coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

آپدیت One UI 6.1 برای گلکسی M33 منتشر شد

آپدیت One UI 6.1 برای گلکسی M33 سامسونگ منتشر شد. این آپدیت فعلا فقط در کشور شرکت سازنده یعنی کره جنوبی در دسترس است، اما به زودی در سایر کشورها نیز منتشر خواهد شد.

سامسونگ، انتشار به‌روزرسانی رابط کاربری One UI 6.1 خود را برای یکی دیگر از گوشی‌های سری M گلکسی آغاز کرده است. این گوشی چیزی نیست جز Galaxy M33 و اکنون دارندگان آن می‌توانند سیستم نرم افزار خود را به One UI 6.1 ارتقا دهند. کاربران کره‌ای که گلکسی M33 را با نام گلکسی جامپ 2 می‌شناسند، اولین دریافت‌کنندگان این به‌روزرسانی خواهند بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


انتشار آپدیت One UI 6.1 برای گلکسی M33

شماره ساخت آپدیت رابط کاربری One UI 6.1 سامسونگ، برای گوشی Galaxy M33/Galaxy Jump 2 در کره جنوبی برابر M336KKSU7EXE2 است. افراد ساکن در کره، هم اکنون می‌توانند با مراجعه به منوی تنظیمات و کلیک بر روی گزینه به‌روزرسانی نرم‌افزار، این آپدیت را دانلود و نصب کنند. علاوه بر این، شما می‌توانید فایل آپدیت را از بایگانی وب‌سایت سامسونگ دانلود کرده و آن را با استفاده از یک کابل و یک رایانه ویندوزی، به صورت دستی روی گوشی خود نصب کنید.

قابلیت‌های One UI 6.1 در گلکسی M33

زمانی که آپدیت One UI 6.1 روی گوشی شما نصب شود، ویژگی‌ها و بهینه‌سازی‌های متعددی را دریافت خواهید کرد. از مهم‌ترین آنها می‌توان به روان‌سازی انیمیشن‌ها، بهبود برش تصویر، ویجت‌های جدید برای صفحه اصلی، گزینه‌های جدید مانند ویرایش تصویر پس‌زمینه، محافظت بهتر از باتری و به اشتراک‌گذاری آسان‌تر با سایر دستگاه‌های اندرویدی از برندهای دیگر اشاره کرد.

آپدیت One UI 6.1 برای گلکسی M33
Galaxy M33

همچنین One UI 6.1 مواردی مانند هشدارهای قابل تنظیم و سفارشی، پشتیبانی از کلید عبور برای Samsung Internet، برجسته‌سازی اشیاء شناسایی شده در تصاویر و ویجت آب‌وهوای دقیق‌تری را به همراه دارد. متاسفانه مهم‌ترین ویژگی آخرین نسخه One UI یعنی هوش مصنوعی گلکسی (Galaxy AI) مختص به دستگاه‌های پرچمدار است و در این گوشی فعال نخواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره انتشار آپدیت One UI 6.1 برای گلکسی M33 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر