coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

آپدیت امنیتی می 2024 برای گلکسی A54 و گلکسی A53 منتشر شد

آپدیت امنیتی می 2024 برای گلکسی A54 و گلکسی A53 منتشر شد. این آپدیت فعلا فقط در کشورهای اروپایی و برخی از کشورهای آسیایی در دسترس است.

سامسونگ عرضه آپدیت امنیتی مه 2024 را برای گوشی‌های گلکسی A53 و گلکسی A54 آغاز کرده است. این به‌روزرسانی برای گلکسی A53 در اروپا و چندین کشور آسیایی منتشر شده و به زودی در مناطق دیگر نیز در دسترس خواهد بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


انتشار آپدیت امنیتی می 2024 برای گلکسی A54 و گلکسی A53

آخرین به‌روزرسانی نرم‌افزاری منتشر شده برای گوشی Galaxy A53، وصله امنیتی می 2024 را شامل می‌شود و نسخه سیستم عامل را به A536BXXSAEXE1 تغییر می‌دهد. این آپدیت در حال حاضر در بیشتر کشورهای اروپایی در دسترس است و حجم نسبتا کمی دارد.

آپدیت امنیتی می 2024 برای گلکسی A54

از سوی دیگر، آپدیت Galaxy A54 در دسترس کاربران ساکن در کشورهای قزاقستان، مالزی، تایلند، فیلیپین، اوکراین و ویتنام قرار گرفته است. این به‌روزرسانی، نسخه سیستم عامل را به A546EXXS8CXE2 تغییر می‌دهد و تنها وظیفه آن ایمن کردن گوشی در برابر مشکلات و خطرهای احتمالی است. بنابراین انتظار نداشته باشید که با این به‌روزرسانی، قابلیت‌ها و ویژگی‌های جدیدی در گوشی شما ظاهر شود.

اگر گوشی شما گلکسی A53 یا گلکسی A54 است و در کشورهای اروپایی و آسیایی ذکر شده در بالا سکونت دارید، به سادگی می‌توانید گوشی خود را با این آپدیت به روز کنید. برای انجام این کار کافی است که منوی تنظیمات بروید و با کلیک بر روی گزینه به‌روزرسانی نرم افزار، آخرین آپدیت موجود را دانلود و نصب کنید. علاوه بر این، شما می‌توانید فایل آپدیت را از بایگانی وب‌سایت سامسونگ دانلود کرده و آن را به صورت دستی روی گوشی خود نصب کنید.

شایان ذکر است که آپدیت امنیتی جدید سامسونگ، حدودا 45 مشکل امنیتی و نقطه آسیب‌پذیر که در چند ماه گذشته در گوشی‌های گلکسی کشف شده‌ را برطرف می‌کند.

Galaxy A53 و Galaxy A54 قبلا آپدیت One UI 6.1 را در سراسر جهان دریافت کرده‌ و به ویژگی‌های جدید رابط کاربری One UI سامسونگ مجهز شده‌اند. این دو گوشی به احتمال زیاد در اواخر سال جاری آپدیت One UI 7.0 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 15 را دریافت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره انتشار آپدیت امنیتی می 2024 برای گلکسی A54 و گلکسی A53 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر