coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

اپل از قابلیت Genmoji در iOS 18 رونمایی کرد؛ تولید ایموجی‌های هوشمند با قدرت هوش مصنوعی

در کنفرانس توسعه‌دهندگان اپل (WWDC) که امروز برگزار شد، اپل از ویژگی‌های جدید خود با نام Apple Intelligence پرده برداشت. قابلیت Genmoji به کاربران اجازه می‌دهد تا برای هر موقعیت و مناسبت، ایموجی خاص آن را ایجاد کنند. همه ما با این مشکل مواجه شده‌ایم که گاهی به دنبال ایموجی خاصی بوده‌ایم اما نتوانسته‌ایم آن را در بین ایموجی‌های موجود پیدا کنیم. اپل با iOS 18 این مشکل را برای همیشه حل کرده است.


بیشتر بخوانید:


قابلیت Genmoji مبتنی بر هوش مصنوعی اپل عمل می‌کند

Genmoji یک قابلیت مبتنی بر هوش مصنوعی است که به شما این امکان را می‌دهد تا ایموجی‌های جدیدی برای استفاده خود ایجاد کنید. کافی است عبارتی که به دنبال آن هستید را تایپ کنید و iOS 18 یک ایموجی جدید و منحصر به فرد برای شما ایجاد خواهد کرد.

از آنجایی که ایموجی‌ها در واقع کاراکترهای یونی‌کد هستند که به صورت کراس‌پلتفرم (قابل استفاده در تمامی دستگاه‌ها) عمل می‌کنند، Genmoji به همان شکل عمل نخواهد کرد. در عوض، اپل Genmoji را به صورت تصاویر ایجاد می‌کند. این تفاوت تکنیکی ممکن است برای کاربران چندان مشهود نباشد، اما قابل توجه است.

Genmoji برای بیان احساساتی که ایموجی‌های فعلی به خوبی پوشش نمی‌دهند بسیار مناسب خواهد بود. شخصاً اولین ایموجی که قصد دارم با Genmoji بسازم، یک ایموجی آیپد است.

بیشتر بخوانید:

منبع: 9to5mac

شما چه ایموجی‌ای با قابلیت Genmoji ایجاد خواهید کرد؟ نظرات خود را در کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر