coinex
otetmarket
قاصدک 24

ثبت درخواست های تمدید، اصلاح و توسعه مجوزها فقط از درگاه ملی‌مجوز‌ها مجاز است

درگاه ملی‌مجوز‌ها امروز با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد که ثبت درخواست های تمدید، اصلاح و توسعه مجوزها از تاریخ 15 تیر فقط از درگاه ملی مجوزها مجاز است.

درگاه ملی مجوزها یکی از مهمترین اقدامات دولت سیزدهم برای تسهیل و بهبود فرآیند کسب و کارها است که امروزه نقشی تعیین کننده در فعالیت های اقتصادی و اشتغالزایی کشور دارد.اکنون این مرجع با انتشار اطلاعیه ای شرایط جدید برای ثبت درخواست های تمدید، اصلاح و توسعه مجوزها را توضیح داده است.


بیشتر بخوانید:

اطلاعیه درگاه ملی‌مجوز‌ها

در متن اطلاعیه درگاه ملی‌مجوز‌ها آمده است که :«به اطلاع تمام مراجع صدور مجوز و درگاه‌های تخصصی می‌رساند با توجه به اعلام شرایط و جزییات اخذ مجوزهای تمدید، اصلاح و توسعه و همچنین عملیاتی شدن زیرساخت ثبت این درخواست‌ها در درگاه ملی مجوزهای کشور، تمهیدات لازم به‌منظور عدم ثبت درخواست‌های تمدید، اصلاح و توسعه را اتخاذ کند.خاطر نشان می سازد؛ از ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ثبت درخواست عملیات فوق، در درگاه ملی مجوزها فعال می‌شود و تمامی متقاضیان می‌توانند تمدید، اصلاح و یا توسعه مرتبط با مجوز خود را فقط از طریق درگاه مجوزها انجام دهند.»

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی درگاه ملی‌مجوز‌ها چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار روز را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر