coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

پخش زنده قایقرانی علی آقامیرزایی المپیک توکیو 2020 [11 مرداد]

علی آقامیرزایی امروز در کایاک یک نفره 100 متر به مصاف رقبای خود خواهد رفت. برای پخش زنده قایقرانی علی آقامیرزایی المپیک توکیو 2020 با ما باشید.

رقابت های المپیک توکیو چندان برای کاروان ایران امیدوارکننده پیش نمی رود. گرچه انتظاری از بسکتبال نمی رفت، اما دیروز و در دیداری حساس، والیبال ایران مقابل ژاپن شکست خورد تا وجود شروعی خوب، خداحافظی زودهنگامی با المپیک داشته باشد.

روز گذشته دو نماینده کشتی ایران نیز از رقابت ها حذف شدند. تا اینجای کار المپیک توکیو تنها 1 مدال طلای جواد فروغی را برای ایران به همراه داشته است. امروز اما علی آقامیرزایی در قایقرانی کایاک تک نفره 100 متر به مصاف رقبای خود می رود. قایقرانی ایران هیچگاه موفق به کسب مدال در المپیک نشده است.

پخش زنده قایقرانی علی آقامیرزایی المپیک توکیو 2020

با مشخص شدن رقبای علی آقامیرزایی در دور مقدماتی، المپین آب‌های آرام ایران از 11 مرداد به آب می‌زند. آقامیرزایی در گروه دوم مقدماتی کایاک یک نفره 1000 متر در خط یک با حریفانی از فرانسه، آرژانتین، مجارستان، ایتالیا و روسیه رقابت خواهد کرد.

ملی‌ پوش کشورمان از ساعت 5:59 صبح روز دوشنبه 11 مرداد با هدایت ایرج اقلیمی سرمربی تیم ملی آب‌ های آرام در این رقابت حاضر می‌ شود.

تماشای قایقرانی علی آقامیرزایی المپیک توکیو 2020 از وب سایت FSL

یک راه خوب و رایگان برای تماشای رقابت قایقرانی ایران در المپیک توکیو، استفاده از سرویس FSL است. با این سرویس شما می توانید تمام رقابت های المپیک را به طور کامل دنبال کنید. برای استفاده از این وب سایت و تماشای رقابت آقامیرزایی از این لینک استفاده کنید.

تماشای قایقرانی علی آقامیرزایی المپیک توکیو 2020 از اپلیکیشن rokkr

اپلیکیشن روکر سرویسی جامع برای استریم فیلم و سریال و مسابقات زنده است که به طور رایگان در اختیار کاربران است. شما با استفاده از این اپلیکیشن می توانید رقابت های المپیک را دنبال کنید. برای آموزش کار با این سرویس و تماشای رقابت علی آقا میرزایی المپیک توکیو 2020 از این لینک استفاده کنید.

تماشای قایقرانی المپیک توکیو 2020 از CBCPlayer

سرویس سی بی سی پلیر، بخش پخش زنده وب سایت خبری و معروف سی بی سی کاناداست که به طور جامع بازی های المپیک 2020 توکیو را پوشش می دهد. از این وب سایت شما می توانید رقابت های قایقرانی المپیک را به طور زنده دنبال کنید. برای آموزش کار با این سرویس و تماشای رقابت علی آقامیرزایی از این لینک استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص پخش زنده قایقرانی علی آقامیرزایی المپیک توکیو 2020 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر