;
coinex

نگاهی اجمالی به برترین های نمایشگاه IFA 2017 شهر برلین

برترین های نمایشگاه IFA 2017

نمایشگاه IFA 2017 شهر برلین که از روز اول ماه سپتامبر سال جاری آغاز شده بود، پس از 6 روزکار خود خاتمه داد.  در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی برترین های نمایشگاه IFA 2017 بپردازیم.

برترین های نمایشگاه IFA 2017

در نمایشگاه IFA 2017 برلین شرکت‌های بزرگ و کوچکی حاضر بودند که به معرفی و نمایش جدیدترین محصولات تولیدی و ایده های مفهومی خود پرداختند. در ادامه به معرفی چند نمونه از محصولات برتر این نمایشگاه خواهیم پرداخت.

جدی چلنجز (Jedi Challenges)

جدی چلنجز دستگاهی است محصول شرکت سازنده سری فیلمها و بازی‌های جنگ ستارگان (Star Wars). این دستگاه تفریحی و بازی که یک نمونه واقعیت افزوده (Augmented Reality) به حساب می آید، شامل یک هدست واقعیت افزوده، یک دسته کنترلی و یک دستگاه حسگر حرکتی AR است.

این دستگاه با استفاده از یک اپلیکیشن مخصوص بر روی گوشی هوشمند همراه فعال شده و تجربه حضور در فضای جنگ های ستاره‌ای و نبرد تن به تن با دشمنان را برای کاربر رقم زده و این دستگاه را به یکی از برترینهای نمایشگاه IFA 2017 تبدیل می کند.

گوشی هوشمند ال جی وی 30

گوشی هوشمند ال جی وی 30 آخرین نمونه از گوشی‌ها گرانقیت و با کیفیت شرکت ال جی بوده که علاوه بر این قدرتمندترین نمونه تولید شده این شرکت تا به امروز نیز به حساب می آید.

این گوشی که یکی از بهترینهای نمایشگاه IFA 2017 به حساب می آید، با طراحی کاملا جدید و صفحه نمایش 6 اینچی اولد (OLED) تمام صفحه علاوه بر ظاهر زیبا، از یک دوربین دوگانه با با کیفیت بسیار بالا و لنز فوق عریض نیز سود برده که توانایی ثبت تصاویری متفاوت از سایر گوشی‌های هوشمند موجود در بازار را دارد.

لپ تاپ لنوو یوگا 920

لپ تاپ لنوو یوگا 920 یکی از برترینهای نمایشگاه IFA 2017 برلین در بخش خود بود. این لپ تاپ با قطر بسیار کم، از یک صفحه نمایش 13.9 اینچی سود می برد. طراحی نیز بسیار ساده و شیک بوده هیچ بخش پیچیده‌ای در ظاهر آن وجود ندارد.

پردازنده این لپ تاپ نیز یک نمونه از پردازنده های نسل هشتم Corei7 موبایل بوده که قدرت زیادی را برای این دستگاه به ارمغان می آورد. لپ تاپ لنوو یوگا 920 برای انتقال داده ها با بالاترین سرعت ممکن، به دو درگاه تاندربولت 3 (Thunderbolt 3) مجهز شده که قابلیت جابجایی اطلاعات با سرعت بسیار بالا و امکان وصل شدن به چندین مانیتور با کیفیت 4K را برای آن فراهم می کنند.

سامسونگ گلکسی نوت 8

سامسونگ گلکسی نوت 8 که درست پیش از شروع نمایشگاه IFA 2017 به معرض نمایش عمومی در آمده بود نیز یکی دیگر از برترینهای نمایشگاه IFA 2017 بود. با توجه به قابلیت نوشتن با قلم بر روی این دستگاه، سامسونگ صفحه نمایش بدون مرز خود را نیز بهینه سازی نمود تا بیشترین فضای ممکن را برای نوشتن در اختیار کاربر قرار دهد.

دوربین جدید دوگانه نصب شده بر روی این دستگاه نیز یک نمونه کاملا جدید بوده که قابلیت عکسبرداری پرتره را به ساده ترین شکل ممکن برای کاربر فراهم می کند.

هدست واقعیت مجازی وبزور دل

یکی دیگر از برترینهای نمایشگاه IFA 2017 برلین، هدست واقعیت مجازی ویزور شرکت دل (Dell) بود. دستگاه‌های واقعیت مجازی ای روزها طرفداران بسیاری پیدا کرده و با توجه به پشتیبانی سیستم عامل ویندوز ، طیف مخاطبان این دستگاه ها نیز وسیع تر شده است.

از نکات قوت هدست واقعیت مجازی دل که آن را به یکی از بهترینهای نمایشگاه IFA 2017 تبدیل کرده بود، طراحی ساده و زیبای آن بود. کاربری آن نیز بسیار ساده بود و بدون هیچ فشار اضافی، بر روی سر کاربر قرار می گرفت.

گوشی هوشمند موتورولا ایکس 4

گوشی موتورولا ایکس 4 یکی از مناسب ترین گوشی‌های هوشمند با قیمت متوسط بوده که با توجه به قیمت مناسب خود یکی از برترینهای نمایشگاه IFA 2017 نام گرفت.

از خصوصیات کلیدی این گوشی می‌توان به باتری حجیم و با زمان کارکرد بالا، دوربین با کیفیت بالا با قابلیت رقابت با رقبای موجود در بازار اشاره کرد که در کنار پشتیبانی از سیستم عامل اندروید 7 و قیمت 400 دلاری (معادل 1.5 میلیون تومان با احتساب دلار 3.850 تومان در زمان نگارش) آن را به یکی از مناسب ترین گوشی‌های همراه موجود در بازار تبدیل کرده است.

هدفون اکسپریا ایر اوپن استایل سونی

شرکت سونی با ارائه هدفون داخل گوشی اکسپریا ایر اوپن استایل کانسپت (Xperia Ear Open-Style Concept) نسل جدید از هدفون‌های Xperia را در نمایشگاه IFA 2017 معرفی نمود. این گوشی که با هدف شنیدن موسیقی با کیفیت بالا بوده به طوری که مانع از ورود صدای محیط به داخل گوش نیز نگردد.

این هدفون مجهز به 4 میکروفون مجزا بوده که قابلیت درک فرامین صوتی کاربر را داشته که علاوه بر این موجب حذف نویز موجود نیز می‌گردند.

کارت حافظه مایکرو اس دی 400 گیگابایتی ساندیسک

یکی دیگر از برترینهای نمایشگاه IFA 2017 برلین، کارت حافظه جدید مایکرو اس دی 400 گیگابایتی شرکت ساندیسک (SanDisk) بود. این کارت حافظه، حجیم ترین نمونه موجود در بازار بوده و گنجایش آن حتی بیشتر از تعدادی از لپ تاپ‌های موجود در بازار است.

ساندیسک با ارائه این کارت حافظه 400 گیگابایتی توانسته حجم وسیعی از اطلاعات در در یک تراشه بسیار کوچک جا داده و فصل جدیدی را در تکنولوژی کارت‌های حافظه با ظرفیت بسیار بالا رقم زند.

سامسونگ گیر اسپورت (Samsung Gear Sport)

ورزش و فعالیت‌های بدنی در حال حاضر به یکی از بزرگترین قابلیت‌ها گجت‌های پوشیدنی تبدیل شده است. شرکت سامسونگ نیز با توجه به این موضوع، سامسونگ گیر اسپت را معرفی نمود که به یکی از جذاب ترین و برترینهای نمایشگاه IFA 2017 برلین تبدیل شد.

سامسونگ گیر اسپرت با توجه به قابلیت‌ها و امکانات بسیار در حوزه ورزش و سلامتی، ظاهر بسیار زیبایی نیز داشته ولی هنوز به صورت رسمی قیمتی برای آن اعلام نشده است.

تلویزیون اولد بنگ اند اولافسن مدل BeoVision Eclipse

شرکت بنگ اند اولافسن (Bang & Olufsen) برای نمایشگاه IFA 2017 از یک تلویزیون جدید که به نوعی یک اثر هنری بسیار زیبا نیز به حساب می‌آید، رونمایی کرد. BeoVision Eclipse یک سری از تلویزیون‌های اولد (OLED) این شرکت بوده که در سایز‌ها 55 اینچ تا 65 اینچ عرضه می گردد.

این تلویزیون با قیمت پایه 11.000 دلاری (معادل 42 میلیون تومان) کیفیت 4K داشته و از یک سیستم صوتی داخلی بسیار پر قدرت 450 واتی نیز سود می برد. تلویزیون اولد بنگ اند اولافسن مدل BeoVision Eclipse که یکی از برترینهای نمایشگاه IFA 2017 به حساب می‌آید، از یک پایه مجهز به موتور سود برده که قابلیت چرخش بدون صدا را برای این تلویزیون فراهم می‌کند.

کیبوردهای کرفت لاجیتک (Logitech CRAFT)

این محصول شرکت لاجیتک یک مدل صفحه کلید جدید با قابلیت فشار متغیر بوده که در برنامه‌های خاص و یا بازی‌های کامپیوتری عملکرد بسیار مناسبی را از خود به نمایش می‌گذارد.

دوربین اولیمپوس مدل OM-D E-M10 Mark III

هرچند در حال حاضر بیشتر تصاویر گرفته شده افراد از طریق دوربین موجود در گوشی‌های تلفن همراه صورت می‌گیرد، هنوز هم نیاز به استفاده از یک دستگاه مجزا برای ثبت تصاویر با کیفیت و دقت بسیار بالاتر احساس می شود.

دوربین اولیمپوس مدل OM-D E-M10 Mark III نیز که یکی از بهترینهای نمایشگاه IFA 2017 بود، تمامی ویژگی‌های دوست داشتنی یک دوربین عکسبرداری کلاسیک و حرفه‌ای را داشته و قابلیت ثبت تصاویر با بالاترین کیفیت ممکن را به کاربران می‌دهد.

هدست واقعیت مجازی Pimax 8K

این هدست واقعیت مجازی که برای اولین بار در نمایشگاه CES 2017 به نمایش عمومی درآمده بود، برای نمایشگاه IFA 2017 برلین بهینه سازی شده بود و با فرمی جدید به نمایش عمومی درآمد.

هدست واقعیت مجازی Pimax 8K با بهره‌گیری از یک صفحه نمایش دوبل 3.840×2.160 پیکسلی و زاویه نمایش 20 درجه، تجربه بسیار طبیعی تری را برای کاربر فراهم کرده و برای حرکت آن علاوه بر استفاده از حرکات سر، تنها نیاز به حرکت چشمان دارد و این گجت مدرن را به یکی از بهترینهای نمایشگاه IFA 2017 تبدیل کرده است.

هدست هوشمند سنهیزر آمبئو (Sennheiser Ambeo)

این هدست که یکی از بهترینهای نمایشگاه IFA 2017 لقب گرفت، علاوه بر پخش صدا، قابلت ضبط و پخش دوباره با همان کیفیت اولیه را نیز برای کاربر فراهم می‌کند. هرچند این قابلیت یک ایده بسیار ساده به نظر می‌آید اما، ایده‌ای جدید و ناب و قابل پیشرفت به شمار می‌آید.

در بازار تکنولوژی امروزی که با انواع و اقسام تصاویر 360 درجه و هدست‌های واقعیت مجازی پر شده، امکان ضبط صدا نیز قابلیت جدیدی بوده که به جذابیت‌ تصاویر و ویدئوهای ثبت شده خواهد افزود. شرکت سنهیزر با این گجت و قابلت جدید آن، توانسته این نیاز را نیز بر طرف نماید.

ردیاب اینوکسیا رودی (Invoxia Roadie)

دستگاه‌ مسیر یابی و GPS در بازار تکنولوژی حال حاضر چیز جدید نبوده و بسیاری از شرکت‌های بزرک و کوچک دست با ساخت دستگاه‌های اینچنینی با قابلیت‌های مختلف می زنند. اما شروکت آینوکسیا با مدل رودی جدید خود داستان دیگری داشته و توانسته خود را به عنوان یکی از بهترینهای نمایشگاه IFA 2017 معرفی نماید.

این دستگاه عمر باتری بسیار طولانی داشته و با توجه به عدم استفاده از شبکه‌های موبایلی و یا فن آوری بلوتوث و بکارگیری از سیستم ارتباطی GPS و Wi-Fi توانایی استفاده از آن را با یک بار شارژ به مدت 8 ماه می‌دهد! این دستگاه با استفاده از یک اپلیکشن سازگار با سیستم‌ عامل‌های اندروید و iOS به ایفای نقش می پردازد.

منبع: UberGizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر