، اثر کیم کارنبی ساخته شده و قرار است فصل‌های دوم و سوم آن نیز ساخته شوند.

در این سریال،‌ ماجراهای هیون، یک دانش‌آموز دبیرستانی را می‌بینیم که تمام خانواده‌اش را در یک تصادف وحشتناک از دست داده و مجبور می‌شود خانه‌اش را ترک کند. او با واقعیت جدیدی روبه‌رو می‌شود که در آن، هیولاها تلاش می‌کنند تمام بشریت را از بین ببرند. هیون باید تمام احتمالات را در نظر بگیرد و قبل از اینکه خیلی دیر شود، بشریت را از نابودی نجات دهد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های تاریخی

بهترین سریال های سیتکام

استارتاپ (Start-Up)

بهترین سریال های کره ای کمدی نتفلیکس

  • تاریخ پخش: 2020
  • ژانر: درام، عاشقانه
  • کارگردان: اوه چونگ هوان
  • بازیگران: به سوزی، نام جو هیوک، کیم سون هو، کانگ هانا

فیلمنامه این اثر را پارک هی ریون نوشته و این سومین همکاری او با سوزی بعد از سریال رویای بلند و وقتی تو خواب بودی محسوب می‌شود. این مجموعه در 17 اکتبر 2020 از شبکه تی وی ان و کی اس تی پخش شد. این درام از سرویس نتفلیکس نیز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

داستان این سریال مربوط به دختر سخت کوش و پرتلاشی به نام سو دال می با بازی یائه سوزی است که پس از جدایی پدر و مادرش تصمیم می‌گیرد با پدرش زندگی کند. او در رقابت با خواهر پولدارش وون این جه، بسیار می‌کوشد تا استارتاپ اختصاصی خود را برپا کند و از طرفی نام دو سان، موسس شرکت سامسان تک، فرد باهوشی است که سو دال می از او الهام می‌گیرد. نام دوسان به همراه هان جی پیونگ که سرمایه‌گذار موفقی است به سو دال کمک می‌کند تا به رویای خود دست یابد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های کمدی خارجی

بهترین سریال های خارجی

مشکلی نیست که خوب نباشی (It’s Okay to Not Be Okay)

سریال کره ای Netflix

  • تاریخ پخش: 2020
  • ژانر: کمدی، عاشقانه
  • کارگردان: پارک شین-وو
  • بازیگران: کیم سو هیون، سو یه‌جی، اوه جونگ-سه، پارک گیو-یونگ

مشکلی نیست که خوب نباشی از بهترین سریال های کره ای عاشقانه نتفلیکس است که به داستان یک مددکار بهداشت کم درآمد می‌پردازد. او قلب پاکی دارد و انسان بسیار باهوشی است؛ ولی وضع مالی خوبی ندارد. در عین حال او باید از برادر خود که مبتلا به اوتیسم است مراقبت کند.

در یکی از بهترین سریال های کره ای نتفلیکس شاهد نقش‌آفرینی کیم سو هیون هستیم که تقریبا از سال 2015 تاکنون در هیچ سریالی در نقش اصلی ظاهر نشده است و حالا بعد از سال ها انتظار، طرفداران می‌توانند بازی او را در این سریال کره ای و محبوب نتفلیکس ببینید.

علاوه بر کیم سو هیون، شاهد نقش‌آفرینی سو یه‌جی هم هستیم که بازیگر کره‌ای سرشناسی است و در سریال‌هایی چون نجاتم بده و هوارانگ ایفای نقش کرده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های اکشن

بهترین سریال های ترکی

فوق برنامه (Extracurricular)

سریال کره ای رتبه اول نتفلیکس

  • تاریخ پخش: 2020
  • ژانر: درام، جنایی
  • کارگردان: کیم جین-مین
  • بازیگران: کیم دونگ-هی، پارک جو-هیون، جونگ دا-بین، نام یون-سو، چوی مین-سو، پارک هیوک-کوان، کیم یئوجین

فوق برنامه‌ یک درام جنایی به کارگردانی کیم جین مین و از محبوبترین و بهترین سریال های نتفلیکس کره ای محسوب می‌شود. تا به حال یک فصل از این سریال منتشر شده و از پلتفرم نتفلیکس نیز پخش شده است.

با وجود اینکه این سریال در جلب نظر مثبت منتقدان چندان موفق نبود، اما طرفداران پرشماری دارد و این طرفداران معتقدند این سریال ارزش دیدن دارد و هرگز نباید آن را از دست داد. امتیاز 7.6 از 10 در IMDB به‌خوبی گواه این ادعا است.

این سریال روایت یک جوان دبیرستانی است که برای پرداخت هزینه‌های تحصیلی خود به هر کار قانونی و غیرقانونی دست می‌زند. اما او درگیر یک تجارت خطرناک و غیرقانونی شده است. در این میان یکی از همکلاسی‌های او به رازش پی می‌برد و تلاش می‌کند برای او مشکلاتی ایجاد کند.

این سریال کره ای Netflix به خوبی در همراه کردن مخاطبان با خود موفق عمل کرده و داستان چند جوان دبیرستانی را با مهارت به تصویر می‌کشد. پارک جو هیون، کیم دونگ هی، جونگ دا بین و البته نام یون سو تعدادی از هنرپیشه‌های مهم این مجموعه تلویزیونی هستند که به‌عنوان یکی از بهترین سریال های پلیسی جنایی جهان شناخته می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین مینی سریال های ترکی

بهترین سریال های طنز آمریکایی

پادشاهی (Kingdom)

بهترین سریال های کره ای نتفلیکس

  • تاریخ پخش: 2019 – 2020
  • ژانر: تاریخی، سیاسی،‌ ترسناک، دلهره‌آور
  • کارگردان: کیم سئونگ‌هون
  • بازیگران: جو جیهون، ریو سونگ ریونگ، به دونا، پارک بیونگ اون، کیم سونگ کیو

بعد از درخشش سریال دارک در نتفلیکس بود که نوبت به سینمای کره با سریالی جدید رسید. کره‌ای‌ها این بار با سریال پادشاهی قرار بود به شهرت جهانی برسند. این سریال تاکنون در دو فصل در نتفلیکس منتشر شده است.

این سریال، ایده‌ای نوآورانه در میان سریال های کره ای تاریخی دارد و به ژانر پرطرفدار زامبی رو آورده است. البته که بعید است به محبوبیت سریال واکینگ دد برسد، ولی به طور چشمگیری نظر علاقه‌مندان جهانی در ژانر بهترین فیلم های زامبی را به خود جلب کرده است.

این سریال در طول دو فصل، از پرطرفدارترین و بهترین سریال های کره ای نتفلیکس بود و افراد زیادی داستان آن را دنبال می‌کردند. داستان این سریال در دوره فئودالی کره بین اواخر سده 15 و اوایل سده 16 میلادی جریان دارد و مربوط به یک خانواده اشرافی است که پادشاهی بزرگی را اداره می‌کنند.

سریال Kingdom نگاهی ریزبینانه و جالب توجه به شکاف طبقاتی جامعه فئودالی کره دارد؛ در همین حین، زامبی‌ها به‌شیوه‌ای که تا به حال ندیده‌ایم، وارد داستان شده و گره‌های داستانی و تنش را پیچیده‌تر می‌کنند. این سریال از جمله سریال‌هایی است که طبعا بعد از پایان هر قسمت، بلافاصله قسمت بعدی را پلی خواهید کرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های ایرانی 

بهترین سریال های تاریخی ترکیه

آقای آفتاب (Mr. Sunshine)

بهترین سریال های کره ای عاشقانه نتفلیکس

  • تاریخ پخش: 2018
  • ژانر: تاریخی، عاشقانه، ملودرام
  • کارگردان: لی یونگ-بوک
  • بازیگران: لی بیونگ هان، کیم ته-ری، یو یئون سئوک، کیم مین جونگ، بیون یو هان

داستان آقای آفتاب روایتی مربوط به سال 1871 است که در آن سال، کشتی‌های آمریکایی به خاک چوسون (کره جنوبی امروزی) حمله می‌کنند. در جریان این حمله کودک برده‌ای به نام یوجین به کمک فردی به نام جوزف سوار بر کشتی‌های ایالات متحده شده و به آمریکا فرار می‌کند و سال‌ها بعد به عنوان یک سرباز آمریکایی دستور دارد تا برای ماموریتی به چوسون یا کره بازگردد.

اگر از تماشای سریال‌های تاریخی و عاشقانه لذت می برید، آقای آفتاب که از بهترین سریال های کره ای عاشقانه نتفلیکس است را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های مدرسه ای و دبیرستانی ترکی

بهترین سریال های شبکه نمایش خانگی

پسران بد: شهر شیطان (Bad Guys: Vile City)

بهترین سریال های نتفلیکس کره ای

  • تاریخ پخش: 2017 – 2018
  • ژانر: اکشن، درام، جنایی
  • کارگردان: هان دونگ هوا
  • بازیگران: پارک جونگ هون، جو جین مو، یانگ ایک جون، کیم مو یول، جی سو

این سریال که با نام Bad Guys 2 نیز شناخته می‌شود، درواقع اسپین آفی از سریال معروف Bad Guys محصول سال 2014 است.

داستان این سریال از خط داستانی سریال اصلی پیروی می‌کند و در آن مردی برای از بین بردن یک جنایکار از یک تیم حرفه‌ای خلافکاران استفاده می‌کند. در این سریال با انواع صحنه‌های جرم و جنایت و خون و خونزیری باید قاعدتا به خوبی بترسید!

در حال حاضر یک فصل از این سریال ترسناک کره ای نتفلیکس منتشر شده و استقبال خوب طرفداران را به دنبال داشته است. جو جین مو (Joo Jin‑mo)، جی سو (Ji Soo)، کیم مو یئول (Kim Mu‑yeol) و پارک جون هون (Park Joong-hoon) از جمله بازیگرانی هستند که در این مجموعه‌ تلویزیونی به ایفای نقش پرداخته‌‌اند.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های کره ای تاریخی

بهترین سریال های طنز ترکی

نجاتم بده (Save Me)

سریال کره ای Netflix

  • تاریخ پخش: 2017
  • ژانر: دلهره‌آور، معمایی
  • کارگردان: کیم سونگ-سو
  • بازیگران: اوک تک-یون، سو یه‌جی، جو سونگ ها، وو دو هوان

سریال ترسناک نجاتم بده بر اساس داستان مصور معروفی به نام Out Of The World اثر Jo Geum san ساخته شده و به پخش در نتفلیکس رسیده است.

این سریال کره ای Netflix داستان چهار جوان را روایت می‌کند که ناگهان درگیر ماجرای عجیب و غریبی می‌شوند. این 4 جوان که با هم هستند ناگهان صدای فریاد کمک‌خواهی را می‌شوند. تکرار این صدا باعث می‌شود تا این جوانان کنجکاو شده و به دنبال صاحب صدا بگردند. اما وقتی قصد کمک به صاحب صدا را دارند، می‌فهمند که این فرد درگیر برخی فرقه‌های افراطی مذهبی شده و با اتفاقات ترسناکی دست و پنجه نرم می‌کند.

این سریال ترسناک کره ای نتفلیکس داستان گیرا و پر کششی دارد و جنبه ترسناک آن نیز به جذابیتش افزوده است. در نتیجه اگر به دنبال یک گزینه خوب در میان بهترین سریال های کره ای نتفلیکس هستید، Save Me را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های ترکی عاشقانه

بهترین سریال های بر اساس بازی

تونل (Tunnel)

سریال کره ای و محبوب نتفلیکس

  • تاریخ پخش: 2017
  • ژانر: دلهره‌آور، جنایی
  • کارگردان: شین یونگ هی
  • بازیگران: چوی جین هیوک، یون هیون مین، لی یو یونگ

تونل از بهترین سریال های کره ای نتفلیکس است که داستان آن سال 1986 جریان دارد. در این سریال کره ای Netflix با یک کارآگاه موفق به نام پارک گوانگ هو مواجهیم که به کار خود مشغول است و شغلش را دوست دارد.

همه چیز خوب پیش می‌رود تا اینکه گوانگ هو برای حل یک پرونده قتل‌های زنجیره‌ای پیش قدم می‌شود. او حین تعقیب عاملین این قتل‌ها، از تونلی عبور می‌کند و ناگهان به 30 سال بعد یعنی سال 2016 می‌رسد.

او در اینجا با یک کارآگاه نابغه به نام کیم سئون جائه آشنا می‌شود و این دو با کمک یکدیگر برای حل پرونده قتل‌های زنجیره‌ای 30 سال پیش می‌کوشند. پروفسور شین جائه یی هم به آنها ملحق شده و برای حل این پرونده با این دو کارآگاه همراه می‌شود. این سریال تا به حال در یک فصل ساخته و منتشر شده و به پخش در نتفلیکس رسیده است.

سوالات متداول

بهترین سریال های عاشقانه کره ای نتفلیکس کدامند؟

ملکه اشک‌ها، آقای آفتاب، مشکلی نیست که خوب نباشی و استارتاپ از برترین سریال های کره ای نتفلیکس در ژانر عاشقانه هستند.

بهترین سریال های ترسناک کره ای نتفلیکس کدامند؟

خانه شیرین، پادشاهی و پسران بد: شهر شیطان از سریال های ترسناک کره ای نتفلیکس هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره بهترین سریال های کره ای نتفلیکس چیست؟ از نظر شما کدام سریال باید در این فهرست قرار می‌گرفت؟ دیدگاه خود را با بخش سینما و تلویزیون تکراتو و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (11 نظر)

    به نظر من که وینچنزو بهترین سریال توی این لیست هست و اینکه خانه شیرین هم واقعا بعد وینچنزو بهترینه سونگ جونگ کی در وینچنزو واقعا هنر نمایی کرده و سریال موش

    پاسخ

    سریال my name هم باید به این لیست اضافه بشه. خسته نباشید.

    پاسخ

    وینچنزو فوق العاده است
    بعدش مشکلی نیست اگه خوب نباشی تو این لیست خیلی خوبه

    پاسخ

    اولین موردی که اشاره کردید رو به شدتت پیشنهاد میکنم
    این سریال رو دیدم و واقعا فوق العاده بود از همه لحاظ عالی بود و اصلا حوصله سر بر نبود جوری که مخاطب در طور دیدم فیلم مدام هیجان و استرس داشت و میشه بگم هیچی کم نداشت واقعا عالی بود و پیشنهادش میکنم

    پاسخ

    پیشنهاد میکنم اولی رو ببینید وازدست ندید خیلی سریال قشنگیه بعد اینکه ببینیدش مطمعن باشد منتظر فصل دومش میشید سریال هتل دل لونا رو هم پیشنهاد میکنم

    پاسخ

    پیشنهاد میکنم اولی رو ببینید وازدست ندید خیلی سریال قشنگیه بعد اینکه ببینیدش مطمعن باشد منتظر فصل دومش میشید

    پاسخ

    اع اع اع جای سه تا سریال که فوق العاده عالی و هیجان انگیزن خالیه
    موش
    خانه شیرین
    خوشبختی
    به نظر من موش بهترین و بی نقص ترین سریال جنایی هستش که کامل دیدم
    توصیه میکنم حتما این سریال رو ببینین

    پاسخ

    دوتا ی اولی +ویچنزو رو نگاه کردم عالیییی بودددن

    پاسخ

    sweet home کجاست؟؟؟؟ به شدت کمبودش احساس میشه.

    پاسخ

    با اختلاف وینچنزو برترینه بسیار سریال پر ماجرا و جذابی بود پیشنهاد میکنم حتما ببینید

    پاسخ

    دقیقا
    وینچنزو نظیر نداره

    پاسخ