;
coinex

بهترین نرم افزارهای مدیریت پسورد 2020 ؛ از اطلاعات خود محافظت کنید!

برنامه های مدیریت رمز برای حفظ ایمنی اکانت های شما ساخته شده‌اند. در این مطلب بهترین نرم افزارهای مدیریت پسورد 2020 را معرفی کرده‌ایم.

بهترین نرم افزار مدیریت پسورد می‌تواند امنیت شما و دنیای مجازیتان را به میزان زیادی بالا ببرد. بیشتر ما چند حساب مختلف در فضای مجازی داریم و ممکن است که خیلی راحت به استفاده از یک رمز برای همه آن‌ها عادت کنیم. بنابراین لازم است بهترین برنامه مدیریت پسورد را داشته باشیم و نحوه ساخت پسورد قوی را بدانیم تا ایمن بمانیم.

استفاده از یک رمز یکسان برای چند اکانت راحتی کاربر را به دنبال دارد، اما او را با یک خطر جدی مواجه می‌کند؛ این خطر که اگر فقط یکی از سایت های دارنده حساب کاربر هک شود، رمز سایر حساب هایش هم فاش می‌شود. داشتن پسورد قوی از مهمترین نکات امنیتی برای حفاظت در برابر هکرها است.

بهترین نرم افزار مدیریت پسوردنه تنها از سختی شما برای به خاطر سپردن چندین رمز برای چندین اکانت کم می‌کند، بلکه با ایجاد رمزهای قوی و غیرقابل حدس و ذخیره آن‌ها در یک گاوصندوق مجازی رمزدار امنیت حساب های آنلاین شما را نیز بیشتر می‌کند. مطالعه مقالات زیر منجر به افزایش امنیت شما را در فضای مجازی می‌شود.

بهترین مقالات آموزشی تکراتو در حوزه امنیت:

انتخاب یبهترین برنامه های مدیریت پسورد 2020 یک تصمیم مهم است، به همین دلیل ما با تست کردن چندین برنامه مدیریت رمز مطرح موجود در بازار سعی کرده‌ایم که بهترین نرم افزارهای مدیریت پسورد 2020 را به شما معرفی کنیم.

بسیاری از بهترین برنامه های مدیریت پسورد 2020 دارای حساب رایگان و پولی هستند و این امکان را به شما می‌دهند که حساب مورد نظرتان را با توجه به نیازها و بودجه خود انتخاب کنید. با تکراتو همراه باشید.

بهترین نرم افزارهای مدیریت پسورد 2020

نرم افزار مدیریت پسورد دش لین (Dashlane)

قابلیت‌های فراوان یکی از بهترین نرم افزارهای مدیریت پسورد 2020

دش لین (Dashlane): یک نرم افزار مدیریت پسوورد عالی با قابلیت‌های فراوان

  • پلاگین‌های مرورگری برای بروزرهای: ادج، کروم و فایرفاکس
  • سیستم عامل‌های قابلیت پشتیبانی: مک او اس، ویندوز، اندروید و iOS
  • هزینه: ماهانه 3.33 دلار

نقاط قوت:

  • همگام سازی آسان بین چند دستگاه
  • مجهز به وی پی ان
  • ذخیره سازی امن اسناد

نقاط ضعف:

  • قیمت بالای اکانت های پولی

نسخه رایگان دش لین بهترین نرم افزار مدیریت پسورد برای یک دستگاه است و توانایی ذخیره سازی اطلاعات ورود بیش از 50 حساب را در یک صندوقچه مجازی امن با قابلیت تایید هویت چند فاکتوری دارد. توانایی این برنامه، به عنوان یکی از بهترین برنامه های مدیریت پسورد 2020 ، مانند لست پس بیش از وارد کردن رمز است؛ این برنامه ، مانند سایر برنامه های فهرست بهترین نرم افزار مدیریت پسورد 2020 می‌تواند انواع اطلاعات را در خود ذخیره و فرم‌های دارای آدرس تحویل و اطلاعات تماس را به طور خودکار پر کند.

پیش از این در تکراتو بهترین نرم‌افزارهای کامپیوتر در سال 2020 را مفصلا بررسی کرده بودیم.

پیشنهاد می‌شود مطالب زیر را از دست ندهید:

دش لین یکی از بهترین نرم افزارهای مدیریت پسورد 2020 است و نسخه پولیش قابلیت‌های بیشتری را نیز در اختیار شما می‌گذارد. نسخه پولی دش لین نه تنها می‌تواند همه رمزهایتان را بین همه دستگاه‌هایتان همگام سازی کند، بلکه از اطلاعات شما در مقابل حملات سایبری کاربران دارک وب هم محافظت می‌کند و اگر که اطلاعاتتان سرقت شود، شما را مطلع می‌سازد.

نسخه پولی دش لین به قابلیت ذخیره فایل (مناسب برای اسناد شناسایی اسکن شده، بیمه نامه‌ها و رسیدها) و یک وی پی ان برای وب گردی امنتر هم مجهز است. البته باید به این نکته اشاره کرد که همه این ویژگی‌ها هزینه هم دارند و طرح پریمیوم این برنامه یکی از گرانترین گزینه‌های موجود در جهان است، اگرچه که ویژگی‌های منحصربفرد این برنامه هزینه‌های گرانش را توجیه می‌کنند.

نرم افزار مدیریت رمز عبور لست پس (LastPass)

بهترین نرم افزار مدیریت پسورد با ویژگی‌های طراحی متفکرانه

لست پس (LastPass): یک نرم افزار مدیریت پسوورد با کاربرد آسان و ویژگی‌های طراحی متفکرانه

  • پلاگین‌های مرورگری برای بروزرهای: ادج، کروم، اینترنت اکسپلورر، اپرا و فایرفاکس
  • سیستم عامل‌های قابلیت پشتیبانی: اندروید و iOS
  • هزینه: ماهانه 3.0 دلار

نقاط قوت:

  • کاربرد آسان
  • مجهز به قابلیت تایید هویت چند فاکتوری
  • بهترین نرم افزار مدیریت پسورد
  • دارای لوگین‌های نرم افزار موبایل

نقاط ضعف:

  • قفل کردن گه گاهی سرور نرم افزار

لست پس کاربرد آسان، امنیت بسیار بالا و ویژگی‌های بسیار خوبی دارد و در دو نسخه پولی و رایگان عرضه می‌شود. این نرم افزار، بهترین برنامه های مدیریت پسورد 2020 ، مدیریت رمز همه اطلاعات شما را با قابلیت رمزگذاری AES 256 بیتی دارای PBKDF2 SHA-256 ذخیره می‌کند.

توانایی ذخیره کردن اطلاعات کارت‌های اعتباری، آدرس‌های تحویل، وارد کردن خودکار آن‌ها در هنگام انجام خریدهای آنلاین و همچنین ذخیره سازی نوت‌های رمزگذاری شده و جزئیات بیمه نامه ‌ها تنها بعضی از ویژگی هایی هستند که لست پس را به یکی از بهترین نرم افزارهای مدیریت پسورد 2020 تبدیل کرده‌اند.

علاوه بر پسورد قوی و مطمئن کامپیوتر عناصر قوی دیگر هم نیاز دارد:

نسخه رایگان لست پس منحصربفرد است، اما نسخه پولی آن در قبال هزینه‌ای بسیار اقتصادی ویژگی‌های خیلی بهتری را در اختیار شما می‌گذارد. توانایی وارد شدن به نرم افزارهای نصب شده روی گوشی کاربر و جلوگیری از دسترسی پیدا کردن سایر افراد به ایمیل‌ها و شبکه‌های اجتماعی کاربر بعد از گم شدن گوشی تنها بعضی از این ویژگی‌ها هستند.

یکی از قابلیت‌های محبوب لست پس ویژگی تایید هویت چند فاکتوری آن است که با ارائه یک فرم اضافی در هنگام وارد شدن به یک اکانت از سرقت اطلاعات کاربر جلوگیری می‌کند.

نرم افزار کیپر پسورد منیجر (Keeper Password Manager)

بهترین نرم افزار مدیریت پسورد 2020 برای خانواده‌ها

کیپر پسوورد منیجر (Keeper Password Manager): یک نرم افزار مدیریت پسوورد عالی برای خانواده‌ها

  • پلاگین‌های مرورگری برای بروزرهای: سافاری، ادج، کروم، اینترنت اکسپلورر، اپرا و فایرفاکس
  • سیستم عامل‌های قابلیت پشتیبانی: مک او اس، ویندوز، لینوکس، اندروید و iOS
  • هزینه: سالانه 59.99 دلار

نقاط قوت:

  • دارای قابلیت پشتیبانی تعداد نامحدودی دستگاه
  • مجهز به قابلیت تشخیص هویت بیومتریک
  • دارای قابلیت به اشتراک گذاری ایمن فایل‌های ضبط شده صوتی

نقاط ضعف:

  • نداشتن نسخه رایگان

کیپر پسورد منیجر نسخه رایگان ندارد، ولی شما می‌توانید قبل از خریدن این محصول، بهترین برنامه های مدیریت پسورد 2020 ، از نسخه آزمایشی 30 روزه رایگان آن استفاده کنید. کیپر یکی از پیچیده‌ترین نرم افزارهای مدیریت رمز موجود در بازار است و نه تنها برای مرورگرهای مشهو پلاگین ارائه می‌کند، بلکه توانایی پشتیبانی سیستم عامل‌های مک او اس، ویندوز، لینوکس، اندروید و iOS را هم دارد.

این محصول قابلیت امنیتی بیومتریکی گوشی‌های موبایل را هم پشتیبانی می‌کند و می‌تواند اطلاعات شما را بین تعداد نامحدودی دستگاه همگام سازی کند.

با بهترین لوازم جانبی تکنولوژی آشنا شوید:

کیپر مانند لست پس در صورت سرقت شدن یکی از رمزهایتان شما را مطلع می‌کند و قابلیت هشدار دادن به شما در صورت ضعیف بودن رمز، استفاده مجدد از آن و کمک به شما در تعیین رمزهای قدرتمند را هم دارد. این محصول به عنوان یکی از بهترین نرم افزارهای مدیریت پسورد 2020 یک طرح خانوادگی عالی را هم ارائه می‌کند.

این ویژگی علاوه بر محافظت از اطلاعات ورود اعضای خانوادتان، امکان به اشتراک گذاری ایمن فایل بین شما و اعضای خانوادتان را فراهم می‌کند و یک ابزار پیام رسانی رمزگذاری شده قوی را نیز در قالب جایگزینی برای واتساپ در اختیارتان می‌گذارد.

نرم افزار مدیریت پسورد روبو فرم (RoboForm)

  بهترین نرم افزار مدیریت پسورد 2020 اقتصادی

روبو فرم (RoboForm): یک نرم افزار مدیریت پسوورد ایمن و بسیار اقتصادی

  • پلاگین‌های مرورگری برای بروزرهای: سافاری، ادج، کروم، اینترنت اکسپلورر، اپرا و فایرفاکس
  • سیستم عامل‌های قابلیت پشتیبانی: اندروید و iOS
  • هزینه: سالانه 16.68 دلار

نقاط قوت:

  • قیمت بسیار اقتصادی
  • قابلیت ذخیره سازی اطلاعات به صورت آنلاین و در حافظه خود دستگاه
  • قابلیت تایید هویت چند فاکتوری

نقاط ضعف:

  • نداشتن قابلیت همگام سازی رایگان

روبو فرم بهترین نرم افزار مدیریت پسورد با پلاگین‌هایی برای مرورگرهای مشهور و همچنین توانایی پشتیبانی سیستم عامل‌های اندروید و iOS است. نسخه رایگان این نرم افزار، بهترین برنامه های مدیریت پسورد 2020 ، کارایی بالایی دارد و یک گاو صندوق مجازی ایمن را برای ذخیره سازی اطلاعات ورودتان به همراه یک ابزار شناسایی کننده رمزهای ضعیف و تکرار شده و ابزار ایجاد کننده رمزهای قوی ترکیبی در اختیارتان می‌گذارد.

ارزان‌قیمت‌ها و اقتصادی‌های 2020 در تکراتو دنبال کنید:

نسخه رایگان روبو فرم برخلاف نسخه رایگان لست پس رمزهای کاربر را بین چند دستگاه همگام سازی نمی‌کند و به همین دلیل برای استفاده از این قابلیت شما مجبور هستید که نسخه پریمیوم آن را بخرید.

البته باید به این نکته اشاره کرد که نسخه پولی این برنامه، که از جمله بهترین برنامه های مدیریت پسورد 2020 به شمار می‌رود، با قیمتی بسیار اقتصادی عرضه شده است. این نسخه به عنوان یکی از بهترین نرم افزارهای مدیریت پسورد 2020 ویژگی‌های بسیار خوبی را نیز نظیر قابلیت به اشتراک گذاری ایمن اطلاعات ورود به حساب، تایید هویت چند مرحله‌ای و پشتیبانی 24 ساعته 7 روزه در اختیارتان می‌گذارد.

نرم افزار کی پس پسوورد سیف (KeePass Password Safe)

  بهترین نرم افزار مدیریت پسورد 2020 غیرتجاری

کی پس پسوورد سیف (KeePass Password Safe): یک نرم افزار مدیریت پسوورد غیرتجاری برای کاربران حرفه‌ای

  • پلاگین‌های مرورگری برای بروزرهای: سافاری، ادج، کروم، اینترنت اکسپلورر، اپرا و فایرفاکس
  • سیستم عامل‌های قابلیت پشتیبانی: ویندوز، اندروید و iOS
  • هزینه: نامشخص

نقاط قوت:

  • همگام سازی آسان بین چند دستگاه
  • مجهز به وی پی ان
  • ذخیره سازی امن اسناد

نقاط ضعف:

  • قیمت بالای اکانت‌های پولی

کی پس پسوورد سیف ، به عنوان یکی از بهترین نرم افزارهای مدیریت پسورد 2020 ، زیباترین نرم افزار مدیریت رمز جهان نیست، اما امنیت بالایی را ارائه می‌کند، توانایی پشتیبانی چند کاربر را دارد و این امکان را هم برای کاربرش فراهم می‌کند تا برای افزایش قابلیت‌هایش پلاگین دانلود و نصب کند. قابلیت تولید رمز کی پس می‌تواند اطلاعات ورود آزار دهنده سایت‌های خاص را بسازد و رمزهای ضعیف را به شما معرفی کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین کوادکوپترهای 2020 جهان

گرانترین خانه های جهان در سال 2020

توانایی نصب پرتابل، اجرا از روی فلش مموری بدون نیاز به نصب روی رایانه، وارد کردن اطلاعات انواع فرم‌ها و ماهیت تنظیم پذیر از ویژگی‌هایی هستند که این محصول را به یکی از بهترین نرم افزارهای مدیریت پسوورد 2020 جهان تبدیل کرده‌اند.

این نرم افزار مرجع باز است و به همین دلیل امکان شناسایی راحت مشکلات امنیتی و حل آن‌ها وجود دارد. کی پس پسوورد سیف انواعی از افزونه‌های مرورگری و نرم افزارهای واسط را پشتیبانی می‌کند و به این نحو می‌تواند پایگاه داده‌هایش را با مرورگر شما و گوشی‌های موبایلتان یکپارچه کند.

این نرم افزار راحتی برنامه های مدیریت رمز تجاری را ندارد، اما برای کاربران علاقمند به ذخیره سازی رمز و اطلاعات در حافظه محلی یک دستگاه گزینه بسیار خوبی است.

با این همه هکرها، چه کلاه سفید‌ها چه کلاه سیاه‌ها، هم دنیای خودشان را دارند 🙂

.

منبع: techradar

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر