coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

اشتراک پلتفرم اسپاتیفای باز هم گران‌تر می‌شود

براساس اعلام یک منبع معتبر و نزدیک به رویترز، اشتراک پلتفرم اسپاتیفای باز هم گران می‌شود. این موضوع خیلی وقت است که مطرح شده اما اکنون این گزارش، قیمت‌های دقیقتری را ارائه داده که به واقعیت نزدیک است.

البته اشتراک پلتفرم اسپاتیفای بی جهت افزایش قیمت نداشته و امکانات بیشتری را ارائه می‌دهد. براساس گزارش‌های اعلام شده، پخش صوتی HiFi، ابزارهای پیشرفته‌تر برای ایجاد و مدیریت لیست‌های پخش و کتابخانه‌های آهنگ از دیگر قابلیت‌هایی است که شما با خرید اشتراک بدست می‌آورید.

آنطور که گزارش‌ها اعلام کردند، اشتراک پلتفرم اسپاتیفای بسته به منطقه حدود 5 دلار گران‌تر خواهد شد که در این صورت اکثر مناطق افزایش 40 درصدی را تجربه خواهند کرد.

اسپاتیفای اخیراً قیمت طرح اشتراکی خود را در ایالات متحده یک دلار افزایش داده است تا حاشیه سود بیشتری داشته باشد. تمامی این اطلاعات مرتبط با طرح پایه است و این امکان وجود دارد که اساتیفای برای سایر طرح‌های خود مبالغ بالاتری را در نظر داشته باشد. به طور مثال طرح Duo 2 دلار بیشتر درخواست می‌کند، در حالی که بسته خانوادگی 3 دلار است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره اشتراک پلتفرم اسپاتیفای چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر