coinex
otetmarket
propification.com

تعداد کاربران هفتگی چت‌بات هوش مصنوعی ChatGPT در کمتر از یک سال دو برابر شده است

در حال حاضر 200 میلیون نفر هر هفته از چت‌بات هوش مصنوعی ChatGPT استفاده می‌کنند. شرکت OpenAI اعلام کرده که بیش از 200 میلیون نفر هر هفته از ChatGPT استفاده می‌کنند، که ابتدا توسط وب‌سایت Axios گزارش شد.

تایا کریستیانسون، سخنگوی OpenAI، در گفتگو با وب‌سایت The Verge این تعداد را تأیید کرده و افزود که این تعداد کاربران دو برابر تعداد 100 میلیون کاربر هفتگی است که شرکت در نوامبر گذشته گزارش کرده بود.


بیشتر بخوانید:


تعداد کاربران هفتگی چت‌بات هوش مصنوعی ChatGPT

علاوه بر این، کریستیانسون می‌گوید که 92 درصد از شرکت‌های فهرست Fortune 500 از محصولات OpenAI استفاده می‌کنند و استفاده از API‌های این شرکت پس از معرفی مدل ارزان‌تر و هوشمندتر GPT-4o Mini دو برابر شده است.

از زمان معرفی ChatGPT در اواخر سال 2022، شرکت‌های گوگل، مایکروسافت و متا نیز چت‌بات‌های هوش مصنوعی خود را راه‌اندازی کرده‌اند، اما پایگاه کاربران OpenAI همچنان در حال رشد است. امروز، وب‌سایت The Information گزارش داده که دستیار هوش مصنوعی متا حداقل 400 میلیون کاربر فعال ماهانه و 40 میلیون کاربر فعال روزانه دارد.

همچنین امروز، موسسه ایمنی هوش مصنوعی ایالات متحده اعلام کرد که OpenAI و Anthropic موافقت کرده‌اند تا دولت پیش از عرضه عمومی، مدل‌های عمده هوش مصنوعی را ارزیابی کند. گزارش‌ها نیز حاکی از آن است که شرکت‌های اپل و انویدیا ممکن است در دور بعدی سرمایه‌گذاری‌های OpenAI حضور داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر