;
coinex

راهنمای خرید بهترین گوشی ال جی 2020 در بازار ؛ کدام گوشی ال جی را بخریم؟

ال جی شهرت خوبی در صنعت الکترونیک دارد و گوشی های خوبی را هم عرضه کرده است. در این مطلب راهنمای خرید بهترین گوشی ال جی 2020 در بازار را ارائه کرده‌ایم.

ال جی زمانی محبوبیت بسیار بیشتری داشت، اما نباید فکر کنید که کیفیت گوشی هایش هم اکنون به میزان زیادی افت کرده‌اند. این شرکت باید درباره گوشی هایش بیشتر تبلیغ کند تا بتواند سهم بیشتری را از بازار فروش گوشی هوشمند نصیب خود سازد.

اگر به دنبال یک گوشی استاندارد برای انجام کارهای روزمره خود هستید، محصولات ال جی گزینه‌های بسیار خوبی برای شما محسوب می‌شوند و بد نیست بدانید که بعضی از آن‌ها ویژگی‌های بسیار جالبی را نیز برای ارائه کردن دارند. قابلیت‌های کنترل فرامین حرکتی و اسکن رگ جی 8 تینکیو و قابلیت‌های اتصال 5 جی و آپشن نمایشگر دوگانه وی 50 تینکیو بعضی از این ویژگی‌ها هستند.

اگر هم که از طرفداران برند ال جی هستید و می‌خواهید یکی از گوشی های جدید این برند را بخرید، باز هم خواندن این مطلب به شما کمک می‌کند زیرا در این نوشتار راهنمای خرید بهترین گوشی ال جی 2020 در بازار را ارائه کرده‌ایم. با تکراتو همراه باشید.

راهنمای خرید بهترین گوشی ال جی 2020 در بازار در یک نگاه

  • ال جی جی 7 تینکیو  (LG G7 ThinQ)
  • ال جی وی 40 تینکیو  (LG V40 ThinQ)
  • ال جی جی 8 تینکیو  (LG G8 ThinQ)
  • ال جی وی 50 تینکیو  (LG V50 ThinQ 5G)
  • ال جی جی 8 ایکس تینکیو  (LG G8X ThinQ)
  • ال جی کی 30 2019 (LG K30 2019)
  • ال جی وی 30 (LG V30)
  • ال جی جی 6 (LG G6)
  • ال جی وی 35 تینکیو (LG V35 ThinQ)
  • ال جی استایلو 4 (LG Stylo 4)
  • ال جی کیو 7 پلاس (LG Q7 Plus)
  • ال جی کی 8 2018 (LG K8 2018)

ال جی جی 7 تینکیو

جی 7 تینکیو
بهترین گوشی ال جی 2020

جی 7 تینکیو یکی از دو گوشی پرچمدار 2019 ال جی است. این محصول زیر سایه سنگین وی 40 قرار گرفته است، ولی به دلیل داشتن قیمت ارزانتر و سخت افزارهای خوب توانسته است در این راهنمای خرید بهترین گوشی ال جی 2020 در بازار برای خود جا باز کند. جی 7 تینکیو به پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 845 مجهز است و قدرت پردازشی بسیار خوبی را در اختیار شما می‌گذارد. یک نمایشگر 6.1 اینچی OLED زیبا با رزولوشن عالی، بدنه دارای کاور شیشه‌ای پشتی، مجموعه دوربین‌ کارآمد و خروجی صوتی عالی از دیگر ویژگی‌های مثبت این محصول هستند.

ال جی وی 40 تینکیو

وی 40 تینکیو
بهترین گوشی ال جی 2020

وی 40 تینکیو برادر بزرگتر جی 7 محسوب می‌شود. این گوشی هوشمند از یک نمایشگر 6.4 اینچی OLED روشن و واضح با قابلیت پخش محتویات HDR10، دوربین اصلی سه گانه و دوربین سلفی دوگانه بهره می‌برد و توانایی ضبط فیلم‌های HDR10 را هم دارد. متاسفانه ال جی در ساخت این گوشی هوشمند هم از پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 845 استفاده کرده است، ولی رم 6 گیگابایتی این محصول تا حدی ضعف‌های این تراشه را در مقایسه با یک تراشه اسنپدراگون 855 جبران می‌کند. این گوشی هوشمند مانند مدل جی 7 یک ناچ هم روی صفحه نمایش خود دارد.

بیشتر بخوانید:

 

 

چهار داک 32 بیتی، قابلیت پشتیبانی صدای محیط  DTS:X، شاخص مقاومتی IP68 در برابر نفوذ آب و ذرات گرد و خاک و شاخص مقاومتی MIL-STD-810G در برابر ضربه از دیگر ویژگی‌های مثبت وی 40 تینکیو هستند که آن را در این راهنمای خرید بهترین گوشی ال جی 2020 در بازار قرار داده‌اند.

ال جی جی 8 تینکیو

جی 8 تینکیو
بهترین گوشی ال جی 2020

جی 8 تینکیو گوشی آینده نگرانه ال جی محسوب می‌شود. این اسمارت فون زیبا به واسطه قابلیتی به نام Hand ID رگ‌های دست کاربرش را شناسایی و از این طریق قفل خود را باز می‌کند. جی 8 تینکیو به قابلیت پشتیبانی فرامین حرکتی هوایی هم مجهز شده است تا کاربر بتواند با حرکت دادن گوشی در هوا از آن استفاده کند.

بیشتر بخوانید:

این دو ویژگی کارایی چندان خوبی ندارند و به همین دلیل می‌توان گفت که جی 8 تینکیو با انجام کامل تعهداتش فاصله دارد، با این حال پردازشگر پیشرفته و نمایشگر واضح این اسمارت فون زیبا ناکارآمدی دو قابلیت آینده نگرانه‌اش را کمرنگ می‌کنند. نمایشگر جی 8 تینکیو وظیفه اسپیکر آن را نیز انجام می‌دهد.

ال جی وی 50 تینکیو 5 جی

وی 50 تینکیو 5 جی
بهترین گوشی ال جی 2020

وی 50 تینکیو جی 5 اولین گوشی هوشمندی محسوب می‌شود که ال جی با فناوری اتصالی 5 جی عرضه کرده، اما در اصل همان ال جی وی 40 است. این گوشی هوشمند مانند وی 40 قابلیت نمایشگر دوگانه را ارائه می‌کند، اما علاوه بر این ویژگی از چند جنبه معدود هم بهینه سازی شده است.

وی 50 تینکیو جی 5 به دلیل قیمت گرانش در این لیست بعد از وی 40 قرار گرفته است؛ این محصول از بعضی از گوشی های 5 جی خوشنام موجود در بازار نیز گرانتر است، ولی باز هم یک اسمارت فون منحصربفرد محسوب می‌شود زیرا طراحی زیبا و ویژگی‌ها و سخت افزارهای کارآمدی را ارائه می‌کند.

ال جی جی 8 ایکس تینکیو

جی 8 ایکس تینکیو
بهترین گوشی ال جی 2020

علت قرار گیری جی 8 ایکس تینکیو در این راهنمای خرید بهترین گوشی ال جی 2020 در بازار این است که مزایای یک گوشی تاشو را با قیمتی اقتصادی ارائه می‌کند و این تنها یکی از دلایلی است.

بیشتر بخوانید:

تفاوت جی 8 ایکس تینکیو با سایر گوشی های دارای نمایشگر تاشو مانند سامسونگ گلکسی فولد در این است که این اسمارت فون یک نمایشگر ثانویه جداگانه را در اختیارتان می‌گذارد و به همین دلیل برای مشاهده همزمان دو نرم افزار جداگانه عملکرد بهتری دارد.

طراحی این گوشی هوشمند عامه پسند نیست و تنها توجه مثبت افراد خاصی را به خود جلب می‌کند، اما دو نمایشگر آن در کنار پردازشگر اسنپدراگون 855 کوالکامش به راحتی نیازهای افراد مختلف را پوشش می‌دهد.

ال جی کی 30 2019

کی 30 2019
بهترین گوشی ال جی 2020

کی 30 2019 به شما نشان می‌دهد که ال جی در ساخت گوشی های اقتصادی هم مهارت خوبی دارد. این گوشی هوشمند تنها 139 دلار قیمت دارد و برای افرادی مناسب است که به دنبال یک اسمارت فون اقتصادی هستند یا این که می‌خواهند کمی از طعم فناوری را هم به زندگی خود اضافه کنند.

کی 30 2019 به یک نمایشگر 5.3 اینچی 720 در 1280 پیکسلی TFT کارآمد مجهز شده است و به کمک باتری 2880 میلی آمپر ساعتی و پردازشگر اسنپدراگون 425 کوالکامش به راحتی کارهای روزمره شما را انجام می‌دهد. حافظه داخلی پایه 32 گیگابایتی و توانایی پشتیبانی کارت حافظه میکرو SD از دیگر ویژگی‌هایی هستند که برای کی 30 2019 در این راهنمای خرید بهترین گوشی ال جی 2020 در بازار جا باز کرده‌اند.

ال جی وی 30

وی 30
بهترین گوشی ال جی 2020

وی 30 ویژگی‌های محبوب زیادی دارد. در مورد این اسمارت فون زیبا می‌توان گفت که ال جی مدل جی 6 را گرفته، آن را به طور اساسی ارتقاء داده و در قالب این محصول ارائه کرده است. وی 30 طراحی بسیار زیبایی دارد و یک نمایشگر خوب را نیز در کنار راندمان بالای صوتی و دوربین‌هایی قدرتمند در اختیارتان می‌گذارد.

بیشتر بخوانید:

ال جی جی 6

جی 6
بهترین گوشی ال جی 2020

جی 6 هنوز هم یک گوشی قدرتمند است، اگرچه که پردازشگر اسنپدراگون 821 آن کمی قدیمی به نظر می‌رسد. این اسمارت فون کارآمد از اولین گوشی‌هایی بود که با نمایشگر دارای نسبت تصویر 18 به 9 وارد بازار شد و ظاهر بسیار زیبایی نیز دارد. جی 6 به عنوان یکی از اسمارت فون های برجسته این راهنمای خرید بهترین گوشی ال جی 2020 در بازار یک دوربین واید انگل کارآمد و جک هدفون را در در قالب بدنه‌ای با شاخص مقاومتی IP68 ارائه می‌کند.

ال جی وی 35 تینکیو

وی 35 تینکیو
بهترین گوشی ال جی 2020

شاید وی 35 تینکیو ال جی یک گوشی از رده خارج به نظر رسد، اما هنوز آنقدرها هم قدیمی نشده است. این گوشی از تراشه‌ برتر اسنپدراگون 845 سال 2018 با 6 گیگابایت حافظه رم استفاده می‌کند و این قابلیت را دارد تا به خواسته‌های بیشتر کاربران گوشی‌ های هوشمند در دو سال آینده پاسخ دهد. طراحی وی 35 تینکیو کاملا ساده و بدون نمایشگر تمام صفحه، ناچ و مواردی از این قبیل است.

یک صفحه نمایش اولد 6 اینچی و دوربین اصلی با یک لنز اولترا واید انگل و قابلیت ضبط ویدیوی 4 کی اچ دی آر دو مورد از ویژگی‌های مثبتی هستند که این محصول را در این راهنمای خرید بهترین گوشی ال جی 2020 در بازار قرار داده‌اند.

ال جی استایلو 4

استایلو 4
بهترین گوشی ال جی 2020

یک گوشی میان رده لزوماً یک گوشی بد نیست و این قضیه درباره گوشی ال جی استایلو 4 نیز صدق می‌کند. این گوشی هوشمند از یک صفحه نمایش بزرگ 6.2 اینچی مجهز به قلم لمسی و دارای وضوح تصویر فول اچ دی بهره می‌برد، از این رو یک گلکسی نوت اقتصادی محسوب می‌شود. ال جی استایلو 4 سیستم عامل اندروید8.1 ، تراشه اسنپدراگون 450 و یک رم 3 گیگابایتی را روی خود دارد.

بیشتر بخوانید:

ال جی کیو 7 پلاس

کی 7 پلاس
بهترین گوشی ال جی 2020

ال جی کیو 7 پلاس یک نسخه به روز شده از ال جی کیو 7 است و می توانید آن را یک گوشی مناسب با ارزش خرید بالا در نظر بگیرید. کیو 7 پلاس با نمایشگر 5.5 اینچی خود وضوح تصویر فول اچ دی پلاس را ارائه می‌کند. این گوشی هوشمند نمایشگر اولد ندارد، اما حاشیه‌های اطراف نمایشگرش هم ضخیم نیستند. نکته مهم و قابل ذکر این است که کیو 7 پلاس با ویژگی‌های سخت‌افزاری خوبش عیوب و نقص‌های ظاهریش را می‌پوشاند.

تراشه اسنپدراگون 450 این گوشی با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه همراه شده است. این محصول سیستم عامل اندروید 8.1 را اجرا می‌کند و از یک قاب آلومینیومی با شاخص مقاومتی IP68 در برابر نفوذ آب و ذرات گرد و خاک برخوردار است. در نهایت، اگر نمی‌خواهید هزینه زیادی صرف خرید گوشی جدیدتان کنید حتما باید این گوشی را در بین گزینه‌های خرید خود جای دهید.

ال جی کی 8 2018

کی 8 پلاس
بهترین گوشی ال جی 2020

اگر جزو آن دسته از کاربرانی هستید که به یک گوشی هوشمند برای انجام کارهای ضروری مانند تماس گرفتن و ایمیل و پیام دادن نیاز دارید و می‌خواهید یک موبایل مقرون به صرفه بخرید مدل 2018 گوشی ال جی کی 8  انتخاب مناسبی برای شما است. تراشه اسنپدراگون 425 و رم 2 گیگابایتی این اسمارت فون اقتصادی برای انجام کارهای سبک مانند ارسال پیام کوتاه و ایمیل و وب گردی کافی هستند. کی 8 2018 یک صفحه نمایش 5 اینچی با وضوح تصویر اچ دی و کنتراست خوب و بدنه پلاستیکی با حاشیه‌های ضخیم را هم روی خود دارد.

بیشتر بخوانید:

آیا گوشی های ال جی اسمارت فون های خوبی هستند؟

ال جی در صنعت گوشی سازی یک برند پیشرو نیست. این شرکت گوشی های خوبی را با قیمت‌های مختلفی ارائه کرده است، اما محصولاتش توانایی از دور خارج کردن گوشی های اپل، سامسونگ یا گوگل را ندارند. درواقع با خریدن گوشی از ال جی به جای سه برند فوق فقط کمی در هزینه‌های خرید خود صرفه جویی می‌کنید، هرچند که قیمت اسمارت فون های این برند تفاوت چندان زیادی با قیمت اسمارت فون های گوشی سازان چینی مانند وان پلاس، هواوی و … ندارد.

گوشی های ال جی برخلاف گوشی های سامسونگ نرم افزارهای سنگین اضافی زیادی را روی خود ندارند و علاوه بر این به لطف تغییراتی که اخیرا در بخش موبایل سازی این برند اعمال شده است، زودتر از گذشته بروزرسانی‌های نرم افزاری را نیز دریافت می‌کنند. در مجموع می‌توان گفت که این محصولات اسمارت فون های بسیار خوبی هستند و باعث نمی‌شوند که حس کنید از خرید خودتان پشیمان هستید.

در یک گوشی ال جی باید به دنبال چه ویژگی‌هایی باشیم؟

نمایشگر: بیشتر گوشی های ال جی هم اکنون با اندازه نمایشگر بین 5 تا 6.4 اینچی عرضه می‌شوند. اگر دستان کوچکی دارید به شما توصیه می‌کنیم به سراغ اسمارت فون های دارای نمایشگر کوچک این برند بروید زیرا محصولات دارای نمایشگر بزرگ آن شما را با سختی‌هایی از نظر استفاده مواجه می‌کنند. در خرید یک وشی ال جی رزولوشن نمایشگر را نیز باید در نظر بگیرید، اما به این نکته هم توجه کنید که هر چه کیفیت تصویر بیشتر باشد قیمت گوشی هم بالاتر می‌رود. اغلب اوقات گوشی های پیشرفته با رزولوشن 3120 در 1440 پیکسلی و گوشی های اقتصادی با رزولوشن 1280 در 720 پیکسلی عرضه می‌شوند.

دوربین :گوشی های هوشمند از این نظر روز به روز بهتر می‌شوند و بد نیست بدانید که اسمارت فون های ال جی از نظر دوربین حتی می‌توانند با دوربین‌های عکاسی هم رقابت کنند. بعضی از بهترین گوشی های ال جی دوربین‌هایی را با پنج لنز از جمله لنزهای واید انگل و تله فوتو در اختیارتان می‌گذارند و همچنین می‌توانند عکس‌های 16 مگاپیکسلی بسیار زیبایی را با جزئیات بسیار زیادی برای شما ثبت کنند.

قدرت پردازشی: بیشتر گوشی های ال جی به پردازشگرهای کوالکام مجهز هستند، اما قدرت پردازشی آن‌ها متفاوت است. یک پردازشگر سریعتر سرعت بیشتری را ارائه می‌کند و توانایی‌های بهتری را نیز در زمینه انجام چند کار به طور همزمان دارد. در حال حاضر بهترین پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 865 است.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: Lifewire ،techadvisor، techradar و tech

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر