coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

پلیس فتا اپیدمی همستر کامبت را ارزیابی می‌کند

احتمالا این روزها اسم بازی همستر کامبت به گوش شما هم خورده.بازی جدید تلگرامی که تنها در ظرف چندروز طرفداران بسیاری پیدا کرده است.اکنون پلیس فتا هم وارد این موضوع شده و اعلام کرد که اپیدمی همستر کامبت را ارزیابی می‌کند.

پس از اینکه نات کوین اولین ارز تلگرامی،لیست شد و قیمت گرفت،کاربران به یکی دیگر از بازی های این پلتفرم یعنی همستر کامبت خوشبین تر شدند.این بازی رباتی تلگرام توانسته در عرض چندروز مخاطبان بسیاری را جذب کند. گزارشات حاکی از آن است که این برنامه اکنون 116 میلیون کاربر فعال دارد.

بیشتر بخوانید:ارز بده ماشین بگیر؛ ارز نات کوین به معاملات خودرو راه پیدا کرد

پلیس فتا اکنون با توجه به فراگیر شدن این بازی توضیحاتی را در این باره ارائه داده است.سرهنگ رامین پاشایی معاون اجتماعیپلیس فتا فراجا اعلام کرد:«در حال حاضر در حال تحلیل فنی آسیب‌ها و تهدیدات و ارزیابی موضوع هستیم.​»

باید دید سرانجام این بازی چه می‌شود.کاربران به لیست شدن آن امید دارند.شما می‌توانید با ورود به این بازی رباتی تلگرامی و کلیک بر روی سکه درون بازی مقدار بیشتری توکن جمع کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی اپیدمی همستر کامبت چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر