coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

گوشی فوق مقاوم یولفون آرمور 25T پرو (Ulefone Armor 25T Pro) معرفی شد

برند یولفون که با گوشی‌های بسیار مقاوم خود شناخته می‌شود امروز و لحظاتی پیش از یک محصول جدید یعنی گوشی فوق مقاوم یولفون آرمور 25T پرو رونمایی کرد.

گوشی هوشمند Ulefone Armor 25T Pro لحظاتی پیش به صورت رسمی رونمایی شده و اکنون برای خرید در دسترس است. این گوشی هوشمند از طراحی جمع‌وجور و مستحکم و همچنین شبکه اتصالی 5G برخوردار است و یک‌سری قابلیت‌های اختصاصی مانند دوربین دید در شب و تصویربرداری حرارتی را با قیمت بسیار مناسب در اختیار کاربران قرار می‌دهد. برای آگاهی از کلیه مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت این دستگاه در ادامه با ما همراه باشید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات گوشی فوق مقاوم یولفون آرمور 25T پرو

گوشی مقاوم یولفون آرمور 25T Pro دارای یک صفحه نمایش 6.78 اینچی با نرخ نوسازی 120 هرتز و وضوح تصویر 1080 در 2460 پیکسل است. این گوشی حدودا 12.5 میلی‌متر ضخامت و 326 گرم وزن دارد و با دوربین تصویربرداری حرارتی خود تصاویری با وضوح 160 در 120 پیکسل را در محدوده دمایی 20 تا 550 درجه سانتی گراد به ثبت می‌رساند. گفته می‌شود که دقت اندازه‌گیری دما اجسام در این تصاویر تا 3 درجه سانتی گراد است. یک دوربین دید در شب 64 مگاپیکسلی در کنار یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، سیستم دوربین این گوشی را تکمیل می‌کنند.

گوشی فوق مقاوم یولفون آرمور 25T پرو

قلب تپنده یولفون Armor 25T Pro تراشه دایمنسیتی 6300 مدیاتک با معماری دو سیم‌کارته و شبکه همراه یکپارچه 5G است. ظرفیت رم و حافظه داخلی این گوشی هوشمند حداکثر 6 گیگابایت و 256 گیگابایت (از نوع UFS 2.1) است. شایان ذکر است که فضای ذخیره‌سازی را می‌توان از طریق کارت حافظه میکرواس‌دی تا 2 ترابایت افزایش داد. حسگر اثر انگشت با دکمه پاور ادغام شده و امکان بازگشایی قفل با چهره نیز برای کاربران فراهم شده است.

گوشی فوق مقاوم یولفون آرمور 25T پرو

گوشی Armor 25T Pro یولفون با کسب گواهی‌های IP68 ،IP69K و MIL-STD-810H در برابر سقوط و آسیب‌های ناشی از ورود آب و گرد و غبار کاملا عایق و مقاوم است. علاوه بر این، صفحه نمایش با پوشش محافظ کورنینگ گوریلا گلس ویکتوس (Corning Gorilla Glass Victus) پوشانده شده و از این رو در برابر ضربه و خط و خش مقاوم است. درباره ظرفیت باتری اطلاعات چندانی در دست نیست اما می‌دانیم که این گوشی هوشمند از شارژ بی‌سیم 30 واتی پشتیبانی می‌کند.

قیمت یولفون آرمور 25T پرو

آرمور 25T Pro در حال حاضر فقط از طریق فروشگاه رسمی Ulefone به فروش می‌رسد، اما در آینده نزدیک امکان خرید از فروشگاه‌ها و کانال‌های متفرقه نیز امکان‌پذیر خواهد شد. قیمت فعلی این گوشی هوشمند مقاوم کمتر از 273 دلار است و این شامل هزینه‌های حمل و نقل و واردات نیز می‌شود. زمان تحویل، طبق گفته شرکت سازنده، تا سه هفته به طول می‌انجامد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی فوق مقاوم یولفون آرمور 25T پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر