coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

امتیازهای سری پیکسل 9 در AnTuTu عملکرد ضعیف تراشه را نشان می‌دهند 

اوایل این ماه یک منبع روسی به نام Rozetked، اولین رندرهای گوشی‌های گوگل سری پیکسل 9 را منتشر کرد. اکنون همان منبع اطلاعات دیگری از طراحی و تراشه موجود در این دستگاه را در اختیار ما قرار داده است.

بر اساس گزارشاتی که این منبع روسی منتشر کرده احتمالا گوشی‌های گوگل سری پیکسل 9 به تراشه‌های Tensor G4مجهز خواهند شد. اطلاعات نشان می‌دهد،تنسور G4 از پیکربندی هسته 1، 3 و 4 استفاده می‌کند که هسته قدرتمند Cortex-X4 به عنوان هسته اصلی، سه هسته میان رده Cortex-A720 و چهار هسته Cortex-A520 کم مصرف است.


بیشتر بخوانید:


تراشه‌های گوشی‌های گوگل سری پیکسل 9

این چیدمان معماری کاملاً با تنظیمات اصلی Tensor و G2 2+2+4 و پیکربندی 1+4+4 Tensor G3 متفاوت است. به نظر می‌رسد گوگل در حال بازگشت به چیدمان CPU هشت هسته‌ای از طراحی 9 هسته‌ای استفاده شده در Tensor G3 است.

بنچمارک وجود تراشه های Tensor G4 را در گوشی‌های گوگل سری پیکسل 9 تایید کرد

اکنون گوشی‌های گوگل سری پیکسل 9 در بنجمارک ظاهرشده‌اند. همه دستگاه‌ها بیش از 1 میلیون امتیاز در AnTuTu کسب کردند. به طور دقیق، پیکسل 9 پایه 1،016،167 امتیاز، پیکسل 9 پرو 1،148،452 امتیاز و پیکسل 9 پرو XL امتیاز 1،176،410 را به دست آوردند. پیکسل 8 وانیلی در AnTuTu حدود 900000 امتیاز کسب می‌کند، بنابراین افزایش عملکرد در پیکسل 9 چندان قابل توجه نیست.

امتیازهای گوشی‌های گوگل سری پیکسل 9 در AnTuTu عملکرد ضعیف تراشه را نشان می‌دهند 

بهرحال همه این‌ها اطلاعات پیش از انتشار است و انتظار می‌رود تا زمان عرضه گوگل عملکرد نرم‌افزار روان‌تری را ارائه دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی‌های گوگل سری پیکسل 9 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر