coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

نسخه بتای اندروید 13 در قالب One UI 5 برای گوشی‌های سامسونگ به زودی عرضه ‌می‌شود

شایعاتی در مورد نسخه بتای اندروید 13 در قالب One UI 5 برای گوشی‌های سامسونگ وجود دارد. طبق این گزارشات، این نسخه قرار است زودتر از موعد عرضه شود؛ البته این شایعات هنوز تایید نشده‌اند.

بر اساس برخی از گزارشات تانید نشده، گوگل در رویداد 1401، از نسخه بتای اندروید 13 رونمایی می‌کند. همچنین احتمال این که سامسونگ، در اوایل ماه جولای نسخه بتای اندروید 13 در قالب One UI 5 عرضه کند نیز وجود دارد. با این خبر همراه ما باشید.

نسخه بتای اندروید 13 در قالب One UI 5

گزارش‌های اخیر حاکی از آن هستند که گوگل در رویداد اردیبهشت ماه، از نسخه بتای اندروید 13 رونمایی می‌کند. طبق برنامه زمانبندی گوگل، نسخه پایدار اندروید 13 باید در ماه جولای سال 2022 (تیر ماه 1401) معرفی شود. البته باید این نکته را به خاطر داشته باشیم که جدول زمانی گوگل بر اساس احتمالات و شایعات است و احتمال تغییر وجود دارد.

نسخه بتای اندروید 13

قرار بود سامسونگ از رابط کاربری One UI 5.0 در پاییز 1401 رونمایی کند. اما بنابر گزارش Androidauthority احتمال اینکه سامسونگ انتشار این نسخه را با اندروید 13 در اوایل ماه جولای (مصادف با هفته دوم تیر)، شروع کند، وجود دارد. خبر زودتر عرضه شدن این نسخه از سامسونگ با اندروید 13 برای طرفداران این برند خبر بسیار خوبی است. اگر این خبر درست باشد، سامسونگ بستر مناسبی برای آزمایش اندروید 13 قبل انتشار نسخه پایدار فراهم خواهد کرد.

رابط کاربری One UI 5.0

سابقه این کار در سامسونگ دیده می‌شود. اگر خاطرتان باشد، سامسونگ در ماه سپتامبر سال گذشته، نسخه بتای رابط کاربری One UI 4 را با اندروید 12 منتشر کرد و توانست جزو اولین فروشندگان گوشی هوشمند با اندروید 12 باشد. تنها 41 روز پس از عرضه گوگل، این نسخه را در گوشی‌های هوشمند خود استفاده کرد.

اگر این خبر تایید شود و سامسونگ بتواند زودتر از پاییز 1401 از نسخه بتای اندروید 13 استفاده کند، گوشی‌های سری گلکسی S22 جزو اولین گوشی‌هایی خواهند بود که این نسخه جدید را دریافت می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد نسخه بتای اندروید 13 در قالب One UI 5 چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر