;
coinex

آموزش ساخت بیتموجی در اسنپ چت ؛ بیتموجی چیست و به چه کار می‌آید؟

اپلیکیشن بیتموجی برای ساختن ایموجی شحصی طراحی شده است. با این برنامه‌ی کاربردی می‌توانید آواتار شخصی خودتان را بسازید. ما در این مقاله به آموزش ساخت بیتموجی در اسنپ چت می‌پردازیم و از ویژگی‌های این نرم‌افزار صحبت می‌کنیم.

اپلیکیشن های پیام رسان از جمله محبوب‌ترین و کاربردی‌ترین نرم‌افزارهایی هستند که هر روز از آنها استفاده می‌کنیم. در این اپلیکیشن‌ها، ویژگی‌‌های مختلفی مثل ایموجی‌ها و استیکرها در نظر گرفته شده تا زبان بهتری برای بیان احساسات با دوستان‌مان داشته باشیم.

اما نکته اینجاست که شاید با وجود همه‌ی ایموجی‌ها و استیکرهای موجود، باز هم نتوانیم گزینه‌ی مورد نظرمان را انتخاب کنیم. روش‌های مختلفی برای ساخت ایموجی‌ و استیکر وجود دارد. اما روش جالب دیگری هم هست که به کمک اپلیکیشن بیتموجی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

بیتموجی چیست

بیتموجی چیست

Bitmoji – Your Personal Emoji عنوان یک اپلیکیشن برای ساخت ایموجی و استیکرهای شخصی کاربران و شکستن هر گونه محدودیتی برای اندروید است که توسط Bitstrips توسعه یافته و در مارکت بزرگ گوگل پلی در دسترس قرار می‌گیرد. این اپلیکیشن با بهره بردن از قابلیت‌های متنوع کمک می‌کند تا به آسانی یک استیکر بسازید و آن را در پیام‌رسان‌های مختلف به اشتراک بگذارید.

بیشتر بخوانید:

بر خلاف بسیاری از ابزارهای مشابه، در بیت موجی قدرت انتخاب بسیار بالایی دارید، یک دیتابیس از هزاران آواتار مختلف وجود دارد و قادرید آن ها را به دلخواهتان شخصی سازی نمایید. چشم، دهان، عینک و … را با سلیقه خود انتخاب و آن ها در چشم بر هم زدنی به یک ایموجی زیبا تبدیل کنید. در پایان نیز باید بگوییم که برنامه فوق از یک محیط بسیار ساده و آسان بهره می برد و هر کسی می‌تواند تا از آن استفاده نماید.

ویژگی های نرم افزار بیتموجی:

  • ساخت ایموجی و شکلک دلخواه به سادگی
  • سازگاری با مسنجرهای مختلف
  • قابلیت شخصی سازی هزاران آواتار
  • اشتراک گذاری تصاویر ویرایش شده
  • محیط کاربری بسیار ساده و آسان
  • امکان ساخت یک آواتار شخصی در فرمت گیف
  •  دسترسی به یک بانک وسیع از استیکرها و برچسب‌های متنوع
  • امکان بهره گیری از بیت موجی در نرم افزار اسنپ چت

آموزش ساخت بیتموجی در اسنپ چت و سایر شبکه‌های اجتماعی

در ادامه‌ی این مقاله یاد می‌گیرید که چطور از اپلیکیشن بیتموجی استفاده کنید، ایموجی شخصی خود را بسازید، آن را ذخیره کنید و در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

در بخش دیگری هم به آموزش ساخت بیتموجی در اسنپ چت می‌پردازیم. در این روش، مستقیما از طریق اپلیکیشن اسنپ چت به اپلیکیشن بیتموجی دسترسی پیدا می‌کنید و‌ آواتار مخصوص خود را می‌سازید.

آموزش ساخت بیتموجی

اپلیکیشن بیتموجی را از گوگل پلی استور یا اپ استور دانلود کنید. پس از دانلود، اپلیکیشن را باز کنید. قبل از هر چیز باید ثبت نام یا Sign up کنید. در این مرحله، دو راه پیش رو دارید.

پس از دانلود، اپلیکیشن را باز کنید. قبل از هر چیز باید ثبت نام یا Sign up کنید. در این مرحله، دو راه پیش رو دارید.

  1. اسنپ چت
  2. ایمیل

اگر از قبل اپلیکیشن اسنپ چت را در گوشی خود نصب کرده باشید، می‌توانید گزینه‌ی Log in with Snapchat را بزنید. نام کاربری (Username) یا آدرس ایمیل و رمز عبور (Password) را بزنید. سپس گزینه‌ی Log in را انتخاب کنید. بعد از انجام این مراحل، مستقیما به بخش مخصوص اپلیکیشن اسنپ چت می‌روید و می‌توانید کار خود را ادامه دهید. (در این روش، شما از طریق اپلیکیشن بیتموجی، وارد اپلیکیشن اسنپ چت می‌شوید. در بخش دوم مقاله‌ی آموزش ساخت بیتموجی ، روش وارد شدن با اسنپ چت را می‌خوانید).

بیشتر بخوانید:

برای وارد شدن به اپلیکیشن بیتموجی از طریق ایمیل باید گزینه‌ی Sign up with Email را انتخاب کنید. در مرحله‌ی بعد، تاریخ تولد را بزنید. سپس گزینه‌ی Continue را انتخاب کنید. نام کامل، آدرس ایمیل و رمز عبور را بزنید و در آخر، Sign up را انتخاب کنید.

حالا وارد اپلیکیشن بیتموجی شدید و می‌توانید آواتار شخصی خود را بسازید.

حالا وارد اپلیکیشن بیتموجی شدید و می‌توانید آواتار شخصی خود را بسازید. در گام اول باید جنسیت خود را انتخاب کنید. روی آیکون زن یا مرد بزنید و جنسیت خود را وارد کنید.

  • در حال حاضر، اپلیکیشن بیتموجی فقط از طراحی آواتار زن یا مرد پشتیبانی می‌کند.
  • اگر از شما خواسته شد که یک سلفی از خودتان بگیرید، می‌توانید گزینه‌ی Skip را بزنید تا به بخش طراحی ایموجی شخصی خودتان بروید.

در این بخش از آموزش ساخت بیتموجی باید مشخصه‌های ظاهری خود را طراحی کنید.

در قسمت پایین صفحه نمایش، ردیفی از ویژگی‌های ظاهری مثل آیکون مو، چشم، ابرو و غیره را مشاهده می‌کنید. در این قسمت، موارد رایجی برای طراحی ویژگی‌‌های صورت در نظر گرفته شده است؛ مثل رنگ صورت، فرم چشم‌ها، رنگ موها، فرم فک و صورت،‌ اکسسوری‌های چهره و لباس.

بعد از اینکه ویژگی‌های ظاهری مورد نظر خود را وارد کردید و آوارتار شخصی خودتان را ساختید، می‌توانید آن را ذخیره کنید.

بعد از اینکه ویژگی‌های ظاهری مورد نظر خود را وارد کردید و آوارتار شخصی خودتان را ساختید، می‌توانید آن را ذخیره کنید. پس از پایاین ساخت بیتموجی، یک دایره‌ی سبز رنگ با علامت تیک را در پایین صفحه نمایش خود مشاهده می‌کنید. اگر این دایره را بزنید، ایموجی شخصی شما ذخیره می‌شود.

بیشتر بخوانید:

اگر می‌خواهید بیتموجی خود را در سایر شبکه‌های اجتماعی، به غیر از اسنپ چت به اشتراک بگذارید، می‌توانید آواتار بیتموجی خود را به کیبورد اندروید خود اضافه کنید. پس از آن باید با فشار دادن آیکون کُره در کیبورد خود، کیبورد بیتموجی را انتخاب کنید. اما لازم است چند نکته را بدانید.

  • بیتموجی را فقط می‌توان از طریق Gboard استفاده کرد. جی بورد درواقع کیبورد گوگل است که در بسیاری از گوشی‌های اندرویدی وجود دارد. اگر جی بورد ندارید،‌ می‌توانید آن را از گوگل پلی استور دانلود کنید.
  • فراموش نکنید که تمامی اپلیکیشن‌ها از بیتموجی پشتیبانی نمی‌کنند. البته می‌توانید در برخی اپلیکیشن‌های پیام‌رسان مثل فیس‌بوک و واتساپ از بیتموجی خود استفاده کنید و آنها را برای دوستان‌تان بفرستید.

آموزش ساخت بیتموجی در اسنپ چت

در بالا، آموزش ساخت بیتموجی و ثبت نام از طریق ایمیل را آموزش دادیم. در این قسمت قصد داریم به آموزش ساخت بیتموجی در اسنپ چت بپردازیم. اپلیکیشن اسنپ چت را باز کنید و وارد شوید.

در این قسمت قصد داریم به آموزش ساخت بیتموجی در اسنپ چت بپردازیم.

روی آیکون پروفایل ضربه بزنید. برای این کار به گوشه‌ی سمت چپ و بالای نمایشگر بروید و آیکون پروفایل را انتخاب کنید. گزینه‌ی Add Bitmoji را انتخاب کنید. این گزینه را در وسط صفحه نمایشگر مشاهده می‌کنید. با انتخاب این گزینه، صفحه‌ی بیتموجی اسنپ چت باز می‌شود.

گزینه‌ی Create Bitmoji را انتخاب کنید.

گزینه‌ی Create Bitmoji را انتخاب کنید. اگر از شما خواسته شد، گزینه‌ی Agree & Connect را بزنید. اگر از قبل اپلیکیشن بیتموجی را نصب کرده باشید، با انتخاب گزینه‌ی Agree & Connect، اکانت بیتموجی شما به اسنپ چت وصل می‌شود.

توجه کنید که اگر طبق مراحلی که در بالا گفته شد، حساب کاربری بیتموجی خود را با ایمیل فعال نکرده باشید، باید اول این کار را انجام دهید. پس از ورود به اسنپ چت می‌توانید همانطور که در بالا گفته شد، ایموجی شخصی خود را بسازید.

بیشتر بخوانید:‌

.

منبع: digitaltrends

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام من دیدم بعضی ها چشما ها و دهنشون بزرگ و گشاد میکنن میشه بگید چطوری ممنون میشم جواب بدید

    پاسخ