coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

نماینده مجلس: طرح‌صیانت قابل طرح در صحن علنی مجلس نیست

کمی پیش مشخص شد که مجلس شورای اسلامی، بررسی طرح‌صیانت را در دستور این هفته خود قرار داده اما اکنون یکی از نمایندگان مجلس اعلام کرده که این موضوع قابل طرح در صحن علنی مجلس نیست.

غلامرضا نوری قزلجه، نماینده بستان آباد طرح صیانت را برای مطرح شدن در صحن علنی مجلس مناسب نمی‌داند. او در این باره توضیح داد:«معتقدم طرح صیانت نمی‌تواند مطرح شود چون آخرین جلسه کمیسیون بررسی آن مربوط به بیش از دو سال قبل بود. پس از آن به این تصمیم اعتراض کردم و معاونت قوانین مجلس هم تایید کرد تصویب آن طرح خلاف آیین‌نامه مجلس بوده است؛ در نتیجه موضوع منتفی شد.»

بیشتر بخوانید:سازمان سنجش هیأت اُمنایی شد؛ تغییرات اساسی در مدیریت

قزلجه ادامه داد:«بعد از آن هیچ جلسه رسمی برای آن کمیسیون برگزار نشد. ابهام وجود دارد که آیا آن کمیسیون هنوز پابرجاست. مسئله دیگر اینکه کمیسیون باید مطابق آیین‌نامه داخلی خودش اداره شود. یکی از مفاد مهم آیین‌نامه این بود جلسات رسمی کمیسیون باید به شکل زنده و آنلاین پخش شود، حداقل در سایت مجلس شورای اسلامی. از آن زمان هیچ جلسه رسمی کمیسیون برگزار نشده که به حد نصاب رسیده و مطابق آیین‌نامه اداره شده باشد. هیچگونه مراحل قانونی و آیین‌نامه‌ای لازم نیز طی نشده است.»

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی طرح‌صیانت چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار روز را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر