coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

ویدئوی جدیدی از سریال چرخ زمان (The Wheel of Time) منتشر شد

سریال فانتزی چرخ زمان قرار است که در اواخر آبان ماه از شبکه آمازون پخش شود اما پیش از آن ویدئوی جدیدی از سریال چرخ زمان منتشر شده است.

آمازون ساعاتی پیش از ویدئوی کوتاهی رونمایی نمود که به سریال فانتزی چرخ زمان اختصاص داشت. این سریال اقتباسی از مجموعه کتاب‌های نوشته شده توسط رابرت جردن است.

ویدئوی کوتاه چرخ زمان به تازگی از سوی کمپانی آمازون منتشر شد و اطلاعات جدیدی از این سریال را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد. نویسنده این داستان متاسفانه قبل از اینکه کار نیمه تمام نوشتن مجموعه را تمام کند، فوت کرده است و قسمت پایانی داستان و سریال را شخص دیگری قلم زده است.

ویدئوی جدیدی از سریال چرخ زمان

سریال چرخ زمان اقتباسی از رمانی 13 جلدی با همین نام است که البته سریال از روی جلد اول این کتاب با نام چشم این جهان ساخته شده است. در تریلر تازه منتشر شده این سریال شاهد حضور شخصیت اصلی یعنی دامودرد هستیم که در حال آماده شدن برای رفتن به مکانی دیگر است.

ویدئوی جدیدی از سریال چرخ زمان

دامودرد در حین آماده شدن راجع به اژدهایی سهمگین که جهان او را دچار اختلال کرده است، گفتگوهایی می‌کند. مشخص نیست که مکان این سریال در کجا خواهد بود اما با پخش این تریلر می‌توان امیدوار بود که ماجراجویی‌های عظیم و درگیری‌های جذابی رخ دهد.

نقش مورین دامودرد را رزمند پایک بازی می‌کند. دامودرد و گروه او در صدد پیدا کردن موجودات مذکور هستند تا آنها را شکست دهند و در این راه از قدرت‌های جادویی خود بهره می‌برند.

از دیگر بازیگران این سریال می‌توان به دنیل هنی، مارکوس رادفورد، زوئی رابینز، مادلین مادن و مایل مک الهاتون اشاره کرد. دو قسمت اول این سریال را اوتا بریسوستز کارگردانی کرده است که آثار همچون جهان غرب و ناوگان‌های مشکی را در کارنامه دارد.

هنوز فصل اول این سریال پخش نشده اما کمپانی آمازون از ساخت فصل دوم آن صحبت کرده است. روند ساخت فصل دوم احتمالا از تیر ماه شروع شده و سه قسمت فصل اول قرار است که در 28 آبان ماه پخش شود.

برای تماشای ویدئوی کوتاه سریال The Wheel Of Time در یوتیوب روی اینجا کلیک کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص ویدئوی جدیدی از سریال چرخ زمان چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر