coinex
otetmarket
propification.com

نحوه دانلود و بررسی اپلیکیشن روبیکا؛ اپلیکیشنی جامع برای محتوای صوتی و تصویری

اپلیکیشن روبیکا (Rubika)، اپلیکیشنی جامع برای محتوای صوتی و تصویری است. از جمله سرویس‌های این اپلیکیشن می‌توان به ارائه موسیقی، فیلم و سریال، خدمات پرداخت، محتوای آموزشی و غیره اشاره کرد که بنا بر ادهای برنامه به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

در حال حاضر ارائه دهندگان محتوای دیجیتال، محتوای صوتی، تصویری و ویدیویی خود را از طریق اپلیکیشن‌های مختلفی ارائئه می‌دهند و کاربران نیز مجبورند برای دریافت و استفاده از این سرویس‌ها، اپلیکیشن‌های مختلفی را نصب کنند. در روبیکا همه این محتواها به‌صورت یکجا در دسترس مخاطبان قرار خواهد گرفت و کاربران می‌توانند به راحتی به حجم وسیعی از موسیقی، فیلم و سریال دسترسی داشته باشند و این همه ماجرا نیست!

ذکر این نکته ضروری است که تمامی محتوای موجود در اپلیکیشن روبیکا به طور رایگان در دسترس مردم قرار گرفته و همچنین کاربران هیچ هزینه‌ای بابت اینترنت مصرفی در این برنامه پرداخت نخواهند کرد.

فهرست


نحوه دانلود اپلیکیشن روبیکا

اندروید

برای دانلود اپلیکیشن روبیکا در سیستم عامل اندروید می‌توانید با شماره‌گیری کد #780* این اپلیکیشن را دریافت کنید که در ادامه شاهد مراحل انجام این کار هستید.

1. در ابتدا با استفاده از تلفن همراه خود، کد دستوری #780* را شماره‌گیری نمایید.

2. پس از شماره‌گیری کد فوق صفحه جدیدی برایتان به نمایش در می‌آید. گزینه اول “روبیکا” است. در بخش مورد نظر، عدد 1 را وارد کرده و روی دکمه SEND کلیک کنید.

3. در صفحه بعد نیز عدد 1 را وارد کرده و به مرحله بعد بروید.

4. در این مرحله، کار با سامانه هف هشتاد به پایان رسیده است. در این مرحله، اندکی منتظر بمانید، تا لحظاتی دیگر، پیامکی حاوی لینک دانلود برای شما ارسال خواهد شد.


بیشتر بخوانید:

بهترین انیمیشن های 2020 ؛ مروری بر کارتون های جدید سال

بهترین انیمیشن های 2019 ؛ مروری بر کارتون های جدید سال با لینک دانلود

لیست بهترین فیلم های سینمایی طنز ایرانی ؛ مروری بر بهترین آثار کمدی ایران


5. در ادامه، پیامکی همانند تصویر مرحله پنجم برای‌تان ارسال خواهد شد. روی لینک ارسال شده کلیک کنید.

6. با کلیک روی این لینک، به کانال تلگرامی روبیکا هدایت خواهید شد. با کلیک روی لینک مربوط به rubika_1_0_4.apk، می‌توانید این برنامه را برای گوشی اندرویدی خود دریافت کنید.

آی او اس

می‌توانید با کلیک روی این لینک، این برنامه را برای سیستم عامل آی او اس دانلود کنید.


ساخت حساب کاربری

1. پس از دانلود اپلیکیشن، نوبت به نصب و ساخ اکانت در آن خواهد رسید. پس از اینکه این برنامه را نصب کردید، روی آیکون مربوطه کلیک کنید تا اپ روبیکا باز شود. روی ورود کلیک کنید تا به مرحله بعد بروید.

2. در تصویر مرحله دوم، شماره تلفن همراه خود را وارد کرده و روی دکمه “ورود” تپ کنید.


بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های عاشقانه 2020

بهترین و پرفروش ترین فیلم های 2020


3. در مرحله بعد، باید در ابتدا منتظر بمانید تا برای شما یک پیامک حاوی کد فعالسازی پنج رقمی برایتان ارسال شود. پس از آنکه کد مربوطه را وارد کردید، به صورت خودکار به صفحه اصلی (سرویس‌ها) روبیکا هدایت خواهید شد.

صفحات (منو) اصلی

رابط کاربری اپلیکیشن Rubika که پیش‌تر به عنوان اپلیکیشن “رسانه اول” شناخته می‌شد، بسیار ساده و زیبا طراحی شده و کاربران به راحتی می‌توانند به بخش‌های مختلف و مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند.

این اپلیکیشن از سه منو (صفحه) اصلی تشکیل شده. در هنگام ورود به اپلیکیشن، صفحه “سرویس‌ها” را مشاهده خواهید کرد.

در صفحه “ویترین” نیز می‌توانید برنامه‌ها و بخش‌های برگزیده از هر بخش را (مثل موسیقی، فیلم و سریال، دوره‌های آموزشی و غیره) در یک صفحه مشاهده کنید.

در صفحه “تنظیمات” نیز می‌توانید نام و نام خانوادگی خود را وارد کرده، از به‌روزرسانی‌های جدید اپلیکیشن مطلع شده و از حساب کاربری خود خارج شوید. همچنین در بخش سرویس‌ها با کلیک روی هر گزینه، به همان بخش هدایت خواهید شد.

در ادامه به معرفی و بررسی تمامی خدمات و سرویس‌های ارائه شده در این اپلیکیشن خواهیم پرداخت.


بیشتر بخوانید:

بهترین انیمه های 2019

بهترین انیمیشن های 2018 ؛ مروری بر کارتون های جدید سال


خدمات و محتوای موجود در روبیکا

در این اپلیکیشن، خدمات و سرویس‌های مختلفی برای استفاده کاربران فراهم آمده است که در این قسمت به تک تک آن‌ها می‌پردازیم.

دنیای رسانه‌ها (Mega Videos)

در بخش “دنیای رسانه‌ها” یا Mega Videos می‌توانید به تعداد بسیار زیادی از فیلم و سریال و برنامه‌های مورد علاقه خود دسترسی داشته باشید. از جمله ارائه دهندگان محتوای موجود در این قسمت می‌توان به آیو، فیلم نت، تی وی نت، سیمای همراه، فیلیمو، فن آوا، اپیدو و آکواریوم اشاره کرد.


بیشتر بخوانید: 

بررسی اپلیکیشن پولیک ؛ برنامه ای برای کسب درآمد اینترنتی (به همراه لینک دانلود)

نامزدها و برندگان اسکار 2020 ؛ بهترین های سینمای جهان در آکادمی


شبکه تعاملی (Second Screen)

در قسمت “شبکه تعاملی” می‌توانید از طریق گوشی موبایل خود و با استفاده از اپلیکیشن روبیکا، به سادگی با برنامه‌های تلویزیونی در ارتباط و تعامل باشید. از جمله برنامه‌هایی که در حال حاضر در این اپلیکیشن یافت می‌شوند، می‌توان از برنامه بهار نارنج، فوتبال 120، صبح بخیر ایران، به خانه بر می‌گردیم، پایش، حالا خورشید و چندین و چند برنامه تلویزیونی دیگر نام برد.

موسیقی (Mega Music)

در بخش “موزیک” می‌توانید به لیست قابل توجهی از موسیقی‌هایی در سبک‌های مختلف دسترسی داشته باشید که از جمله این سبک‌های موسیقیایی می‌توان به پاپ، راک ایرانی، سنتی و تلفیقی اشاره کرد. موزیک‌های ارائه شده در این بخش با بهترین کیفیت در دسترس مخاطبان قرار گرفته و همچنین می‌توانید لیستی از آهنگ‌های مورد علاقه خود ایجاد کنید.


بیشتر بخوانید:

برندگان امریکن موزیک اواردز 2019 ؛ بهترین های موسیقی جهان در سال 2019

پرفروش ترین فیلم های 2019

بهترین فیلم های 2019


پخش زنده (Mega TV)

در بخش “پخش زنده” می‌توانید برنامه‌های تلویزیونی را به طور زنده به نظاره بنشینید. با رسانه تصویری روبیکا، امکان انتخاب ترتیب پخش برنامه‏ها یا توقف و پخش مجدد آنها را داشته و می‌توانید برنامه‌های تلویزیونی مورد علاقه خود را در هر زمانی که تمایل داشتید، مشاهده کنید.

دنیای آموزش (Mega Learn)

در بخش “دنیای آموزش”، به منابع و محتوای گسترده آموزشی دسترسی داشته، در کلاس‌های درس آنلاین با امکان پخش مستقیم و زنده شرکت کرده و در دوره‏های آزاد انبوه آنلاین (MOOC) شرکت کنید.

خرید شارژ (Mega Pay)

در بخش “خرید شارژ” می‌توانید با وارد کردن شماره تلفن و انتخاب مبلغ مورد نظر خود، تلفن همراه خود را به راحتی شارژ کنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های ترسناک 2020 ؛ مروری بر ترسناک ترین فیلمهای سینمایی سال جدید

بهترین فیلم های ترسناک 2019 ؛ مروری بر ترسناک ترین فیلم های سینمایی سال جدید

دنیای سلامت (Mega Health)

در بخش “دنیای سلامت” می‌توانید به دریای بیشماری از محتوای آموزشی در حوزه سلامت و تندرستی دسترسی پیدا کنید. از جمله مواردی که در این بخش قابل مشاهده است، می‌توان به کمک‌های اولیه، تغذیه، سبک زندگی، بیماری‌های قلبی، دیابت، افسردگی، فشار خون، بیماری‌های منتقل شده از حیوان، آلزایمر و سکته مغزی اشاره کرد.

بروزرسانی 18 فروردین: با توجه به افزایش دیدگاه‌های کاربران و شایعاتی که به گوش می‌رسد، به نظر می‌رسد طرح رایگان اینترنت اپلیکیشن روبیکا تنها تا 15 فروردین اجرایی بود. کاربران مختلفی با سیم‌کارت‌های ایرانسل و همراه اول (چه با بسته اینترنتی و چه بدون بسته دیتا)، با روبیکا کار کرده‌اند اما حجم بسیار زیادی از آن‌ها مصرف شده است.

بنابراین به کاربران عزیز تکراتو توصیه می‌کنیم پیش از استفاده از اپ روبیکا، حتما این برنامه را تست کرده و بعد از چند دقیقه استفاده، مقدار حجم مصرفی اینترنت خود را چک کنند. همچنین در مقاله “از تبلیغات میلیاردی تا اینترنت رایگان در اپلیکیشن روبیکا، آیا Rubika از تلگرام جاسوسی می‌کند؟” به طور کامل در این خصوص و همچنین تمامی حواشی و ابهامات پیرامون این اپلیکیشن صحبت کرده‌ایم.

شما نیز تجربیات خود را درباره استفاده و کار با اپلیکیشن روبیکا با ما و دیگر دوستانتان به اشتراک بگذارید. قطعا نظرات شما در این خصوص ارزشمند خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (305 نظر)

    اینجا که میگه فعالیت در بخش تعاملی یا…. چطوریه؟؟،،،،،؟؟؟؟

    پاسخ

    من دوبار این برنامه رو با دو تا بسته چک کردم ، هردو بار دیدم از حجم بسته ام کم میشه
    تمام دسترسی به اینترنت های برنامه هام هم بسته بودم از بسته ١٠٠٪؜ تو برنامه همراه من اسکرین شات گرفتم بعدش هم بسته ام رو چک کردم بازم کم شد👎👎👎
    خواهشاً برای این سبک از مال مردم خوری ها از هنرمندای محبوب جامعه برای تبلیغ استفاده نکنین

    پاسخ

    عالیه چون کلی فیلم و کارتون داره موزیک به روز و همچنین جایزه

    پاسخ

    من واقعا گول خوردم با روبیکا دیشب ساعت دو تکرار قسمت ۱۷ پایتخت و ی نیم ساعت از مردان اهنین رو با روبیکا تماشا کردم وقتی صبح چک کردم دیدم ۸۷۰ مگا بایت حجم بستم فرت شد رفت چرا ب مردم دروغ میگین همش رایگانه واقعا دزدیه میگن هیچ گربه ای برای رضای خدا موش نمیگیره همینجاست

    پاسخ

    سلام لینک روبیکا برای ios کار نمیکنه و سیب اپ دانلود نمیشه لطفاً راهنمایی کنید

    پاسخ

    کجای این برنامه ی مزخرف رایگانه؟؟ من فقط یه ساعت ازش استفاده کردم بیشتر از یک گیگ از نتم رو دزدید
    اخه تاکی دروغ و دزدی؟؟؟ لعنت ب شماهایی ک دارین تبلیغ دروغین میکنین دزدای بی صفت و بی شرف
    لعنت ب رسانه ی ملی ک تبلیغش میکنه
    ب هیج وجه نصبش نکنین
    دزدای بی همه چیز

    پاسخ

    زمانی که فیلمی رو تو روبیکا ذخیره میکنیم چگونه پیداش کنیم

    پاسخ

    سلام واقعا از اینترنت کم میشه یا نه ؟
    اگه کم میشه پس چرا تو تلویزیون انقد تبلیغ میکنه رایگانه ؟

    پاسخ

    متاسفم واسه تک تک سازندگانش !!
    حتی اگه بسته ی همراه اول هم داشته باشی باز هم کم میشه …!!!سریع تر حذفش کنید دوستان

    پاسخ

    اخه اینا دیگه کی هستند نت رو گرون می فروشن بعد میخوان با این اپ های دروغ سر ما کلاه بزارن یعنی خاک توی سر بدبختشون بدبختا عوضی دروغ گو

    پاسخ

    نصب نکنید همش دروغه اینو شاید همون بابک زنجانی یا همون رئییس بانک آرمان درست کردند یاهم بالا بالاها دیدن که دزدی ها زیاده گفتند بیایین یکی دیگه هم بزاریم مردم رو بدبخت کنیم ۶ گیگ بسته داشتم تو ۴ روز بردش همش دروغه اگه بری تو اینستا ۵ روز لایو بدی اینقدر نمی بره نچ نچ نچ واقعا برای این مملکت متاسفم

    پاسخ

    روبیکا جدیدا حجم اینترنتی مردم رو میخوره و یک لیوان آبم روش.به هرجاهم ایمیل میزنی میگن درحال برسی هستن درست میشه.حجم اینترنتی هم که از مردم به تاراج رفته رو هم برنمیگردونن.

    پاسخ

    عجب ادمای دروغ گویی هستن

    پاسخ

    مگه مجبورید دروغ بگید اینترنت کم میکنه گدا گشنه ها

    پاسخ

    چرا اخه دروغ میگید این که داره انترنت مصرف میکنه کلی از اینترنتم هدر رفت چقدر دروغ خسته شدیم مگه مجبورید

    پاسخ

    شنیده بودم از اینترنت کم نمیکنه رفتم تو نرم افزارش دیدم برنامه به این کاملی و شیکی ساختن دمشون گرم! بعد فهمیدم که مثل چی نت میخوره.

    پاسخ

    سلام چرا نمیتونم داخل برنامه روبیکا قسمت سرویس قسمت ثبت نظر پیام بدم وقتی کامنت میزارم میزنه ارسال شد ولی تو لیست کامنتا نمیاد نظرم اصلا لطفا راهنمایی کنین

    پاسخ

    با سلام من در انگلیس هستم و برای باز نمودن روبیکا از من وارد کردن تلفن می خواهد . چگونه میتوانم شماره خود را وارد کنم؟ با تشکر

    پاسخ

    سلام. من طرح اینترن پت ایرانسل دارم و شروع به دیدن فیلم کردم و بعد از گذشت هفت دقیقه از فیلم به تنظیمات گوشی رفتم و از قسمت مصرف ترافیک داده به مقدار مصرف شده ی اینترنتم نگاه کردم که نرم افزار روبیکا بعد از گذشت هفت دقیقه 187 mb از حجم اینترنت من رو مصرف کرده. مسلما این نرم افزار اینترنت رایگان نداره مگر اینکه روش خاصی برای فعال کردنش وجود داشته باشه

    پاسخ

    چرا دروغ میگین هم شارژم صفر کرد هم حجم اینترنتم داره کم میشه

    پاسخ

    چرا نظر منو رد میدین .
    اینکه دزدین و علنی دارین سره کردم کلاه میزارین. الان یک بسته 1ماه رو ظرف 24ساعت خورده و کسی هم پاسخگو نیست. واقعا متاسفم

    پاسخ

    آخه چرا دروغ میگین الان یک بسته 4گیگ یکماهه رو ظرف یک روز خلاص کرده، اینقدر بدبخت شدین که توی رسانه ملی تبلیغ دروغ میکنین و سره مردم کلاه میزارین. من به همراه اول تماس گرفتم و شکایت کردم هرکسی هم که مشکل شارژ پولی برخورده تماس بگیره شکایت کنه . آیا کسی پاسخگو میشع واقعا

    پاسخ

    آخه چرا دروغ میگین الان 3روزه که داره از شارژم میخوره و یک بسته 4گیگ یکماهه رو ظرف یک روز خلاص کرده، اینقدر بدبخت شدین که توی رسانه ملی تبلیغ دروغ میکنین و سره مردم کلاه میزارین. من به همراه اول تماس گرفتم و شکایت کردم هرکسی هم که مشکل شارژ پولی برخورده تماس بگیره شکایت کنه . آیا کسی پاسخگو میشع واقعا

    پاسخ

    دروغه حجم نت منو کامل خورد همراه اول تا هفته اول رایگان بود بعدش نه

    پاسخ

    دروغ،دروغ،دروغ
    من دیشب با روبیکا 1 ساعت داشتم فیلم میدیدم که برام پیام از همراه اول اومد که نوشته بود بسته اینترنت شما به پایان رسیده، من حدود 1.5 گیگابایت حجم داشتم که به وسیله روبیکا تمام شد
    قابل توجه اونهایی که قسم خوردن از حجمشون کم نمیکنه !
    منم قسم میخورم که ۱.۵ گیگ از حجمم کم شد
    آخه ما چقدر مردم ساده لوحی هستیم
    بیایید کمی فکر کنیم! آخه چرا باید یه برنامه رایگان (رایگان) یک خدمات اینچنینی را به طور مجانی در اختیار مردم بزاره
    فقط 3 دلیل وجود داره
    1- یا دروغ میگه
    ۲- یا برای جاسوسی طراحی شده
    ۳- هر دو گزینه صحیح میباشد

    پاسخ

    جرا هرچی از برنامه روبیکا استفاده می کنم امتیازم به روز نمیشه و افزایش پیدا نمیکنه؟الان ۳ روز دازم فیلم می بینم ولی انگار نه انگار تمتیازم زیاد نمیشه؟!!!

    پاسخ

    کل حجم بسته رو خورد این اپ داغون
    کجاش رایگانه…….!!!!
    اگه رایگانش هم درست شه سه ماه دیگه پولی میشه
    پاکش کننین

    پاسخ

    چرنده 15000 هزار تومان از شارژ من کم کرد. به همراه اول زنگ. میزنی میگه به من مربوط نیست.

    پاسخ

    ببخشید چطور میشه فیلم هارو نگاه کرد؟ من پلی رو میزنم ولی نمیاد!

    پاسخ

    اولا این برنامه هیچ شماره تماس نداره و پاسخ گو نیست .بنده و دوستم برا شارژ اقدام کردیم پول از حساب برداشت شد ولی شارژ صورت نگرفت و پیگیری از اپراتور مربوطه شدیم گفتند به حساب ما نیامده و روبیکا کسر کرده…نکنه شماره و رمزهای نت رو هم دارندو بعدا کل حساب خالی بشه!!!!!@

    پاسخ