;
coinex

مرورگر AdBlock برای iOS و اندروید

مرورگر AdBlock. تیم پشت AdBlock Plus، این فرمت محبوب مرورگر، که خب تبلیغات روی وب سایت ها را مسدود می کند، در نهایت بروزر AdBlock را برای هم اندروید و هم iOS منتشر کردند.

تیم پشت AdBlock Plus، این افزونه محبوب مرورگر، که تبلیغات روی وب سایت ها را مسدود می کند، در نهایت بروزر AdBlock را برای هم اندروید و هم iOS منتشر کردند. به دنبال یک نسخه ی آزمایشی بتای محدود که در ماه می منتشر شد، انتشار کامل این برنامه تجربه ای همانند افزونه دسکتاپ از جمله بهبود سرعت و ردیابی کمتر را برای دستگاه های تلفن همراه به ارمغان می آورد. AdBlock به عنوان یک مرورگر، هنگامی که برای مسدود کردن تبلیغات می آید، گزینه های سفارشی سازی را برای کاربران ارائه می دهد، همچنین در هنگام مرور وب، عمر باتری را نیز بهبود می بخشد.

درست مانند افزونه دسکتاپ، هنگامی که کاربران از وب سایتی بازدید می کنند، یک انتخاب از لیست سفیدی که وب سایت های ترجیح داده شده را ارائه می دهد، دارند و همچنین امکان ظاهر شدن تبلیغات را هم می دهد. گزینه ی دیگر این است که به منظور کاهش استفاده از داده های موبایل، همراه با محافظت از کاربران در برابر ردیابی نرم افزارهای مخرب، همه ی تبلیغات را مسدود کنند. AdBlock می گوید همچنین این برنامه می تواند استفاده از باتری را تا ۲۰ درصد کاهش دهد.

.

.

زمان انتشار آن نیز جالب می باشد، لااقل بر روی iOS که اینچنین است؛ چرا که انتظار می رود که در رویداد ۹ سپتامبر اپل، آغاز به کار این قابلیت مسدود کننده ی آگهی جدید iOS 9 را در مرورگر پیش فرض Safari شاهد باشیم. راه حل اپل به احتمال زیاد بسیار موثرتر خواهد بود و چون این امر بر روی سطح سیستم و قبل از اینکه هر چیزی حتی لود شود، محتوا را مسدود می کند، این عمل احتمالا سرعت لود صفحه ی بهتر و حفاظت بیشتری از باتری را ارائه می دهد.

آن دسته از افرادی که علاقمند به امتحان کردن آن بر روی موبایل خود می باشند، هم اکنون می توانند به صورت رایگان AdBlock Browser را تجربه کنند. این برنامه در گوگل پلی و اپ استور به صورت رایگان برای دانلود در دسترس می باشد.

.

منبع: slashgear


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر