coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

نسخه ویژه ناتینگ فون 2a با طراحی متفاوت معرفی شد [+ قیمت و مشخصات فنی]

نسخه ویژه ناتینگ فون 2a با طراحی متفاوت و جذاب معرفی شد. ناتینگ در طراحی این گوشی از چندین رنگ مختلف مانند سفید، خاکستری، آبی و …. استفاده کرده است.

برند ناتینگ امروز از نسخه ویژه ناتینگ فون (2a) در بازارهای جهانی رونمایی کرده است. پس از آنکه در ماه  گذشته شاهد عرضه یک نسخه انحصاری از این گوشی به رنگ آبی در بازار هند بودیم، حالا یک نسخه با طراحی متفاوت را دریافت خوهیم کرد. البته، عناصر اصلی طراحی و مشخصات با مدل معمولی یکسان هستند، اما ترکیب رنگ‌ها در پنل پشت متفاوت شده است. برای آگاهی از کلیه مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت این گوشی در ادامه با ما همراه باشید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات نسخه ویژه ناتینگ فون 2a

در طراحی نسخه ویژه Nothing Phone (2a) همچنان از یک پنل پشتی شفاف با سه چراغ LED Glyph در اطراف جزیره دوربین دایره‌ای شکل و یک کابل لاستیکی استفاده شده است. تنها تفاوت در این است که چراغ‌ها و کابل لاستیکی به رنگ خاکستری و دیگر عناصر حاضر در پنل پشت به رنگ سفید هستند. یعنی در طراحی پنل پشت، از چندین رنگ متفاوت بهره گرفته شده است.

نسخه ویژه ناتینگ فون 2a

تغییر دیگری که در Nothing Phone (2a) Special Edition به چشم می‌آید، اضافه شدن رنگ‌های قرمز، آبی و زرد در سراسر پنل پشتی است. این شرکت می‌گوید که رنگ‌های اصلی و جایگاه آن‌ها، به برند Nothing هویت می‌بخشند. برای مثال ما رنگ قرمز را در هدفون سمت راست همه محصولات صوتی Nothing، رنگ زرد را در ایرباد Ear (a)، و رنگ آبی را در نسخه انحصاری ناتینگ Phone (2a) دیده‌ایم. در این نسخه ویژه نیز، هر سه رنگ دیده می‌شوند؛ برخی پر رنگ‌تر مانند رنگ آبی که دورتادور ماژول دوربین برجسته کپسولی شکل با دو سنسور را پوشانده و برخی کم رنگ‌تر مانند قرمز و زرد که فقط در بخش‌های کوچکی به کار گرفته شده‌اند.

نسخه ویژه ناتینگ فون 2a تنها در یک مدل با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی و در تعداد محدود به بازار عرضه می‌شود. به همین دلیل قیمت آن برابر 349 پوند، 379 یورو و 27999 روپیه خواهد بود. در کشور هند، این دستگاه از تاریخ 5 ژوئن در وب‌سایت فروشگاهی Flipkart موجود می‌شود و خریداران از یک تخفیف 1000 روپیه‌ای در خرید خود بهره‌مند می‌شوند.

از مشخصات برجسته Nothing Phone 2a می‌توان به صفحه نمایش 120 هرتزی آمولد، تراشه دایمنسیتی 7200 پرو مدیاتک، دوربین اصلی 50 مگایپسکلی با لرزش‌گیر OIS و پشتیبانی از شارژ سریع 45 واتی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره نسخه ویژه گوشی ناتینگ فون 2a چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر