coinex
otetmarket
propification.com

حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی چه زمانی واریز خواهد شد؟

تعدادی از بازنشستگان تامین اجتماعی اعلام کردند که حقوق این ماه خود را دریافت نکرده اند. بر اساس گفته‌ی آنها حقوق بازنشستگان هرماه بین رو بیست و هفتم تا بیست و نهم ماه واریز می‌شده اما این ماه اینگونه نبوده است.

تعدادی از بازنشستگان تامین اجتماعی اعلام کرده اند که حقوق اردیبهشت ماه خود را دریافت نکرده اند. حقوق این افراد هرماه بین بیست و هفتم تا بیست و نهم واریز می‌شد.

بیشتر بخوانید:هلیکوپتر رئیسی دچار سانحه شد [+ویدئو]

پس از پیگیری تماس تعدادی از بازنشستگان، یکی از مسؤولان سازمان تأمین اجتماعی دلیل این تاخیر را اعلام کرده است.بر اساس اعلام وی واریز حقوق بازنشستگان براساس حروف الفبا از روز بیستم هر ماه آغاز می‌شود و تا روز آخر ماه ادامه دارد.

این مسؤل در خصوص علت دیرکرد حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی توضیح داد:«در ماه اردیبهشت هم همین روال آغاز شد تا اینکه در روز پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت وقفه‌ای چند ساعته در پرداخت حقوق‌ها ایجاد شد که همین امر روال واریزی‌ها را نسبت به ماه‌های گذشته متفاوت کرد. در حال حاضر واریز حقوق بازنشستگان به روال عادی بازگشته و به همه عزیزان بازنشسته قول می‌دهیم تا پایان وقت فردا (۳۱ اردیبهشت) حقوق همه بازنشستگان واریز گردد.»

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار روز را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر