coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

اسپاتیفای طرح بیسیک را در ایالات متحده راه‌اندازی می‌کند

به نظر می‌رسد اسپاتیفای سعی دارد افزایش قیمت خود را توجیه کرده و امکانات بیشتری در اختیار کاربرانش قرار بدهد. برهمین اساس اعلام کرد که طرح بیسیک به زودی راه‌اندازی می‌شود.همانطور که می‌دانید اسپاتیفای چندی پیش اعلام کرد که قصد دارد قیمت طرح‌های اشتراکی خود را افزایش بدهد. اکنون این تصمیم در ایالات متحده به اجرا در آمده است. بر اساس گزارش‌های منتشر شده، قیمت طرح اشتراکی پایه از 10.99 دلار به 11.99 دلار، قیمت طرح‌های اشتراکی گروهی 2 دلار افزایش یافته و به 16.99 رسیده و در پایان قیمت طرح‌های اشتراکی خانوادگی هم با سه دلار افزایش قیمت به 19.99 رسیده است.


بیشتر بخوانید:


مشخصات طرح بیسیک اسپاتیفای

اسپاتیفای یکی از دلایل تصمیمات جدیدش را ارائه پشتیبانی از کتاب‌های صوتی عنوان کرده بود. در واقع کاربران ممتاز می‌توانستند هر ماه 15 ساعت به کتاب‌های صوتی مورد علاقه خود گوش دهند.

اما همانطور که پیش‌بینی می‌شد کتاب‌های صوتی خیلی مورد پسند کاربران واقع نشد. اکنون غول استریم برای جلب توجه کاربرانش از یک طرح جدید به نام طرح بیسیک در ایالات متحده نام برده است. در واقع با این طرح اسپاتیفای دسترسی نامحدود به موسیقی و پادکست بدون تبلیغات را با قیمت 10.99 دلار در ماه در اختیار کاربران قرار داده است. بنابراین، این اساساً طرح Premium قدیمی است اما با نامی جدید.

اسپاتیفای طرح بیسیک را در ایالات متحده راه اندازی می‌کند
طرح بیسیک جایگزین طرح شکست‌خورده کتاب‌های صوتی در اسپاتیفای می‌شود

به هر حال همه منتظر یک طرح گران‌تر Spotify هستند که گفته می‌شود در نهایت جریان Hi-Fi بدون ضرر را معرفی می‌کند. انتظار می‌رود که این طرح به طور متوسط ​​حدود 5 دلار بیشتر هزینه داشته باشد. هدف از این کار این است که سرویس Spotify را با رقبایی مانند اپل که در حال حاضر کاتالوگ کامل خود را با کیفیت بدون ضرر ارائه می‌کنند، مطابقت دهد اما باز هم اپل جلوتر است چرا که اپل موزیک برای کیفیت اضافی نیازی به پرداخت اضافی ندارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره طرح بیسیک چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر