coinex
otetmarket
propification.com

تاریخ پخش فیلم Extraction 2 چه زمانی است؟

تاریخ پخش فیلم Extraction 2 چه موقع خواهد بود؟ اگر از طرفداران Extraction باشید، حتما مشتاق دانستن تاریخ پخش قسمت دوم این فیلم هستید. همراه ما باشید تا از تاریخ شروع قسمت دوم Extraction باخبر شویم.

با محبوبیت فیلم Extraction و انتشار خبر در مورد ادامه این قیلم، ذهن بینندگان و طرفداران این فیلم در مورد ادامه داستان درگیر شده است. به نظر شما تاریخ پخش فیلم Extraction 2 چه موقع خواهد بود؟ Deadline فاش کرده است که تاریخ پخش فیلم Extraction 2 ماه می 2022 خواهد بود.

تاریخ پخش فیلم Extraction 2

Chris Hemsworth (کریس همسورث) به عنوان بازیگر و تهیه کننده فیلم Extraction شناخته می‌شود. از دیگر بازیگران محبوب این فیلم، گلشیفته فراهانی، دیوید هاربر و … هستند که باعث افزایش جذابیت این فیلم سینمایی شده است به طوری که در روز افتتاحیه فیلم Extraction توانست بالاترین میزان پخش را داشته باشد. کارگردان این فیلم، سم هارگریو نام دارد و نوینده آن جو روسو است. با توجه به محبوبیت این فیلم سینمایی، قسمت دوم آن نیز به زودی عرضه خواهد شد.

تاریخ پخش فیلم Extraction 2

قسمت دوم فیلمExtraction  هنوز در مراحل اولیه تولید قرار دارد و مشخص کردن زمان عرضه دقیق آن غیر ممکن است. اگر نویسنده این فیلم، بتواند فیلمنامه را بدون تاخیر و در مدت زمان معقول به پایان برساند و بازیگران به موقع در این فیلم حضور یابند، چنین برداشت می‌شود که تاریخ پخش فیلم Extraction 2 بهار یا تابستان 2022 باشد.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های اکشن 2022

Deadline فاش کرده است که تاریخ پخش فیلم Extraction 2 ماه می 2022 خواهد بود. جو روسو نویسنده این فیلم، در مصاحبه خود با Deadline گفته است که ترتیب نهایی برای نوشتن فیلم Extraction 2 مشخص شده و در مراحل اولیه مفهوم سازی داستان است. این نویسنده ادعا دارد که بعد از پایان فیلم یک علامت سوال بزرگ در ذهن بیننده خواهیم گذاشت. با توجه به محدودیت‌های کرونا، تولید فیلم Extraction 2 اکنون در جمهوری چک به جای سیدنی استرالیا، انجام می‌شود.

داستان فیلم 2 Extraction

در این مرحله دقیقا مشخص نیست که فیلم Extraction 2 چه داستانی را به بینندگان منتقل کند. طبق اخبار منتشر شده در مورد داستان، سرپرستی تایلر راک ممکن است در این فیلم (با بازی رودراکش جیسوال، بازیگر نوجوان هندی) ادامه یابد. شاید تایلر برای یک کار جدید استخدام شود تا اطلاعاتی را از یک موضوع جدید در مکانی جدید استخراج کند.

تاریخ فیلم Extraction 2

اگرچه نتیجه هنوز هم مبهم است اما برخی از طرفداران بر این باورند که تایلر راک در فینال سریال کشته شده است. به گفته کارگردان فیلم، سم هارگریو، در ابتدا قرار بود Extraction با مرگ  Rake به پایان برسد و این اتفاق هم افتاد. هارگریو توضیح می‌دهد که هدف ما این است که با حفظ یکپارچگی داستان، تا حد امکان مخاطبان گسترده‌ای را جذب کنیم. برای رسیدن به این هدف، معتقدیم که نتیجه فیلم باید برای بینندگان مبهم باشد.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در مورد تاریخ پخش فیلم Extraction 2 چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع : dmerharyana

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر